Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00127998/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00227853/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja hali sportowej przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Grajewie ul. Strażacka 2, 19-200 Grajewo .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GRAJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6A
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.grajewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-grajewo.logintrade.net, http://bip.um.grajewo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hali sportowej przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Grajewie ul. Strażacka 2, 19-200 Grajewo .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26cd0b0f-cb09-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056534/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Grajewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00127998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.7013.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 592077,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn.: „Modernizacja hali sportowej przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Grajewie ul. Strażacka 2, 19-200 Grajewo” w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023”.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
1) wykonanie podłogi sportowej hali sportowej o pow. 981,50 m2 punktowo elastyczniej z rolowanej wielowarstwowej wykładziny sportowej PCV o min. grubości 7,5 mm, montowanej na płycie ze sklejki liściastej rozkładającej obciążenia.
2) dostawę i montaż wyposażenia sportowego, w tym:
a) 3 zestawów do siatkówki (w zestawie: nowe tuleje z obręczami, słupki, siatki z antenkami, osłony słupków – z montażem), konieczność wycięcia istniejących tulei i w to miejsce zamontowanie nowych tulei pasujących do nowego osprzętu sportowego,
b) zestawu do gry w tenisa ziemnego, konieczność wycięcia istniejących tulei i w to miejsce zamontowanie nowych tulei pasujących do nowego osprzętu sportowego,
c) bramek do piłki ręcznej o wym. 300 cm x 200 cm,
d) 2 konstrukcji do koszykówki z napędem elektrycznym służącym do opuszczania tablic 1,80 m x 1,05 m – tablice ze szkła bezpiecznego. Cały zestaw musi mieć aprobatę do rozgrywek koszykarskich, włącznie z najwyższym, polskim poziomem ligowym,
e) wykładziny ochronnej/zabezpieczającej w rolkach o powierzchni pokrywającej boisko – podstawowe parametry: długość rolek – 23 mb, ilość 28 sztuk, szerokość rolki 1,50 mb, grubość wykładziny nie mniej niż 1,5 mm.
3. Dodatkowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia zawarte są w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112230-9 - Linoleum
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252352959
7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Działu Żywienia
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Grajewo wraz z audytem energetycznym
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Bobrku
- "Przebudowa i remont lokalu usługowego - Toaleta Publiczna wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz częścią elewacji kamienicy Rynek 46 w Ząbkowicach Śląskich"
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Antoniach"
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W SOLCU KUJAWSKIM
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.