Og³oszenie z dnia 2024-04-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00302729/01 - Wynik z dnia 2024-04-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi poradnictwa specjalistycznego w formie grupy edukacyjnej i poradnictwa indywidualnego w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej przy we W³oc³awku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto W³oc³awek - Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie we W³oc³awku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi poradnictwa specjalistycznego w formie grupy edukacyjnej i poradnictwa indywidualnego w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej przy we W³oc³awku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f79c0e4e-f709-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00278321
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065675/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Poradnictwo specjalistyczne dla osób stosuj±cych przemoc domow±
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f79c0e4e-f709-11ee-8d01-6607a228ef1b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y szczegó³owo opisane w rozdziale X i XIV SWZ. Komunikacja w postêpowaniu,z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji na portalu e-Zamówienia( pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/) dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub
za po¶rednictwem poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl .
Zamawiaj±cy nie pos³uguje siê interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformê e-Zamówienia. Wykonawca sk³ada ofertê na portalu e-Zamówienia, pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/, za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. W polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przy czym Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie danych w formacie .pdf Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” na stronie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia - link:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w ppkt. 2, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i
przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego odpowiednio niniejszej SWZ.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±czniki) lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”), z zastrze¿eniem postanowieñ ppkt. Zamawiaj±cy przekazuje link
prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania oraz Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia w Za³±czniku
nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-
Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r., poz. 1233) zalecane jest, aby wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekaza³ je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”. Ewentualne konsekwencje nieprawid³owego oznakowania takich dokumentów ponosi Wykonawca.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej Administrator) jest Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie we W³oc³awku z siedzib± we W³oc³awku przy ul. Ogniowej 8/10, nr telefonu 54 423-23-00, adres e-mail:
sekretariat@mopr.wloclawek.pl, w imieniu którego dzia³a Dyrektor Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie we W³oc³awku.
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem MOPR ul.
Ogniowa 8/10, 87-800 W³oc³awek, mailowo: iod@mopr.wloclawek.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ¦wiadczenie us³ugi poradnictwa specjalistycznego w formie grupy edukacyjnej i poradnictwa indywidualnego w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej przy ul.¯ytniej 58 we W³oc³awku, w zakresie wykonywanej przez nich pracy nr
MOPR.AO.A.261.15.2024, powy¿ej progu stosowania ustawy, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (t.j Dz.U. z 2023 r. poz. 1605
ze zm.) oraz zgodnie z art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 164
ze zm.).
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat (umowa zawarta w wyniku niniejszego zapytania ofertowego
bêdzie przechowywana przez okres 10 lat), licz±c od pierwszego stycznia roku nastêpuj±cego po roku, w którym zakoñczy³o siê
postêpowanie o udzielenie zamówienia zgodnie z Instrukcj± kancelaryjn± Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie we W³oc³awku,
wprowadzon± zarz±dzeniem nr 8/2014 Dyrektora MOPR we W³oc³awku z dnia 18 marca 2014r. Okres wskazany powy¿ej mo¿e
zostaæ przed³u¿ony do czasu, up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie
niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie jest niezbêdne na podstawie innych
przepisów.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia 6 wrze¶nia 2001r.Administrator nie przewiduje przekazywaæ danych
osobowych do pañstw trzecich.
Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
1)prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych;
2)prawo ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystanie z tego prawa nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy.
3)prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê
z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
Przys³uguje Pani/Panu tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj.
Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, w sytuacji gdy przes³ankê przetwarzania danych osobowych
stanowi przepis prawa. Niepodanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami spowoduje pozostawienie sprawy bez
rozpoznania. Je¿eli przes³ank± przetwarzania danych bêdzie umowa, podanie danych osobowych jest niezbêdne do jej zawarcia.
Niepodanie danych spowoduje, ¿e umowa nie bêdzie mog³a byæ zawarta.
Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane, tj. dane osobowe konkretnej osoby nie
bêd± analizowane w taki sposób, aby stworzyæ dok³adny opis jej preferencji i cech. (art. 22 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 28213,33 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie us³ugi poradnictwa specjalistycznego w formie grupy edukacyjnej i poradnictwa indywidualnego dla osób stosuj±cych przemoc domow±, w liczbie 184 godzin, w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej we W³oc³awku ul. ¯ytnia 58:
a. grupa edukacyjna bêdzie obejmowa³a cykl: 4 nabory do grupy 5 - 7 osobowej, w jednym naborze dziesiêæ sesji, ka¿da po 3 godziny.
b. poradnictwo indywidualne bêdzie obejmowa³o ³±cznie 64 godziny.
c. przez godzinê us³ugi Zamawiaj±cy rozumie godzinê zegarow±, tj. 60 minut.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê proporcji godzin miêdzy grup± edukacyjn± a poradnictwem indywidualnym.
3. Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zakresie:
a. udzielania poradnictwa indywidualnego, które bêdzie oparte o kompetencje i umiejêtno¶ci w³asne wykonawcy, jego wiedzê merytoryczn± i obowi±zuj±ce prawo w zakresie przeciwdzia³ania przemocy;
b. opracowania autorskiego programu oddzia³ywañ grupowych w oparciu o uznane ¼ród³a metodyczne, np. programy oddzia³ywañ przyjête przez samorz±d województwa kujawsko – pomorskiego lub inne, ogólnodostêpne w ni¿ej okre¶lonym zakresie:
Sesja 1.
Budowanie grupy, opracowanie kontraktu, wyja¶nienie celów pracy, rozpoznanie zasobów uczestników oraz czynników powstrzymuj±cych zmianê.
Sesja 2.
Omówienie spo³eczno-kulturowych ¼róde³ towarzysz±cych przemocy domowej z uwzglêdnieniem mitów i stereotypów, które s± dominuj±ce u uczestników grupy.
Sesja 3.
Omówienie zjawiska przemocy w oparciu o jego spo³eczne i prawne definicje z uwzglêdnieniem form, dynamiki/cyklu przemocy z odró¿nieniem relacji doros³y – doros³y oraz doros³y – dziecko.
Sesja 4.
Wp³yw alkoholu, innych ¶rodków psychoaktywnych oraz uzale¿nieñ behawioralnych na ¿ycie rodzinne, w tym sytuacji dzieci i ich sposoby radzenia sobie.
Sesja 5.
Umiejêtno¶ci samokontroli: rozpoznawanie napiêæ, znajdowanie sposobów roz³adowania oraz poszukiwanie miejsc pomocy psychologicznej.
Sesja 6.
Rozwijanie umiejêtno¶ci komunikowania siê, nauka zamiany komunikatów agresywnych i biernoagresywnych na komunikaty asertywne.
Sesja 7.
Podejmowanie decyzji w rodzinie, podzia³ obowi±zków, rozwi±zywanie sytuacji trudnych w oparciu o dialog i próby zrozumienia intencji rozmówcy.
Sesja 8.
Relacje w rodzinie – pomoc i opieka wobec osób starszych i zale¿nych w kontek¶cie zachowañ przemocowych.
Sesja 9.
Przemoc seksualna – specyfika zjawiska oraz seksualno¶æ cz³owieka jako proces od urodzenia do ¶mierci.
Sesja 10.
Potrzeby dzieci – zrozumienie zachowañ dzieci w oparciu o analizê ich potrzeb. Budowanie autorytetu rodzica bez odwo³ywania siê do si³y.
c. Opracowanie programu zostanie przygotowane w formie konspektu zawieraj±cego: temat sesji, szczegó³owe obszary edukacji, metody pracy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Us³ugi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Ca³kowita cena oferty brutto” – C
W ramach kryterium bêdzie brana pod uwagê ca³kowita cena oferty brutto podana w formularzu ofertowym za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia
C = (cena brutto oferty o najni¿szej cenie / cena brutto oferty
badanej) x 60 pkt
2) „Do¶wiadczenie” - Do¶wiadczenie w pracy z osobami do¶wiadczaj±cymi przemocy – D
- do 3 lat w³±cznie do¶wiadczenia w pracy z osobami do¶wiadczaj±cymi przemocy – o pkt
- powy¿ej 3 do 6 lat w³±cznie do¶wiadczenia w pracy z osobami do¶wiadczaj±cymi przemocy- 10 pkt.
