eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieDostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 440 04 20 do 25

1.5.8.) Numer faksu: 77 440 04 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-1-w-strzelcach-opolskich

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2502c355-da8b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071737/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy warzyw (wiosna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172433/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.3.2022.RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275501,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jabłek. Ilość: 28000 kg. Opis: powinno być: całe, zdrowe, czyste, suche, bez uszkodzeń. Dostawy o jednakowych średnicach, waga pojedyncza sztuki od 100g do 200g, dostawy w skrzynkach drewnianych lub plastikowych do 20kg; dostawy sukcesywne po około 2400 kg; 1 raz w tygodniu. Miesięczne zapotrzebowanie około 9500 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Jakość nie może odbiegać od Polskich Norm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 57848 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ziemniaków. Ilość: 100000 kg. Opis: krajowy o miąższu żółtym, o średnicy poprzecznej i podłużnej min. 6 cm, nieprzerośnięte kiełkami i perzem, zdrowe bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych, nie mogą być myte, nie dopuszcza się nadmiernie zawilgoconych na powierzchni, zaparzonych, zapleśniałych, zmarzniętych, zanieczyszczonych środkami ochrony roślin, wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 25 000 kg, dostawy sukcesywne po około 6000 kg na tydzień. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 123960 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy warzyw (burak czerwony, marchew, cebula).
1.
Ilość: burak czerwony - 12000 kg, opis: krajowy, powinien być: zdrowy, czysty, suchy, bez uszkodzeń, nie zwiędnięty, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowany od 10 kg do 25 kg, dostawy towaru o jednakowej średnicy-nie mniej niż 6 cm. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 3080 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 770 kg; dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2.
Marchew. Ilość: 14000 kg. Opis: krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, sucha, nie zwiędnięta, bez uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, o jednakowej średnicy-nie mniej niż 2 cm. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 3 500 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 875 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
3. Cebula. Ilość: 9000 kg. Opis: biała, krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, cała, bez uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 2600 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 650 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 58364,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy warzyw (kapusta biała, kapusta czerwona)
1. Kapusta biała. Ilość: 10000 kg. Opis: krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, o świeżym wyglądzie, wolna od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, nie pęknięta, bez odgnieceń i uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 2200 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 550 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2.
Kapusta czerwona. Ilość: 3500 kg
Opis: krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, o świeżym wyglądzie, wolna od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, nie pęknięta, bez odgnieceń i uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 1120 kg, dostawy sukcesywne 1 raz w tygodniu po około 280 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 35328,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka 63-405 Sieroszowice, ul. Ostrowska 123

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570

7.3.3) Ulica: ul. Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka 63-405 Sieroszowice, ul. Ostrowska 123

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570

7.3.3) Ulica: Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka 63-405 Sieroszowice, ul. Ostrowska 123

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570

7.3.3) Ulica: Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka 63-405 Sieroszowice, ul. Ostrowska 123

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570

7.3.3) Ulica: Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.