Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189345/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudziniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324000700
1.5.8.) Numer faksu: 324000703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rudziniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ea9516-e19b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020608/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa centrum przesiadkowego typu Park and Ride oraz Bike and Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189345/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2296776,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu.
2. Zagospodarowanie terenu wraz branżą drogową – ujmującą kompleksowo rozwiązania drogowe (jako branży wiodącej) wraz z ich korelacją niezbędnymi sieciami podziemnego uzbrojenia terenu, w skład elementów drogowych wchodzą pętla do zawracania dla autobusów, parking dla samochodów osobowych o pojemności 29 miejsc postojowych w tym dwa miejsca dla pojazdów osób niepełnosprawnych, budowa dwu przystanków autobusowych wraz z wiatami. Przystanki zaprojektowano w formie pasa postojowego wzdłuż jezdni pętli autobusowej pozwalające na zatrzymanie min. 2 pojazdów komunikacji zbiorowej. Ponadto w ramach nowego zagospodarowania terenu pojawią się ciągi piesze umożliwiające możliwie najdogodniejszą komunikację pieszą z elementami istniejącego zagospodarowania terenu, wprowadzone zostaną także elementy bezpieczeństwa ruchu takie jak bariery energochłonne w rejonie nowoprojektowanej skarpy w pobliżu ulicy Kolejowej. Wzdłuż drogi dojazdowej do budynku dworca chodnik po stronie północnej należy umocnić tak aby był możliwy w razie zaistnienia potrzeby awaryjny najazd pojazdów służb technicznych. Nawierzchnię jezdni i drogę manewrową należy wykonać w technologii betonu asfaltowego, nawierzchnię drogi manewrowej na parkingu, nawierzchnię miejsc parkingowych oraz zjazd w kierunku budynku Dworca należy wykonać w technologii kostki brukowej o powierzchni uszlachetnionej, analogicznie nawierzchnię chodników należy wykonać w technologii kostki brukowej uszlachetnionej wg kształtu i kolorystyki określonej w części architektonicznej. Nawierzchnia pasa postojowego dla autobusów należy wykonać w technologii kostki kamiennej. W ramach zadania należy wykonać nowy nasyp na którym zlokalizowana będzie pętla autobusowa oraz parking, nasyp ten po umocnieniu podłoża należy wykonać z niesortu kamiennego o parametrach określonych w dokumentacji projektowej.
3. Branża kanalizacja deszczowa – ujmująca kanały odwadniające przedmiotowy obiekt wraz z ich włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Gliwickiej w Rudzińcu. Kanały oraz przykanaliki należy wykonać z rur prefabrykowanych PVC o średnicach określonych w dokumentacji projektowej, zaś wszystkie obiekty na sieci takie jak studnie rewizyjne oraz wpusty uliczne wykonać w technologii prefabrykowanych elementów żelbetowych, pokrywy studni i wpusty uliczne zabudować z zastosowaniem płyt i pierścieni odciążających, zaś same pokrywy studni i wpustów muszą spełniać warunki nośności 40 ton. Elementy betonowe należy zaizolować, zaś połączenie kanałów z rurami wykonać za pomocą przejść szczelnych.
4. Branża kanalizacja sanitarna i wodociągowa – dotyczy sieciowego odprowadzenia ścieków i dostarczenia wody do projektowanego w ramach zadania budynku WC samoobsługowego oraz przebudowę istniejącego hydrantu w związku z projektowaną geometrią obiektu. Odcinek kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur prefabrykowanych PVC-U połączonych studniami z tworzyw sztucznych wg parametrów opisanych w dokumentacji projektowej podobnie odcinki wodociągu należy wykonać z rur prefabrykowanych PE. Pokrywy studni kanalizacyjnych należy dostosować nośnością do elementu gdzie są zabudowane kierując się zapisami dokumentacji projektowej. Należy zabudować skrzynki zasuw oraz studzienkę wodomierzową z pokrywą odpowiadającą nośnością funkcji terenu na którym zostanie zabudowana.
5. Branża energetyczna i teletechniczna – ujmuje w swym zakresie oświetlenie obiektu i zasilanie budynku WC samoobsługowego, ale również niezbędne przebudowy kolidujących urządzeń teletechnicznych i energetycznych oraz zasilanie monitoringu, budowę obiektu typu Smartstation. Należy zastosować słupy oświetleniowe stalowe, ocynkowane w kolorze czarnym na fundamentach betonowych wyposażone w oprawy zgodne z parametrami opisanymi w dokumentacji projektowej, sieci energetyczne krzyżujące się z innymi sieciami podziemnego uzbrojenia terenu lub przebiegające pod jezdniami należy zabezpieczyć. W rejonie objętym robotami znajdują się przewody teletechniczne ORANGE, ale także należące do PKP, zaś roboty będą prowadzone na obu ich rodzajach.
6. Branża architektoniczna – dotyczy szczegółowego zagospodarowania mała architekturą i zielenią, a w pierwszej kolejności określa parametry techniczne projektowanego typowego, prefabrykowanego budynku WC samoobsługowego wraz z jego podstawowym wyposażeniem. W ramach niniejszego zadania ustawione będą w przedmiotowym rejonie następujące elementy małej architektury: ławki, kosze na śmieci, donice na zieleń w dwu rodzajach, stojaki na rowery oraz wiata je osłaniająca oraz wiaty przystankowe oraz prefabrykowany, kompletny budynek WC samoobsługowego. Zaleca się aby stosować rozwiązania zaproponowane w dokumentacji lub nawiązujące do zaproponowanych. Ewentualne zmiany można dokonywać jedynie po pisemnej zgodzie Inwestora skonsultowanej z Projektantem branżowym.
7. Zamawiający dokonał prolongaty posiadanych uzgodnień, przedłużając ich ważność tak aby została ona zachowana w momencie otrzymania decyzji pozwolenia na budowę. W związku z powyższym na obecnym etapie nie jest konieczne ponowne uzyskanie stosownych uzgodnień. Natomiast Wykonawca zobowiązany będzie przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia do zgłoszenia nadzorów branżowych w poszczególnych instytucjach. Dodatkowo Zamawiający ponownie wstąpił do Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach o wydanie decyzji dotyczącej umieszczenia w pasie drogowym infrastruktury technicznej, tak aby była ona ważna w momencie przekazania terenu budowy Wykonawcy.
8. UWAGA – Zakres dotyczący wycinki drzew i krzewów wraz z karczowaniem i uporządkowaniem terenu został już wykonany i nie należy go uwzględniać przy wycenie zamówienia. W związku z tym wszystkie wskazania dotyczące tego zakresu zawarte w dokumentacji technicznej należy uznać za nieaktualne.
9. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa rozdział III SWZ oraz dokumentacja techniczna stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198684,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3455818,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198684,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROFECTUS Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Artut Kiowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561942861
7.3.3) Ulica: Wiejska 8A
7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-143
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom wykonanie robót elektrycznych i teletechnicznych (około 20% wartości zamówienia).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198684,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych na kąpielisku "Słoneczna Plaża".
- Rozbudowa kan. san. w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec z podziałem na zadania Zad. nr 4 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Opolskiej
więcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.