Ogłoszenie z dnia 2021-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00216962/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00231163/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00233566/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00263653/01 - Wynik z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
5 Zadań (...) realizowane w ramach przedsięwzięcia pod nazwą: „Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276985281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 23
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 6732021 wew. 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzanka.aneta@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
5 Zadań (...) realizowane w ramach przedsięwzięcia pod nazwą: „Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed240c2-2623-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216962/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1:Doposażenie gabinetu w sprzęt medyczny dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej sprawności, tj:
- Stół do badań - szt. 9:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. trzyczęściowy wielofunkcyjny; .
4. elektryczna regulacja wysokości - zakres regulacji umożliwiający umieszczenie pacjenta do minimalnego poziomu 46 cm i umożliwiający umieszczenie pacjenta w pozycji Trendelenburga i anty-Trendelenburga;
5. trzy sekcyjny z zagłówkiem;
6. regulacja zagłówka i podnóżka;
7. system kółek jezdnych oraz hamulce blokujące koła;
8. obciążenie do min. 250kg;
9. wymiary: (długość: min. 186 cm, max.200cm; szerokość: min. 60 cm max. 65cm);
10. uchwyt na ręcznik papierowy.
- Fotel zabiegowy z wieszakiem na podkład- szt. 1;
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. wysokość regulowana pilotem;
4. oparcie regulowane za pomocą sprężyn gazowych;
5. regulowane podłokietniki;
6. podnóżek regulowany za pomocą sprężyn gazowych.
7. wysokość regulowana pilotem;
- Podnośnik jezdny - szt. 1:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. transport pacjenta w pozycji stojącej;
4. elektryczna regulacja wysokości;
5. regulacja rozstawu ramion jezdnych;
6. udźwig do min. 150 kg;
7. regulacja szerokości podstawy – zakres regulacji: min. 56cm - 93cm;
8. zakres podnoszenia min. od 77 cm do 165 cm.
- Podnośnik z elektryczną regulacją wysokości i regulacją rozstawu ramion jezdnych - szt. 1:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. podnośnik jezdny;
4. podnoszenie pacjenta bezpośrednio z podłogi;
5. elektryczna regulacja rozstawu nóg;
6. regulacja podstawy od min. 55 cm. do 92cm;
7. zakres podnoszenia min. od: 44 cm do 178 cm;
8. waga podnośnika do 70kg;
9. udźwig do min. 175 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 87579,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadane nr 2:Doposażenie gabinetu ginekologicznego w sprzęt medyczny dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej sprawności:
Fotel ginekologiczny - 1 szt.:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. przeznaczenie: różne tryby zabiegów ginekologicznych;
4. elektryczna regulacja wysokości - zakres regulacji: min. od 86 cm do 95 cm;
5. sterowanie fotelem za pomocą ręcznego lub nożnego sterownika;
6. szerokość siedziska do min. 70 cm;
7. oparcie z elektryczną regulacją wysokości min. od 5o do 50o.
8. możliwość przesunięcia i podparcia nóg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8796,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3:Doposażenie gabinetu zabiegowego w sprzęt medyczny dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej sprawności, tj:
- Fotel do pobierania krwi - 1 szt.:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. stanowisko do pobierania krwi;
4. elektryczna regulacja wysokości – zakres regulacji min. od 60 cm do 85 cm;
5. regulacja kąta siedziska;
6. funkcja regulacji podłokietników (regulacja obrotu, wysokości oraz nachylenia);
7. wklęsły kształt podłokietników stabilizujący kończynę;
8. regulacja kąta oparcia pleców;
9. szerokość siedziska min. 60 cm;
10. dopuszczalne obciążenie do min. 180 kg;
11. wyposażony w system jezdny uruchamiany dźwignią nożną;
12. hydrauliczna regulacja oparcia i siedziska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7231,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4:Wyposażenie poczekalni w krzesła z podłokietnikami
Krzesła - 50 szt. :
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
3. krzesło z podłokietnikiem;
4. wysokość siedziska do max. 50 cm;
5. głębokość - od 40 cm do 45 cm;
6. szerokość siedziska - od 42cm do 48 cm;
7. wysokość całkowita – do max. 83 cm;
8. tapicerowane siedzisko (powłoka łatwo zmywalna umożliwiająca dezynfekcję);
9. metalowa rama.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 6057,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5:Doposażenie gabinetów w brakujący sprzęt medyczny:
Fabrycznie nowy/e (dot. wszystkich sprzętów w Zad. 5)
Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. (dot. wszystkich sprzętów w Zad. 5).
