eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zaścianki, Szosa Baranowicka 37

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae93e383-ee5d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043789/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2620.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w 2023 r.
- Zadanie I na terenie działania ODM Białystok.

• Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek / frezarek wraz z transportem gruntu.
• Powierzchnia ścinania: ok. 15.000,00 m2, grubość ścinania: do 15 cm
• Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć powyższą powierzchnię dostosowując wartość ścinki do posiadanych środków finansowych
• Materiał pochodzący ze ścinki poboczy Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie
• Wykonawca przed rozpoczęciem prac powinien opracować oraz przedłożyć do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu ścinki poboczy
• Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia poboczy. W przypadku wystąpienia lokalnie miejsc wymagających uzupełnienia, należy uzupełnić je gruntem kat. II uzyskanym ze ścinki poboczy
• Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej
• Zamawiający nie wymaga wykonania mapy powykonawczej
• Oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca.

Wykaz odcinków dróg, na których będzie wykonana ścinka poboczy:
1. Droga powiatowa 1381B na odcinku Saniki – Tykocin – ok. 7 500 m2
2. Droga powiatowa 1392B na odcinku Nowe Aleksandrowo – Letniki – ok. 6 000 m2
3. Droga powiatowa 1535B na odcinku Białystok – rondo w Krupnikach – ok. 1 500 m2

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie zmianę lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w 2023 r.
- Zadanie II na terenie działania ODM Michałowo

• Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek / frezarek wraz z transportem gruntu
• Powierzchnia ścinania: ok. 15 000,00 m2, w tym grubość ścinania: do 15 cm ok. 8 500 m2, do 30 cm ok. 6 500 m2,
• Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć powyższą powierzchnię dostosowując wartość ścinki do posiadanych środków finansowych
• Materiał pochodzący ze ścinki poboczy Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie
• Wykonawca przed rozpoczęciem prac powinien opracować oraz przedłożyć do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu ścinki poboczy
• Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia poboczy. W przypadku wystąpienia lokalnie miejsc wymagających uzupełnienia, należy uzupełnić je gruntem kat. II uzyskanym ze ścinki poboczy
• Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej
• Zamawiający nie wymaga wykonania mapy powykonawczej
• Oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca.


Wykaz odcinków dróg, na których będzie wykonana ścinka poboczy:
1. Droga powiatowa nr 1488B Nowosady wieś – km 7+100 – 7+960 – ok. 2 600 m2 – grubości do 30 cm
2. Droga powiatowa nr 1437B Waliły Dwór – Załuki – km 6+000 – 7+300 – ok. 3 900 m2 – grubości do 30 cm
3. Droga powiatowa nr 1440B Michałowo – Gródek – km 18+950 – 24+630 ok. 8 500 m2 – grubości do 15 cm

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie zmianę lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych 2023 r.
- Zadanie III na terenie działania ODM Suraż


• Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek / frezarek wraz z transportem gruntu.
• Powierzchnia ścinania: ok. 15.000,00 m2, grubość ścinania: do 30 cm
• Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć powyższą powierzchnię dostosowując wartość ścinki do posiadanych środków finansowych
• Materiał pochodzący ze ścinki poboczy Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie
• Wykonawca przed rozpoczęciem prac powinien opracować oraz przedłożyć do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu ścinki poboczy
• Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia poboczy. W przypadku wystąpienia lokalnie miejsc wymagających uzupełnienia, należy uzupełnić je gruntem kat. II uzyskanym ze ścinki poboczy
• Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej
• Zamawiający nie wymaga wykonania mapy powykonawczej
• Oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca.

Wykaz odcinków dróg, na których będzie wykonana ścinka poboczy:
1. Droga powiatowa nr 1488B - Nowosady – Biele km 0+000 2+070 – ok. 7000 m2
2. Droga powiatowa nr 1513B - Tryczówka – Rzepniki 0+000 2+665 – ok. 8000 m2

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie zmianę lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30442,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30442,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Asenizacyjne, Roboty Ziemne i Drogowe Henryk Zadrożny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221206224

7.3.3) Ulica: Królewska 54

7.3.4) Miejscowość: Kąty

7.3.5) Kod pocztowy: 05-340

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30442,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30842,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30842,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Asenizacyjne, Roboty Ziemne i Drogowe Henryk Zadrożny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221206224

7.3.3) Ulica: Królewska 54

7.3.4) Miejscowość: Kąty

7.3.5) Kod pocztowy: 05-340

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30842,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32287,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32287,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Asenizacyjne, Roboty Ziemne i Drogowe Henryk Zadrożny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221206224

7.3.3) Ulica: Królewska 54

7.3.4) Miejscowość: Kąty

7.3.5) Kod pocztowy: 05-340

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32287,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.