Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00309909/01 - Wynik z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PACYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Pacyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-541
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242858080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pacyna.mazowsze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b292ea-0d7c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021426/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacyniei Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.pacyna.mazowsze.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną ( t. j. Dz. U. z 2020
r., poz. 344) a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu , (https://miniportal.uzp.gov.pl) ePUAPu,
(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej. b) Zamawiający informuje, iż
przekazywanie dokumentów, o których mowa w treści § 2 ust. 1 Rozporządzenie Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452),
odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal ( za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP
oraz udostępnionego przez miniPotral – Formularz do komunikacji). c) Przekazywanie dokumentów
wykazanych w § 2 ust. 2 w/w Rozporządzenia może nastąpić w sposób określony powyżej lit b) lub za
pośrednictwem e-mail: zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl. Każda ze stron na żądanie
drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub
dokumentu lub wiadomości. d) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ( TED lub ID postępowania). e)
Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00152778/01 z dnia 2021-08-18
2021-08 sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 r., poz. 2415) f) Adres skrzynki ePUAP: /v074c8hprv/skrytka g) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy : „ Formularz do złożenia ,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. h) Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej ePUAP. i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy : „Formularz złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz
do komunikacji” wynosi 150 MB. j) Identyfikator postępowania i link dla danego postępowania o
udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu, klikając wcześniej
opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”. k) Identyfikator
postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście
wszystkich postępowań na miniPortalu,Adres poczty elektronicznej e-mail:
zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl Stroną internetową prowadzonego postępowania jest
strona internetowa Zamawiającego bip.pacyna.mazowsze.pl .
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str.1) ,dalej „RODO” ,informuję ,że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych w
Urzędzie Gminy Pacyna jest Wójt Gminy Pacyna/Gmina Pacyna z siedzibą w: 09-541 Pacyna, ul.
Wyzwolenia 7 , tel. 24 285 80 54, Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pacyna,
ul. Wyzwolenia 7, 09- 541 Pacyna jest Pan Damian Busler, e-mail: iodo@pacyna.mazowsze.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym. Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO
względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne
oświadczenie zawarte w Formularzu „ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPPG.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na „Dowozie uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023.:
2. Zamówienie zostało podzielone na II części :
a) Część I - do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie z miejscowości:
1) Przyjazdy uczniów do Szkoły Podstawowej w Pacynie do godz. 8.00
ok. godz. 7.00 Pacyna – Lwówek -Anatolin – Podczachy- Remki – Podczachy- Pacyna ok. 20 km/jeden kurs (5 x w tygodniu – ok. 16 uczniów)
ok. godz.
ok. godz. 7.10 Pacyna – Słomków- Robertów – Radycza - Wola Pacyńska - Janówek–Pacyna ok. 15 km/jeden kurs (5 x w tygodniu – ok. 18 uczniów)
ok. godz. 7.30 Pacyna – Luszyn – Kamionka - Pacyna - ok. 11 km/jeden kurs (5 x w tygodniu – ok. 36 uczniów)
Ogółem na w/w trasach ok. 70 osób.
2 )Powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Pacynie po zakończonych zajęciach:
Pacyna – Luszyn - Remki –– Podczachy – Anatolin – Janówek – Pacyna – ok. 17 km/jeden kurs
godz. 12:45, 13:30, 14:25 – 5 x w tygodniu, 15:10 tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji
Pacyna –Słomków - Robertów – Radycza – Wola Pacyńska ok. 5 km/jeden kurs
godz. 12:45, , 14:25 – 5 x w tygodniu, 15:10 tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji
3) Powyższe trasy obsługują dwa autobusy.
b) Część II – do Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach z miejscowości:
1) Przyjazd dzieci do Przedszkola w Skrzeszewach do godz. 8.00
ok. godz. 7.20- Pacyna – Model – Pacyna - Sejkowice - Kąty – Przylaski – Czarnów - Skrzeszewy – ok. 15 km/jeden kurs (5 x w tygodniu - ok. 18 dzieci)
2) Powrót dzieci z Przedszkola w Skrzeszewach po zakończonych zajęciach:
godz. 13.00 Skrzeszewy – Czarnów- Katy - Przylaski - Sejkowice – Pacyna – Model - Pacyna. ok 15 km/jeden kurs (4 x w tygodniu - ok. 18 dzieci)
godz. 14.00 Skrzeszewy – Czarnów- Katy- Przylaski - Sejkowice - Pacyna – Model - Pacyna - ok 15 km/jeden kurs ( 1 raz w tygodniu - ok. 18 dzieci)
3) Powyższe trasy obsługuje jeden autobus.
Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczanie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci.
Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczanie zaświadczone przez Wykonawcę usługi zgodnie z niniejszą umową będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci.
Zaleca się, aby oferent zapoznał się z trasami przewozu uczniów przed przystąpieniem do przetargu. Oferent powinien zabezpieczyć bezpieczne i punktualne przewozy uczniów do szkoły i przedszkola. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. objęcie przewozem ucznia, który nie korzystał z przewozu lub korzystał dotychczas z przewozu na innej trasie, lub który zaprzestał korzystania z przewozu, skrócenie lekcji, odwołanie zajęć w szkole, ustalenie dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres wykonawcy wskazany w ofercie.
Przewozy powinny się odbywać autobusami/busami sprawnymi technicznie, zapewniającymi odpowiedni komfort i bezpieczeństwo podróży oraz odpowiednio oznaczonymi.
