eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominDostawa odczynników i akcesoriów do bakteriologii



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i akcesoriów do bakteriologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56

1.5.2.) Miejscowość: Żuromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zuromin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbce9710-dba3-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i akcesoriów do bakteriologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbce9710-dba3-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016014/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa odczynników laboratoryjnych - krążki, podłoża, testy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pakiet 1 Wymagania:
- Termin realizacji zamówienia w ciągu 7 dni
-PODŁOŻA: Wymaga się dostarczenia kart charakterystyki na podłoża na płytkach i w probówkach – po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą (w wersji papierowej). Wymaga się, aby oferowane produkty posiadały certyfikaty ISO 13485:2003/certyfikaty jakości w języku polskim. Nadruk na całej płytce z podłożem musi być czytelny, napisany dużymi literami i cyframi. Nadruk ma zawierać nazwę podłoża, numer serii, datę ważności oraz nazwę producenta. Do płytek chromogennych należy dostarczyć kolorowe ulotki wzrostu poszczególnych drobnoustrojów. Podłoża na płytkach pakowane po 10 szt. w opakowaniu.
-KRĄŻKI: Krążki antybiotykowe muszą pochodzić od jednego producenta. Fiolka opakowana hermetycznie, umieszczona w oddzielnym zgrzewanym rulonie zawierającym pochłaniacz wilgoci, na każdym krążku wyraźne symbole antybiotyku i jego stężenie.
Należy dołączyć do oferty pozytywną opinię Krajowego Ośrodka ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.
Wszystkie krążki muszą posiadać identyczne warunki przechowywania od -20 do +8 st. C. z uwzględnieniem antybiotyków beta-laktamowych.
-E-TESTY: Wymaga się aby E-testy były wykonane z materiału bibułowego, pakowane po 10 sztuk, zawierały mechanizmy oporności, pochodziły od jednego producenta ( ze względu na jednakowy sposób interpretacji wyniku ) oraz posiadały pozytywną opinię Krajowego Ośrodka ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.
-ZESTAWY DO IDENTYIKACJI BIOCHEMICZNEJ:
 Metodologia, instrukcja w języku polskim
 Termin ważności dostarczonych testów min. 12 miesięcy
 Zamawiający dopuszcza rozszerzenie tabeli o dodatkowe pozycje w celu dostarczenia odczynników niezbędnych do identyfikacji szczepów przy użyciu zestawów biochemicznych.
 Zestawy pozwalające na identyfikację max. do 4 h
- Wymagane użyczenie chłodni do przechowywania podłoży (pojemność 250-300l) oraz Vortexu
- Dostawca zagwarantuje bezpłatny udział raz w roku w międzynarodowym Systemie Kontroli Jakości LabQuality dla takich badań jak (posiew krwi – skrining, posiew moczu – identyfikacja i lekooporność, bakteriologia ogólna – tlenowce)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 97200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - szybkie testy jakościowe
• metodyka wykonania oznaczenia w ulotce dołączonej do każdego opakowania w języku polskim.
• aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych w wersji papierowej dostarczone do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej po podpisaniu umowy.
• termin ważności testów minimum 6 miesięcy od momentu dostarczenia do zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 29600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101177,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101177,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101177,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109355,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14132,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30104,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14132,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milapharm Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342915409

7.3.3) Ulica: Hallera 5/14A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15262,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.