Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258293/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366077275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 614-34-51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coafsip@coafsip.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coafsip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.coafsip-bip2.alfatv.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b945afc6-042b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Tuszyn do szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Tuszyn oraz na zajęcia z wychowania fizycznego w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.2301.02.2022.JB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa Nr 1 - zadanie Nr 1codziennie dowóz uczniów z Wodzinka, Mąkoszyna, Wodzina Majorackiego, Głuchowa, Sysek do Szkoły Podstawowej w Wodzinie Prywatnym, dwukrotny odwóz uczniów do miejsc zamieszkania (w następującej kolejności: Mąkoszyn, Głuchów, Wodzinek)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa Nr 2 - zadanie Nr 2 (codziennie: dowóz uczniów z Woli Kazubowej, Górek Małych, Jutroszewa do Górek Dużych, z Niedasu i ul. Garbówek do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie, Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Tuszynie i Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Tuszynie oraz dwukrotny odwóz uczniów do miejsc zamieszkania.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa Nr 3 - Zadanie Nr 3 (codziennie: dowóz uczniów ze Szczukwina, Głuchowa i Żeromina do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie, do Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Tuszynie i do Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Tuszynie; dowóz uczniów z Zofiówki, Rydzynek, z Tuszyna z ul. Szpitalnej do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tuszynie i do Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Tuszynie oraz dwukrotny odwóz uczniów do Żeromina, Garbowa i Szczukwina.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa Nr 4 - Zadanie Nr 4 (codziennie: dowóz uczniów z Modlicy, Kruszowa do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie oraz dwukrotny odwóz do miejsc zamieszkania, tj: z SP1 do Modlicy; z SP2 i PM2 do Rydzynek, Zofiówki i Tuszyna ul. Szpitalna.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Załączniku nr 11 do SWZ został podany niewłaściwy identyfikator postępowania, który uniemożliwił prawidłowe odszyfrowanie ofert dla części 1- 4.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Załączniku nr 11 do SWZ został podany niewłaściwy identyfikator postępowania, który uniemożliwił prawidłowe odszyfrowanie ofert dla części 1-4.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Załączniku nr 11 do SWZ został podany niewłaściwy identyfikator postępowania, który uniemożliwił prawidłowe odszyfrowanie ofert dla części 1-4.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Załączniku nr 11 do SWZ został podany niewłaściwy identyfikator postępowania, który uniemożliwił prawidłowe odszyfrowanie ofert dla części 1-4.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.