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. (dot. wszystkich sprzętów w Zad. 5).
- Defibrylator AED - szt. 1:
1. zewnętrzny, publiczny defibrylator AED;
2. funkcja analizy rytmu serca i podawania impulsu defibrylacyjnego, pozwalającego przywrócić prawidłowy rytm serca;
3. odporny na pył i wilgoć;
4. dwufazowy impuls defibrylacyjny – energia dla dzieci i dorosłych;
5. energia wstrząsu: dzieci 50J / dorośli: 150J;
6. pojemność baterii: minimum 200 defibrylacji lub 4 godziny pracy;
7. elektrody oraz baterie litowe - żywotność baterii: min. 4 lata;
8. wbudowany metronom i polecenia głosowe umożliwiające prowadzenie akcji ratowniczej;
9. waga (do max. 2kg);
10. wyposażony w elektrody będące jednocześnie czujnikiem EKG;
11. elektrody do wykonania defibrylacji dla dzieci i dorosłych.
- Ciśnieniomierz naramienny elektroniczny - szt. 10:
1. automatyczny, cyfrowy z wyświetlaczem LCD;
2. funkcja wykrywania objawów arytmii;
3. pomiar ciśnienia krwi i tętna;
4. pompowanie mankietu;
5. min. dwa kanały pomiarowe dla dwóch osób;
6. pamięć wyników wraz z godziną i datą pomiaru;
7. ochrona przed nadmiernym napompowaniem mankietu;
8. automatyczna funkcja szybkiego spuszczania powietrza;
9. standardowy mankiet na ramię;
10. zakres pomiarowy ciśnienia: min. od 0 do 280mmHg.
- Lampa Zabiegowa LED bezcieniowa+ statyw jezdny - szt. 6;
1. bezcieniowa;
2. technologia LED;
3. elastyczne ramię o długości min. 650 mm zapewniające swobodny ruch we wszystkich płaszczyznach;
4. statyw jezdny;
5. wierne oddawanie kolorów (wysoka temperatura barwowa min. 5500 stopni K);
6. natężenie światła w odległości 30cm: min. 50.000 lux.
- Nosze transportowe - szt. 1:
1. składane w krzesełko;
2. wyposażone w pasy stabilizujące;
3. wymiary po rozłożeniu: 188x50x20 cm (+/-10cm);
4. wymiary po złożeniu: 104x55x22 cm (+/-10cm);
5. udźwig: min. 159 kg;
6. waga noszy: do max. 14kg.
- Spirometr - szt. 1:
1. ekran dotykowy kolorowy – min. 7 cali;
2. wyposażony w drukarkę termiczną – szerokość papieru min. 112 mm;
3. prezentacja krzywych przepływ - objętość w czasie rzeczywistym;
4. wbudowany system motywacyjny dla dzieci;
5. pomiar za pomocą cyfrowych turbin;
6. wewnętrzny czujnik temperatury: półprzewodnik 0-45o;
7. możliwość korzystania z turbin jednorazowych i wielokrotnego użytku;
8. waga: do max. 3,5kg;
9. akumulator ładowany z sieci;
10. Wyświetlacz graficzny – min. 800 x 480 pixele.
- Waga elektroniczna do wózków inwalidzkich - szt. 1:
wyposażona w wytrzymałą poręcz;
uniwersalne zastosowanie;
czytelny wyświetlacz;
maksymalne obciążenie min. 300 kg;
funkcje: TARA, HOLD, BMIF.
- Waga kolumnowa ze wzrostomierzem - szt. 8:
1. wyposażona w rolki lub stopki;
2. wyposażona we wzrostomierz;
3. wyświetlacz;
4. obciążenie maksymalne: min. 200 kg;
5. zasilanie bateryjne i sieciowe;
6. wyposażona w zasilacz sieciowy;
7. wymiary: (szer. 294 x wys. 831 x gł. 417 mm) +/-10%;
8. wymiary platformy (szer. 272 x wys. 75 x 280 mm) +/-10%;
9. funkcje TARA ,HOLD, BMI;
10. wzrostomierz mierzący min. od 60 cm do 210 cm;
11. dokładność min. 100 g w całym zakresie pomiaru.
