eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa Budynku nr 5 - I piętro, klatki schodowe"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Budynku nr 5 – I piętro, klatki schodowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Budynku nr 5 – I piętro, klatki schodowe”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ff6c7e-e1e5-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Budynku nr 5 – I piętro, klatki schodowe”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244779

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/19/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LOKALIZACJA:
Budynek znajduje się w trakcie modernizacji i rozbudowy. Zlokalizowany jest na działce nr 1656/4 w Jarosławiu pośród zabudowy Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Jarosławiu przy ul. Kościuszki. Obiekt jest trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony i jest sytuowany wzdłuż południowej granicy działki szpitala równolegle do ul. Kościuszki. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-138 decyzją z dnia 08.05.1985r.

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Budynku nr 5 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu”. Nadzór nad robotami wykonywanymi wg. projektu „Przebudowa Budynku Nr 5 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej”. Projekt w zakresie przebudowy autorstwa Zakładu Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzony przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak: AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz projektu wg. autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500, Jarosław. Lokalizacja prac w budynku nr 5, objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim dotyczy kondygnacji parteru, I piętra oraz dachu. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:

1. Roboty Modernizacyjne
1.1 Klatki schodowe - remont ścian
a) Likwidacja istniejących lamperii olejnych
b) Oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów
c) Uzupełnienie tynków wewnętrznych
d) Gruntowanie podłoży
e) Szpachlowanie sufitów i ścian
f) Malowanie sufity
g) Wykonanie okładziny ścian
h) Montaż drzwi przeciwpożarowych EI30 zgodnie z projektem
1.2 Klatki schodowe
a) Wymiana balustrad na chromoniklową
b) Ułożenie płyt granitowych na spocznikach i cokolikach
1.3 Pomieszczenia I piętro – sufit podwieszany, zabudowa luksferów
a) Likwidacja naświetla z luksferów od strony wewnętrznej pomieszczenia
b) Sufit kasetonowy
c) Uzupełnienie ścian, tynków ( ubytki istniejące i po wykonaniu instalacji elektrycznych wkuwanych)
d) Montaż filtrów do uzdatniania wody
1.4 Korytarz na I piętrze – remont ścian, sufit podwieszany
a) Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych, pokrycie jednostronne, ścianki jednowarstwowe – zabudowa luksferów
b) Oczyszczenie powierzchni ścian
c) Likwidacja istniejących lamperii olejnych
d) Gruntowanie podłoży
e) Szpachlowanie ścian
f) Sufit kasetonowy
g) Wykonanie okładziny ścian do pełnej wysokości
h) Nowe drzwi pomiędzy pomieszczeniami 107 i 109 (zgodnie z projektem)
1.5 Korytarz na I piętrze – remont posadzek
a) Skucie istniejących posadzek wraz z cokolikiem
b) Warstwy wyrównawcze pod posadzki,
c) Ułożenie płyt granitowych na posadzce i cokoliku
1.6 Remont i przebudowa sanitariatów (I piętro)
a) Nowa posadzka – płytka ceramiczna
b) Remont ścian i sufitów (wyburzenie, wykonanie nowych)
c) Ściany – płytka ceramiczna do pełnej wysokości
d) Przebudowa inst. sanitarnej Nowa armatura
e) Likwidacja naświetla z luksferów od strony wewnętrznej
f) Montaż nowej stolarki drzwiowej
g) Montaż ścian systemowych HPL
1.7 Dach - bariery śniegowe
a) Montaż barier śniegowych
2. Roboty – instalacja elektryczna i teletechniczna
a) Demontaż starych instalacji.
b) Rejestrator systemu CCTV
c) Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego, montaż kamer
d) Montaż rozdzielnic wraz z wyposażeniem ( rozdzielnica RG, R4, R5, R6).
e) Instalacje elektryczne, montaż opraw, gniazd wtykowych, łączników, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
f) Gniazda internetowe
g) W czasie wykonywania prac układ gniazd dostosować do istniejącego układu pomieszczeń, umeblowania
h) Wykonanie instalacji odgromowej wraz z badaniami
3. Roboty – instalacja hydrantowa
a) Montaż hydrantów (zgodnie z projektem) wraz z próbami

Uwaga:
Budynek nr 5 jest wpisany do rejestru zabytków. Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie kuchni, działów administracji zlokalizowanych w Budynku nr 5. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w dostępie do pomieszczeń budynku oraz dostępu i dojazdu do budynków, kontenerów i garaży, od strony terenu szpitala.

1. Oznaczenia kodu CPV – Wspólnego Słownika Zamówień (kod i opis): 1) Kody CPV:
Główny przedmiot:
• 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego,
Dodatkowe przedmioty:
• 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi,
• 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego,

2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość. W związku z tym konieczne jest wykonanie usługi przez jednego Wykonawcę. Realizacja usługi wymaga współdziałania wszystkich inspektorów, w celu zapewnienia wykonania usługi należycie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.

A. INSPEKTORZY NADZORU – WYMAGANIA OGÓLNE:
1. Osoby wskazane do pełnienia funkcji Inspektorów nadzoru winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw
w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).

Rozdział IV SWZ IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 192 30 97

7.3.3) Ulica: Ul. Łazy Kostkowskie 25A,

7.3.4) Miejscowość: Jaroslaw

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-09 do 2024-07-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi.
2. Planowany termin zakończenia robót budowlanych do 31.07.2024r od podpisania umowy na roboty budowlane w postępowaniu: „Przebudowa Budynku nr 5 – I piętro, klatki schodowe” Nr postępowania: ZP-3502/12/2024
1. Czas realizacji niniejszej umowy może zostać odpowiednio przedłużony lub skrócony w przypadku przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.