- powy¿ej 6 do 8 lat w³±cznie do¶wiadczenia w pracy z osobami do¶wiadczaj±cymi przemocy – 20 pkt
- powy¿ej 8 do 10 lat w³±cznie do¶wiadczenia w pracy z osobami do¶wiadczaj±cymi przemocy – 30 pkt
- powy¿ej 10 lat do¶wiadczenia w pracy z osobami do¶wiadczaj±cymi przemocy – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy z osobami do¶wiadczaj±cymi przemocy terapii uzale¿nieñ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
dysponuje wymienionymi poni¿ej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymienionych poni¿ej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia, tj. dysponuje co najmniej 1 osob±:
a) posiadaj±c± uprawnienia do prowadzenia programu korekcyjno – edukacyjnego dla osób stosuj±cych przemoc domow± okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Rodziny i Polityki Spo³ecznej z dnia 20 czerwca 2023 r. w sprawie programów korekcyjno – edukacyjnych dla osób stosuj±cych przemoc domow± (t.j. Dz. U. 2023, poz. 1163), tj.:
i) posiadaj±c± wykszta³cenie wy¿sze na kierunku praca socjalna/ pedagogika/ pedagogika specjalna/ nauki o rodzinie/ politologia/ politologia i nauki spo³eczne w zakresie pedagogiki opiekuñczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej
lub
ii) posiadaj±c± tytu³ zawodowy magistra na kierunku:
- psychologia/ praca socjalna/ pedagogika/ pedagogika specjalna/ nauki o rodzinie/ politologia/ politologia i nauki spo³eczne w zakresie pedagogiki opiekuñczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej
lub
- innym, uzupe³nionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki lub resocjalizacji,
lub
- bêd±c± terapeut± lub psychoterapeut±,
iii) i posiadaj±c± udokumentowany co najmniej 3-letni sta¿ pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej;
iv) i posiadaj±c± za¶wiadczenie o ukoñczeniu szkoleñ w zakresie przeciwdzia³ania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin, w tym w wymiarze 50 godzin w zakresie pracy z osobami stosuj±cymi przemoc domow±.
LUB
b) posiadaj±c± uprawnienia do prowadzenia programu psychologiczno – terapeutycznych dla osób stosuj±cych przemoc domow± okre¶lonego w Rozporz±dzeniu Ministra Rodziny i Polityki Spo³ecznej z dnia 22 czerwca 2023 r. w sprawie programów psychologiczno – terapeutycznych dla osób stosuj±cych przemoc domow± oraz wymagañ kwalifikacyjnych wobec osób prowadz±cych te programy (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1166), tj.:
i) posiadaj±c± wykszta³cenie wy¿sze na kierunku pedagogika lub resocjalizacja, uzupe³nione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii,
lub
ii) posiadaj±c± tytu³ zawodowy magistra na kierunku psychologia lub pedagogika lub na, uzupe³nionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, kierunku resocjalizacja,
lub
iii) bêd±c± terapeut± lub psychoterapeut±.
iv) i posiadaj±c± udokumentowany co najmniej 3-letni sta¿ pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej,
LUB
c) posiadaj±c± udokumentowane prowadzenie co najmniej piêciu edycji programów korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosuj±cych przemoc domow±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy warunek, o którym mowa w: pkt 1 ppkt 4 SWZ – chocia¿ jeden z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w pkt 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
W przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty do³±cza siê
pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da, aby na
co najmniej 2 dni przed zawarciem umowy zosta³a mu dostarczona kopia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z Projektowanymi postanowienia umowy i Ustaw± Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-17
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³oc³awku"
- BIE¯¡CA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ Z£OMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE W£OC£AWKU.
- ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego modu³ów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesiêcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu we W³oc³awku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarz±dzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Mikrobiologia w ochronie ¶rodowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Zarz±dzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia ro¶lin" dla Wydzia³u Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych tre¶ci sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstêp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem jêzyka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Spo³eczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
wiêcej: Us³ugi doradztwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.