Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261753/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00301585/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00308399/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00310165/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
- 2022/BZP 00048598/01 - Wynik z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E w Zgierzu, w ciągu ul. Musierowicza - Gałczyńskiego, na odcinku ul. Parzęczewskiej do drogi woj. 702 (ul. Piątkowska)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.4.2.) Miejscowość: Zgierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279011
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00261753/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi powiatowej Nr 5157 E w Zgierzu w ciągu ulic Musierowicza - Gałczyńskiego na odcinku od ul. Parzęczewskiej do drogi wojewódzkiej nr 702 (ul. Piątkowska) w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmującej: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej z kompletem wymaganych uzgodnień wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenia na budowę - jeżeli będzie wymagane, zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zwanym dalej PFU oraz realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 5157 E w Zgierzu w ciągu ulic Musierowicza - Gałczyńskiego na odcinku od ul. Parzęczewskiej do drogi wojewódzkiej nr 702 (ul. Piątkowska), zgodnie z wymaganiami PFU.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4. Wszelkie prace projektowe, budowlane, remontowe i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem.
5. Zamawiający nie jest w posiadaniu materiałów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej, uzyskania decyzji środowiskowej oraz uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na własny koszt materiałów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności:
1) mapy do celów projektowych w skali 1:500;
2) dokumentacji z badań podłoża gruntowego;
3) dokumentacji inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej;
4) warunków technicznych budowy i przebudowy sieci
6. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach;
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Program Funkcjonalno - Użytkowy - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Dokumentacja graficzna - załącznik nr 6 do SWZ;
4) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp, do równowartości 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na kontynuacji przebudowy drogi powiatowej Nr 5157 E w Zgierzu na dalszych odcinkach. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w przypadku pozyskania środków finansowych na ten cel. Zakres zamówienia na powtórzone podobne usługi i roboty budowlane obejmie swym zakresem:
1) usługi projektowe;
2) roboty budowlane:
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej;
b) budowa nowej konstrukcji nawierzchni w zakresie warstw bitumicznych;
c) wycinka drzew;
d) budowa chodników/ścieżki rowerowej;
e) przebudowa i budowa zjazdów;
f) budowa zatok autobusowych;
g) budowa zatok postojowych;
h) budowa azyli dla pieszych;
i) regulacja studni, zaworów i zasuw istniejącego uzbrojenia terenu;
j) wykonanie zieleńców;
k) regulacja wysokościowa wpustów deszczowych oraz pokryw urządzeń uzbrojenia terenu;
l) zabezpieczenie istniejących sieci;
ł) przebudowa istniejących sieci kolidujących z projektowaną konstrukcją;
m) wykonanie stałego oznakowania pionowego i poziomego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi powiatowej Nr 5157 E w Zgierzu w ciągu ulic Musierowicza - Gałczyńskiego na odcinku od ul. Parzęczewskiej do drogi wojewódzkiej nr 702 (ul. Piątkowska) w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmującej: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej z kompletem wymaganych uzgodnień wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenia na budowę - jeżeli będzie wymagane, zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zwanym dalej PFU oraz realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 5157 E w Zgierzu w ciągu ulic Musierowicza - Gałczyńskiego na odcinku od ul. Parzęczewskiej do drogi wojewódzkiej nr 702 (ul. Piątkowska), zgodnie z wymaganiami PFU.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4. Wszelkie prace projektowe, budowlane, remontowe i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem.
5. Zamawiający nie jest w posiadaniu materiałów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej, uzyskania decyzji środowiskowej oraz uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na własny koszt materiałów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności:
1) mapy do celów projektowych w skali 1:500;
2) dokumentacji z badań podłoża gruntowego;
3) dokumentacji inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej;
4) warunków technicznych budowy i przebudowy sieci
6. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach;
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Program Funkcjonalno - Użytkowy - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Dokumentacja graficzna - załącznik nr 6 do SWZ;
4) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp, do równowartości 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na kontynuacji przebudowy drogi powiatowej Nr 5157 E w Zgierzu na dalszych odcinkach. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w przypadku pozyskania środków finansowych na ten cel. Zakres zamówienia na powtórzone podobne usługi i roboty budowlane obejmie swym zakresem:
1) usługi projektowe;
2) roboty budowlane:
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej;
b) budowa nowej konstrukcji nawierzchni w zakresie warstw bitumicznych;
c) wycinka drzew;
d) budowa chodników/ścieżki rowerowej;
e) przebudowa i budowa zjazdów;
f) budowa zatok autobusowych;
g) budowa zatok postojowych;
h) budowa azyli dla pieszych;
i) regulacja studni, zaworów i zasuw istniejącego uzbrojenia terenu;
j) wykonanie zieleńców;
k) budowa kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem na całym odcinku ulicy;
l) przebudowa oświetlenia;
ł) zabezpieczenie istniejących sieci;
m) przebudowa istniejących sieci kolidujących z projektowaną konstrukcją;
n) wykonanie stałego oznakowania pionowego i poziomego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zamawiający wprowadza do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwanej SWZ) informacje oraz zawiadamia o zmianie treści SWZ w zakresie nowego brzmienia następujących działów: III pkt 8, IV pkt 1, VIII, XXV pkt 1, XIX, XX, XXI. Ujednoliceniu ulegają również zapisy następujących załączników : załącznika nr 1 do SWZ -Formularza ofertowego, załącznika nr 4 do SWZ - Umowy, załącznika nr 5 do SWZ - Programu Funkcjonalno-Użytkowego, załącznika nr 6 do SWZ - Dokumentacji graficznej oraz załącznika nr 7 do SWZ- Dokumentacji technicznej w części zawierającej Przedmiar.