- Wózek Inwalidzki - szt. 2:
1. maksymalna waga użytkownika: min. 120 kg;
2. szerokość użytkowa siedziska: min. 50 cm;
3. głębokość użytkowa siedziska: min. 40 cm;
4. szerokość całkowita wózka: max. 67 cm;
5. długość całkowita z podnóżkiem: 101cm (+/- 10 cm);
6. szerokość wózka po złożeniu: 27cm (+/- 5 cm);
7. wysokość oparcia: 45cm (+/- 3 cm);
8. średnica kół tylnych: 60 cm (+/- 2cm);
9. średnica kół przednich: 19 cm (+/- 2cm);
10. koła pełne;
11. waga wózka: do max. 18,5 kg;
12. składana rama stalowa o konstrukcji krzyżakowej;
13. uchylne podłokietniki;
14. podnóżki odchylane i demontowane;
15. wyposażony w hamulce stalowe z regulacją docisku;
16. ergonomiczne uchwyty z hamulcami;
17. kolor ramy – srebrny metalik;
18. antybakteryjne siedzisko i oparcie.
- Ciśnieniomierz stacjonarny - szt. 1:
1. pamięć pomiaru co najmniej 2 użytkowników;
2. zakres pomiaru: ciśnienie min. 30-280 mmHg; tętno min. 40-199 uderzeń na minutę;
3. wyświetlacz LCD;
4. dokładność ciśnienia min. +/-5%;
5. zasilanie bateryjne i sieciowe;
6. automatyczny.
- Maska twarzowa do prowadzenia oddechu zastępczego - szt. 26:
Maska silikonowa, zapakowana w bezpieczny do przechowywania pojemnik.
Rozmiary:
Nr 0 - szt. 2;
Nr 1 - szt. 2;
Nr 2 - szt. 10;
Nr 3 - szt. 10;
Nr 4 - szt. 2.
- Otoskop światłowodowy z bezobsługowym oświetleniem LED - szt. 6:
1. transmisja jasnego (białego) światła;
2. min. 3-krotne powiększenie obiektywu obrotowego;
3. żarówka LED;
4. wytrzymałość diody LED (min. 50.000 godzin pracy);
5. oświetlenie pozwalające na nieprzerwaną pracę min. 10 godzin;
6. zasilanie bateryjne.
- Pulsoksymetr napalcowy - szt. 7:
1. przeznaczony dla dorosłych i dzieci;
2. pomiar SpO2;
3. wyświetlacz;
4. klipsowy na palec;
5. funkcja automatycznego wyłączenia się.
- Skaner naczyń krwionośnych - szt. 1:
1. lokalizacja żył powierzchniowych;
2. wbudowany ekran;
3. rejestracja naczyń powierzchniowych w czasie rzeczywistym;
4. różne tryby pracy;
5. min. 5-kolorów;
6. min. 4 poziomu jasności;
7. wbudowany akumulator umożliwiający użytkowanie niezależne od zasiania sieciowego;
8. ładowarka stacjonarna;
9. bateria litowo-jonowa;
10. czas pracy do min. 180 min. przy pełnym naładowaniu z włączonym podświetleniem żył;
11. czas ładowania: max. 3 godziny;
12. cyfrowy.
- Termometr bezdotykowy - szt. 8:
1. elektroniczny;
2. bezkontaktowy;
3. zakres pomiaru temp. ciała: min. od 32oC do 43 oC;
4. podświetlany wyświetlacz.
- Elektroniczna waga niemowlęca - szt. 1:
1. nośność: min. 20 kg;
2. podziałka: min. 5 g max.10 g < 10 kg > min. 10 g max. 20 g;
3. funkcje min.: TARA, HOLD, BMIF;
4. wyświetlacz LCD;
5. automatyczne wyłączanie;
6. zasilanie bateryjne oraz sieciowe (zasilacz w zestawie).
