eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceKompleksowe zorganizowanie 7-dniowego obozu z elementami TUS dla łącznie 10 osób zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki realizacji ww. usługi dla wszystkich uczestników nad morzem



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie 7-dniowego obozu z elementami TUS dla łącznie 10 osób zapewniając bezpieczne i
higieniczne warunki realizacji ww. usługi dla wszystkich uczestników nad morzem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PABIANICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472212819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Romualda Traugutta 6A

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-66-60

1.5.8.) Numer faksu: (42) 215-66-60 wew. 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pcpr-pabianice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe zorganizowanie 7-dniowego obozu z elementami TUS dla łącznie 10 osób zapewniając bezpieczne i
higieniczne warunki realizacji ww. usługi dla wszystkich uczestników nad morzem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f719aaed-0368-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052072/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe zorganizowanie 7dniowego obozu z elementami TUS dla łącznie 10 osób

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lepsza przyszłość

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/LP/PN/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termin realizacji usługi: w okresie między 1 sierpnia 2022 r. a 26 sierpnia 2022 r.
Miejsce realizacji zadania – Polska – miejscowość położona nad Morzem Bałtyckim.
1. Wykonawca w ramach organizacji obozu socjoterapeutycznego dla 10 uczestników zapewni:
1) przejazd grupy na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie Pabianice (siedziba Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Pabianicach, ul. Traugutta 6a), do miejsca wyjazdu i z powrotem (przewoźnik musi posiadać wszelkie
zezwolenia
i licencje) – pojazd powinien mieć minimum 12 miejsc siedzących i nie może być starszy niż 5 lat, być klimatyzowany,
wyjazd z Pabianic powinien być zaplanowany
w godzinach porannych a powrót w godzinach popołudniowych,
2) zakwaterowanie w ośrodku wczasowym bądź hotelu, w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych z pełnym węzłem
sanitarnym (wc, umywalka, natrysk)
i całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody, o standardzie minimum dwugwiazdkowym, przyznane zgodnie z
wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2166 z późn. zm.),
dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; dla osób niepalących, z klimatyzacją, oknem, pełnym węzłem
sanitarnym, salą TV ogólnodostępną.
3) pełne wyżywienie (minimum 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad składający się
z pierwszego i drugiego dania oraz deseru i napoju, kolacja) a także suchy prowiant na drogę powrotną (kanapka, owoc,
woda mineralna 0,5 l na osobę), w dzień przyjazdu powinien być zapewniony minimum obiad i kolacja, w dzień wyjazdu
powinno być zapewnione minimum śniadanie, menu zostanie ustalone po wyborze wykonawcy;
4) serwis herbaciany podczas zajęć (ciepłe i zimne napoje, drobne słodkie i słone przekąski),
5) 1 trenera, który właściwie zorganizuje i przeprowadzi zajęcia socjoterapeutyczne
z elementami TUS, tj.: psychologa/pedagoga posiadającego certyfikat ukończenia kursu Trenera Umiejętności
Społecznych,
6) 1 Kierownika obozu, Kierownikiem obozu lub kolonii może być osoba, która nie była karana za umyślne przestępstwo,
ukończyła 18 lat, posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe; ukończyła kurs na kierownika
wypoczynku;
7) sale szkoleniowe wyposażone w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć z zakresu Trening Umiejętności
Społecznych,
8) Trening umiejętności społecznych, prowadzony przez trenera, który powinien obejmować:
a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla wychowanków – sposoby na skuteczne i pozytywne sposoby
