Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278996/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PACYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Pacyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-541
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242858080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pacyna.mazowsze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.pacyna.mazowsze.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b292ea-0d7c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021426/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacyniei Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278996/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPPG.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na „Dowozie uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach w roku szkolnym 2022/2023.:
2. Zamówienie zostało podzielone na II części :
a) Część I - do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie z miejscowości:
1) Przyjazdy uczniów do Szkoły Podstawowej w Pacynie do godz. 8.00
ok. godz. 7.00 Pacyna – Lwówek -Anatolin – Podczachy- Remki – Podczachy- Pacyna ok. 20 km/jeden kurs (5 x w tygodniu – ok. 16 uczniów)
ok. godz.
ok. godz. 7.10 Pacyna – Słomków- Robertów – Radycza - Wola Pacyńska - Janówek–Pacyna ok. 15 km/jeden kurs (5 x w tygodniu – ok. 18 uczniów)
ok. godz. 7.30 Pacyna – Luszyn – Kamionka - Pacyna - ok. 11 km/jeden kurs (5 x w tygodniu – ok. 36 uczniów)
Ogółem na w/w trasach ok. 70 osób.
2 )Powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Pacynie po zakończonych zajęciach:
Pacyna – Luszyn - Remki –– Podczachy – Anatolin – Janówek – Pacyna – ok. 17 km/jeden kurs
godz. 12:45, 13:30, 14:25 – 5 x w tygodniu, 15:10 tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji
Pacyna –Słomków - Robertów – Radycza – Wola Pacyńska ok. 5 km/jeden kurs
godz. 12:45, , 14:25 – 5 x w tygodniu, 15:10 tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji
3) Powyższe trasy obsługują dwa autobusy.
b) Część II – do Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach z miejscowości:
1) Przyjazd dzieci do Przedszkola w Skrzeszewach do godz. 8.00
ok. godz. 7.20- Pacyna – Model – Pacyna - Sejkowice - Kąty – Przylaski – Czarnów - Skrzeszewy – ok. 15 km/jeden kurs (5 x w tygodniu - ok. 18 dzieci)
2) Powrót dzieci z Przedszkola w Skrzeszewach po zakończonych zajęciach:
godz. 13.00 Skrzeszewy – Czarnów- Katy - Przylaski - Sejkowice – Pacyna – Model - Pacyna. ok 15 km/jeden kurs (4 x w tygodniu - ok. 18 dzieci)
godz. 14.00 Skrzeszewy – Czarnów- Katy- Przylaski - Sejkowice - Pacyna – Model - Pacyna - ok 15 km/jeden kurs ( 1 raz w tygodniu - ok. 18 dzieci)
3) Powyższe trasy obsługuje jeden autobus.
Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczanie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci.
Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczanie zaświadczone przez Wykonawcę usługi zgodnie z niniejszą umową będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci.
Zaleca się, aby oferent zapoznał się z trasami przewozu uczniów przed przystąpieniem do przetargu. Oferent powinien zabezpieczyć bezpieczne i punktualne przewozy uczniów do szkoły i przedszkola. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. objęcie przewozem ucznia, który nie korzystał z przewozu lub korzystał dotychczas z przewozu na innej trasie, lub który zaprzestał korzystania z przewozu, skrócenie lekcji, odwołanie zajęć w szkole, ustalenie dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres wykonawcy wskazany w ofercie.
Przewozy powinny się odbywać autobusami/busami sprawnymi technicznie, zapewniającymi odpowiedni komfort i bezpieczeństwo podróży oraz odpowiednio oznaczonymi.
Środki transportu do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób – ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) oraz w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.).
UWAGA! W związku z powyższym rozliczenie za zwiększenie lub zmniejszenie ilości km na trasie odbędzie się na podstawie zestawienia ilościowego przejechanych km razy ustalona w umowie stawka za 1 km trasy. Powyższe nie powoduje konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Zamawiający wymaga świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia autobusami spełniającymi warunki zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania autobusem rezerwowym wymaganego typu, gwarantującym ciągłą obsługę linii.
Przez okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie
krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika
drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U.
z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki świadczenia usług został określony w załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Rozmarynowicz Biuro Turystyczno - Przewozowe MARKAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881856595
7.3.4) Miejscowość: Helenów Trębski 11
7.3.5) Kod pocztowy: 09-550
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariola Rozmarynowicz Biuro Turystyczno - Przewozowe MARKAN
jakie przetargi wygrała firma
Mariola Rozmarynowicz Biuro Turystyczno - Przewozowe MARKAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu pasażerskiego dla pracowników NASK - PIB"
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju opałowego w 2025 roku.
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu w ramach projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Usługi transportowe związane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i użytkowych w 2025 roku, zarządzanych przez Zamawiającego - POWTÓRZONY
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2025 roku z podziałem na zadania
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Lubicz do szkół w Toruniu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku 2025 i 2026 (II).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.