eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WoźnikiZaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Woźniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Woźniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 36 69 900

1.5.8.) Numer faksu: 36 69 905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wozniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wozniki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba196d5-0455-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039257/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 894308,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
a) przeznaczenie kredytu : sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
b) kwota kredytu: 2 900 000,00 słownie: dwa miliony dziewięćset zł.
c) rodzaj kredytu : długoterminowy,
d) okres kredytowania : od dnia uruchomienia do 31.12.2029 roku ,
e) spłata kredytu w złotych polskich; kapitał w terminach określonych w harmonogramie spłat podanym w umowie kredytowej i odsetki płatne w tym samym okresie. Jeżeli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Pierwsza spłata odsetek 31.03.2024 r.
f) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 3M z dnia 02.06.2023 r. wynoszące 6,9% powiększoną lub pomniejszoną o marżę Banku - kredytodawcy,
g) odsetki będą naliczane od niespłaconego kapitału wg kalendarza rzeczywistego,
h) zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco podpisany przez Burmistrza z kontrasygnatą Skarbnika,
i) kredyt będzie uruchomiony jednorazowo przelewem na konto zamawiającego
j) dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu.
k) Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i prowadzenie rachunku na potrzeby kredytu.
l) prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu, a także innych należności związanych z kredytem stanowi: - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji
k)do wyliczeń oferty należy przyjąć datę uruchomienia kredytu: 28.06.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1087722,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087722,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1087722,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-000-21-38

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1087722,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.