wyrażania siebie, radzenie sobie ze stresem, metody właściwej komunikacji, zachowania asertywne, radzenie sobie z
agresją, umiejętne słuchanie innych, współpraca w grupie, budowanie własnej wartości, łącznie 28 godzin dydaktycznych,
9) Organizacja czasu wolnego, która realizowana będzie codziennie zgodnie z zaproponowanym harmonogramem (oprócz
dnia przyjazdu i wyjazdu) po zajęciach socjoterapeutycznych z TUS, np. konkursy sportowe, zajęcia integracyjne: wspólne
ognisko/grill (chleb, kiełbaski, śpiewanie piosenek), dyskoteki (woda, ciasteczka), gry i zabawy, spacer na plażę itp.,
10) całodobową stałą opiekę nad uczestnikami obozu (kierownika obozu+ trenera),
11) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące dojazd do miejsca odbywania się obozu, całodobowy
7-dniowy pobyt w miejscu obozu, powrót uczestników do siedziby PCPR Pabianice przy ul. Traugutta 6a po zakończeniu
obozu, przy czym wymagana kwota ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł
00/100) na osobę,
12) bezpłatny transport oraz bezpłatną opiekę lekarską w przypadku zaistnienia konieczności odbycia wizyty lekarskiej,
13) zaplecze rekreacyjno – sportowe na terenie ośrodka/hotelu, np. sprawny sprzęt sportowy, siłownia, stoły do tenisa
stołowego, boisko do różnych gier zespołowych.
2. Wymagania dotyczące ośrodka:
1) ośrodek powinien być położony na terenie miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim w odległości maksymalnej 1
000 m.,
2) wszyscy uczestnicy muszą zostać zakwaterowani w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych,
3) pokoje powinny być wyposażone w jednoosobowe łóżka, pościel, koce, szafy ubraniowe, stoliki, krzesła, a także w papier
toaletowy, mydło, ręczniki,
4) każdy pokój powinien posiadać pełen węzeł sanitarny (wc, umywalka, natrysk) z całodobowym dostępem do ciepłej i
zimnej wody,
5) ośrodek powinien posiadać na swoim terenie stołówkę, w której będą serwowane posiłki. Posiłki mogą być serwowane
poprzez szwedzki stół,
6) ośrodek powinien być ogrodzony i strzeżony (bramy zamykane na noc),
7) na terenie ośrodka powinno być miejsce do zorganizowania ogniska/grilla oraz innych zajęć o charakterze integracyjno-
rekreacyjnym,
8) ośrodek powinien dysponować jedną salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć,
9) sala szkoleniowa powinna być wyposażona w niezbędny sprzęt audio-wizualny do przeprowadzenia zajęć, tj. rzutniki
multimedialne, ekrany, tablice flipchart,
10) sala szkoleniowa powinna być dostępna przez 5 godzin dziennie przez 5 dni, w dniu przyjazdu i wyjazdu dopuszcza się
skróconą ilość godzin zajęć dla każdej z grup do 1,5 godziny (łączna ilość godzin zajęć musi wynieść 28).
3. Ponadto Wykonawca:
1) poniesie koszty związane z opłatą klimatyczną za wszystkich uczestników obozu, jeśli będzie tego wymagała lokalizacja
ośrodka;
2) zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę trenerską i kierownika obozu odpowiedzialnych za przeprowadzenie
zajęć socjoterapeutycznych, zorganizowanie zajęć integracyjno-rekreacyjnych oraz do stałej opieki nad uczestnikami obozu,
w tym:
a) trenera z wykształceniem pedagogicznym i/lub psychologicznym, posiadającego certyfikat ukończenia kursu Trenera
Umiejętności Społecznych,
b) kierownika wycieczki odpowiedzialnego za całodobową opiekę nad uczestnikami warsztatów oraz zorganizowanie
dodatkowych zajęć integracyjno-rekreacyjnych, posiadającego uprawnienia kierownika wycieczki/kolonii.
3) W przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów uniemożliwiającej dalszą jazdę, Wykonawca zapewni pojazd zastępczy o
standardzie nie gorszym niż ten, który uległ awarii. Pojazd zastępczy zostanie podstawiony w miejscu awarii w czasie nie
dłuższym niż 2,5 godziny (w przypadku autobusu) od zaistniałej awarii.
4) Pojazdy muszą posiadać aktualny przegląd stanu technicznego oraz ubezpieczenie OC i NNW. Wykonawca jest
zobowiązany do pokrycia kosztów płatnych dróg, parkingów i innych ewentualnych kosztów związanych z realizacją usług
transportowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert w postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.