Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228017/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa udostępniania, przygotowania, opracowania zagregowanych danych rachunkowych z reprezentatywnej próby gospodarstw rolnych za okres od 2017 do 2021 roku włącznie wraz z usługą konsultacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639660210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 29
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-163
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@wodr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.wodr.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa udostępniania, przygotowania, opracowania zagregowanych danych rachunkowych z reprezentatywnej próby gospodarstw rolnych za okres od 2017 do 2021 roku włącznie wraz z usługą konsultacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-940703ff-2a84-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004004/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania na potrzeby realizacji projektów unijnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt Demeter na potrzeby pilotażu 2.4 „Benchmarking at Farm Level Decision Support”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.261.09.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług na potrzeby realizacji projektu Demeter (zwanego dalej Projektem) na potrzeby pilotażu 2.4 „Benchmarking at Farm Level Decision Support” (zwanego dalej „Pilotażem”), to jest usługi udostępniania, przygotowania i opracowania zagregowanych danych rachunkowych z reprezentatywnej próby gospodarstw rolnych za okres od 2017 do 2021 roku włącznie, w czasie realizacji Projektu oraz usługa konsultacji w ramach opracowania platformy i modułów Pilotażu.
Zakres, format i sposób zbierania danych rachunkowych tworzących bazę danych określają przepisy Ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o zbieraniu i wykorzystywaniu danych rachunkowych z gospodarstw rolnych oraz Rozporządzenia Rady nr 1217 z dnia 30 listopada 2009 r. ustanawiającego sieć zbierania danych rachunkowych o dochodach i prowadzonej działalności gospodarczej gospodarstw rolnych w Europejskiej Wspólnocie Gospodarczej.
1.1. Usługa udostępnienia, przygotowania, i opracowania zagregowanych danych rachunkowych z reprezentatywnej próby gospodarstw rolnych obejmuje następujące czynności:
a. przygotowanie, udostępnienie wskazanego przez Zamawiającego zakresu zagregowanych danych, w zakresie wskazanym w załączniku nr tj. Opisie przedmiotu zamówienia,
b. testowe przygotowanie, udostępnienie do pobrania próbki zagregowanych danych: dla jednego makroregionu, jednego okresu rachunkowego oraz zakresu wskazanego przez Zamawiającego,
c. ostateczne przygotowanie zagregowanych danych według ustalonego w podpunkcie a) zakresu oraz udostępnianie do pobrania danych z bazy za lata 2017-2020 włącznie.
d. ostateczne przygotowanie zagregowanych danych według ustalonego w podpunkcie a) zakresu oraz udostępnianie do pobrania danych z bazy za rok 2021.
1.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również usługa konsultacji przy opracowaniu i testowaniu oprogramowania na potrzeby projektu Demeter. Usługa ta będzie polegała na współpracy z zespołem projektowym przygotowującym oprogramowanie w zakresie:
a. przygotowanie algorytmów i doradztwo podczas implementacji kalkulatora Wspólnotowej Typologii Gospodarstw Rolnych,
b. przygotowanie modelu raportowania rolnikowi zagregowanych danych w układzie raportu pozwalającego prześledzić całość działalności gospodarstwa rolnego począwszy od zasobów środków produkcji jakimi dysponuje, poprzez poniesione w procesie produkcyjnym nakłady, aż do uzyskanych wyników tak w wymiarze ilościowym jak i wartościowym oraz szeregów czasowych oraz doradztwo podczas implementacji tego modelu.
Konsultacje będą realizowane od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2023 roku. Zamawiający wymaga aby od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2023 roku zostało przeprowadzonych minimum 19 konsultacji. Konsultacje będą się odbywały w formie zdalnych telekonferencji lub w formie spotkań twarzą w twarz. Zamawiający zakłada minimum 4 i maksymalnie 8 spotkań twarzą w twarz w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do swz – Opis przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102757,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102757,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250009341
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-002
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102757,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Przelewice
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
- Odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki.
- Usługi leśnictwa ZP/2/PL/2006.
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.