Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00206552/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem rejestratora CCTV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem rejestratora CCTV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f6aabdc-1f73-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010499/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Zakup wraz z wdrożeniem nowego rejestratora CCTV obsługującego kamery w wyrobiskach górniczych Guido 320m oraz GKSD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00206552/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/27/MGW/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polega na dostawie kompletnego rozwiązania, które zintegruje 3
niezależne systemy monitoringu CCTV pracujące w technologii IP do nowo dostarczonego rejestratora tworząc jeden zintegrowany system monitoringu. Po stronie wykonawcy leży ciężar konfiguracji, integracji i wdrożenia gotowego w pełni funkcjonalnego rozwiązania. Rejestrator musi być kompatybilny z posiadanymi kamerami Zamawiającego, a po stronie Wykonawcy leży ciężar uruchomienia gotowego systemu monitoringu w oparciu o dostarczony sprzęt.
Zamawiający posiada 62 kamery, które należy przekonfigurować i „spiąć” z rejestratorem.
Kamery znajdują się w podziemnych wyrobiskach Muzeum Górnictwa Węglowego (MGW).
Zamawiający dysponuje następującymi typami kamer: Hikvision 7513, Vivotek IP8151, dostarczony system musi być kompatybilny z ww. kamerami i posiadać odpowiednie licencje.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243158,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243158,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: API Smart Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252447933
7.3.3) Ulica: ul. Zawiła 65L
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-390
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243158,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 14/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A, systemów zasilania bezprzerwowego w obiektach MGW w Zabrzu
- Usługa ochrony osób i mienia.
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i rozbudowa systemu zarządzania zasobami informacji przestrzennej gminy Żukowo
- Dostawa sprzętu podnoszącego bezpieczeństwo teleinformatyczne, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie technologii RFID w sądach okręgu ostrołęckiego
- Dostawa i montaż videorejestratorów, systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności do 5 samochodów nieoznakowanych marki Cupra Leon.
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
więcej: Rejestratory obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.