- Elektrokardiograf - szt. 2:
1. przenośny;
2. aparat min. 12-kanałowy;
3. wyświetlacz;
4. klawiatura;
5. możliwość przesyłania wyników w standardzie HL7 poprzez sieć internet;
6. urządzenie pozwala wykonać badanie EKG automatycznie oraz manualnie;
7. drukowanie wybranej grupy;
8. regulacja długości zapisu;
9. umożliwiający zmianę ilości odprowadzeni;
10. wyposażenie:
- kabel do EKG KEKG,
- elektrody przyssawkowe – 2 komplety,
- elektrody kończynowe klipsowe – 2 komplety,
- żel EKG 250g,
11. walizka na sprzęt medyczny;
12. umożliwiający wykonanie do min. 130 badań w trybie pracy akumulatorowej;
13. wydruk w trybie: 1, 3, 6 lub 12 przebiegów EKG, drukowanie wybranej grupy;
14. kabel uziemiający w zestawie.
- Bilirubinomet - miernik żółtaczki dla noworodków - szt. 1:
1. zasilanie za pomocą baterii lub za pomocą akumulatora;
2. zakres pomiarowy od min. 0.0 mg/dl do 30.0 mg/dl;
3. dokładność – nie gorsza niż 1,0 mg/dl dla wartości fizjologicznych oraz 1,5 mg/dl dla wartości bilirubiny powyżej normy;
4. czas pomiaru max. 10 sekund;
5. wyposażony w wyświetlacz LCD, baterie.
Przewijak dla dzieci - szt. 2:
1. przeznaczony do zabiegów pielęgnacyjnych;
2. blat stolika zabezpieczony z trzech stron miękkim materiałem umożliwiającym dezynfekcję, wyposażony w wyjmowany materac;
3. stelaż wykonany z wytrzymałych rur stalowych;
4. wysokość całkowita: od min. 79cm do max. 91cm;
5. szerokość blatu: od min. 80 cm do max. 100cm;
6. głębokość całkowita blatu: od min. 65cm do max. 75 cm.
- Torba lekarza + wyposażenie, duża - szt. 3:
1. pas nośny odpinany, regulowany z naramiennikiem;
2. uszy spinane rączką;
3. wnętrze torby wyposażone w przegrody i kieszenie;
4. boczne kieszenie;
5. min. 5 kieszonek w głównej komorze zamykanych na gumki;
6. na klapie min. 2 kieszenie zamykane na suwak;
7. min. 2 boczne kieszenie, w których znajdują się przegrody segregacyjne zamykane na zamek;
8. wyposażona w ruchome ampularium (min. 14 dużych i min. 22 małe ampułki);
9. dno torby usztywnione, zabezpieczone gumowymi stopkami;
10. oznakowanie krzyż św. Andrzeja i taśma odblaskowa biała;
11. pojemność: min. 30 litrów;
12. ciężar: do 1 kg;
13. kolory: czerwony.
- Kula łokciowa z podwójną regulacją wysokości z podpórką odchylaną - szt. 2:
1. min. podwójna regulacja wysokości;
2. podpórka odchylana;
3. miękki uchwyt;
4. min. dwa odblaski;
5. nasadka/stopka wzmocniona podkładką stalową;
6. anodowane aluminium;
7. waga do max. 0,60 kg;
8. masa użytkownika do min. 130 kg.
- Stojak na kule - szt. 2:
1. stojak powinien pomieścić 25 szt. lasek/kul;
2. wykonany ze stali, malowany epoksydowo.
- Przewijak pielęgnacyjny - szt. 1:
1. przeznaczony do pielęgnacji pacjentów wymagających szczególnej opieki;
2. hydrauliczna lub elektryczna regulacja wysokości;
3. koła z hamulcami lub antypoślizgowe stopki;
4. dane techniczne:
długość: 200 cm (+/- 10 cm),
wysokość regulowana: zakres regulacji min.: 49-90 cm,
szerokość stołu: 95-120 cm,
waga pacjenta – do min. 300 kg.
Ze względu na ogr. ilość znaków cd w sekcji Informacje dodatkowe oraz w sekcji Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 184688,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9493,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9493,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ProMedical Arkadiusz Kułak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241572959
7.3.3) Ulica: Sopotnia Mała 59
7.3.4) Miejscowość: Jeleśnia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9493,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7776,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ProMedical Arkadiusz Kułak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241572959
7.3.3) Ulica: Sopotnia Mała 59
7.3.4) Miejscowość: Jeleśnia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promedical Arkadiusz Kułak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promedical Arkadiusz Kułak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIGO Agnieszka Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100946843
7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 6
7.3.4) Miejscowość: Katarzynów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promedical Arkadiusz Kułak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promedical Arkadiusz Kułak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.