Środki transportu do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób – ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) oraz w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.).
UWAGA! W związku z powyższym rozliczenie za zwiększenie lub zmniejszenie ilości km na trasie odbędzie się na podstawie zestawienia ilościowego przejechanych km razy ustalona w umowie stawka za 1 km trasy. Powyższe nie powoduje konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Zamawiający wymaga świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia autobusami spełniającymi warunki zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania autobusem rezerwowym wymaganego typu, gwarantującym ciągłą obsługę linii.
Przez okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie
krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika
drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U.
z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki świadczenia usług został określony w załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu:
Dla wszystkich części zamówienia:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) – 6) ustawy Pzp, z
zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Pzp – do potwierdzenia oświadczeniem do
oferty – Załącznik nr 2 do SWZ.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Dla wszystkich części zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Dla wszystkich części zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dla wszystkich części zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla poszczególnych części zamówienia:
Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał:
dla części zamówienia nr 1 i 2 – co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do
szkół (placówek oświatowych) trwającą minimum 6 miesięcy;
Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz narzędziami i urządzeniami
technicznymi, tj.:
Dla części zamówienia nr 1:
do dowozu rano: jednym pojazdem o ilości miejsc siedzących 50, w tym miejsce dla opiekuna i
do odwozu popołudniu: jednym pojazdem o ilości miejsc siedzących 50, a ponadto jednym
kierowcą posiadającym prawo jazdy uprawniającym do kierowania powyższymi pojazdami.
Dla części zamówienia nr 2:
jednym pojazdem – jednym pojazdem o ilości miejsc siedzących 30, a ponadto jednym kierowcą
posiadającym prawo jazdy uprawniającym do kierowania powyższymi pojazdami.
Dla części zamówienia nr 1:
Spełnienie warunku dla ofert częściowych: nr 1 i 2 nastąpi poprzez złożenie wykazu
niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego w ilości 2 szt. autobusu z
podaniem numeru rejestracyjnego, serii i numeru dowodu rejestracyjnego, ilości miejsc w
autobusie, roku produkcji, daty ważności przeglądu technicznego autobusu, którym dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał środek
transportu, którym będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia środka transportu.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie powyższe pojazdy nie mogą być starsze niż 10 lat.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –
załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami –
załącznik nr 6 do SWZ;
3) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane –
załącznik nr 7 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. przepisów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) – 6) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Oświadczenia, o których mowa w ust. poprzednim należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy w wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Zamawiający wskazuje, że nie będzie badać, czy nie zachodzą wobec podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym zasoby, podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. Wobec powyższego Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowych środków dowodowych dotyczących tego podwykonawcy. Na podst. art. 7 ust. 1 us. z dn. 13.04. 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej „ustawa” o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, zamawiający wyklucza: wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podst. decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ust. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; wykonawcę lub uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym z dnia 22.02. 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; wykonawcę lub uczestnika konkursu, którego jednostką dominująca w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dn. 29.09. 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będący taka jednostką dominującą od dnia 24.02. 2022 r.o ile został wpisany na listę podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3Zamawiający odrzuca Ofertę takiego wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących środków dowodowych:1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ;
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 8 do SWZ;
3) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane – załącznik nr 9 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców (każdy z członków konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy w wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, jak również oświadczenia stron wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie:
a) osób wskazanych w umowie, w sytuacji zaistnienia konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zobowiązań stron w okresie trwania umowy;
b) kierowców skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem spełnienia przez te osoby wymagań
3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości km wskazanych w § w części a i b umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w okresie obowiązywania umowy w przypadku konieczności objęcia dowozem uczniów zamieszkujących poza zakresem trasy wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia;
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości km wskazanych w § 1 dla części a i b umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w okresie obowiązywania umowy w przypadku wygaśnięcia obowiązku dowozu ucznia do szkoły a także w przypadku braku potrzeby dowozu ucznia (np. z powodu nieobecności ucznia w szkole);
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości km wskazanych w § 1 dla części a i b umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w okresie obowiązywania umowy w przypadkach zmiany tras spowodowanych warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi przejazd ustalonymi trasami (np. śnieżyce, zawieje, ulewy), a także w przypadkach zmian w organizacji ruchu drogowym (np. objazdy, zamknięcie drogi);
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. objęcie przewozem ucznia, który nie korzystał z przewozu lub korzystał dotychczas z przewozu na innej trasie, lub który zaprzestał korzystania z przewozu, skrócenie lekcji, odwołanie zajęć w szkole, ustalenie dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych).
7. Środków transportu – autobusów/busów za pomocą, których wykonawca świadczył będzie usługi, pod warunkiem spełnienia przez pojazdy wymagań .
8. Zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy.
9.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w kwestii waloryzacji wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT podczas trwania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 03.08.2022 r. do godz. 09:00 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Pacyna /v074c8hprv/skrytka.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych z podziałem na zadania w 2025 roku
- "Świadczenie usług transportu pasażerskiego dla pracowników NASK - PIB"
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju opałowego w 2025 roku.
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu w ramach projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Usługi transportowe związane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i użytkowych w 2025 roku, zarządzanych przez Zamawiającego - POWTÓRZONY
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2025 roku z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.