Do niniejszej zmiany SWZ, Zamawiający dołącza również dodatkowy załącznik, pn. "Zbiorcze zestawienie kosztów".
Ze względów technicznych (ograniczona ilość znaków), pełna treść informacji oraz zmian treści SWZ, zmian treści załączników oraz treści nowego załącznika, pn. "Zbiorcze zestawienie kosztów" znajduje się na stronie prowadzonego postępowania, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
13
Po zmianie:
10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy;
2) termin zakończenia realizacji prac projektowych wraz ze skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych lub uzyskaniem pozwolenia na budowę: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy;
3) termin przekazania terenu robót i rozpoczęcia realizacji robót budowlanych: do 7 dni od dnia uzyskania oświadczenia organu o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych lub ostatecznego pozwolenia na budowę;
4) termin zakończenia realizacji robót budowlanych: do 9 miesięcy od daty przekazania terenu robót.
Po zmianie:
Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy;
2) termin przekazania terenu robót i rozpoczęcia realizacji robót budowlanych: do 7 dni od dnia uzyskania oświadczenia organu o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych lub ostatecznego pozwolenia na budowę;
3) termin zakończenia realizacji umowy: do 10 miesięcy od daty podpisania umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Z Wykonawcą, którego oferta w wyniku badania będzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa. Wraz ze SWZ, Wykonawca otrzymał od Zamawiającego projekt umowy na wykonanie Zamówienia. Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach Projektu Umowy zawarte jest w treści Formularza ofertowego.
2. Zamawiający przewiduje zmiany do treści niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp,
w szczególności w niżej opisanych przypadkach :
1) zmiany adresu/siedziby/danych kontaktowych Zamawiającego/Wykonawcy, osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;
2) zmiany terminu rozpoczęcia/ zakończenia realizacji umowy w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) zmian dokonanych na podstawie art. 23 ust 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), zwaną dalej ustawą Prawo budowlane, w zakresie rozwiązań projektowych jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego;
5) zmian dokonanych na podstawie art. 20 ust 1 pkt 4 lit b) ustawy Prawo budowlane – uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
6) zmian dokonanych podczas wykonywania robót, które nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust 6 ustawy Prawo budowlane, spełniające zapisy art. 57 ust 2 ustawy Prawo budowlane;
7) zmiany w zakresie rozwiązań technologicznych określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według obowiązującej dokumentacji technicznej powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy;
8) zmiany zakresu robót, wykonanie robót zamiennych, ograniczenie zakresu robót w takim przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt zamienny wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego, powyższe zmiany nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót;
9) wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej zapobiegających powstaniu wady obiektu budowlanego;
10) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej lub zmiany zakresu robót;
11) zmiany wysokości wynagrodzenia w zakresie ceny materiałów lub kosztów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, złożony nie wcześniej niż w ciągu 180 dni od daty podpisania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia;
8. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności;
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmian w świetle postanowień umowy;
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie;
d) zmiana postanowień umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Pełny katalog zmian umowy dostępny w SWZ oraz w projekcie umowy -załącznik nr 4 do SWZ
Po zmianie:
1. Z Wykonawcą, którego oferta w wyniku badania będzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa. Wraz ze SWZ, Wykonawca otrzymał od Zamawiającego projekt umowy na wykonanie Zamówienia. Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach Projektu Umowy zawarte jest w treści Formularza ofertowego.
2. Zamawiający przewiduje zmiany do treści niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp,
w szczególności w niżej opisanych przypadkach :
1) zmiany adresu/siedziby/danych kontaktowych Zamawiającego/Wykonawcy, osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;
2) zmiany terminu rozpoczęcia/ zakończenia realizacji umowy w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) zmian dokonanych na podstawie art. 23 ust 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), zwaną dalej ustawą Prawo budowlane, w zakresie rozwiązań projektowych jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego;
5) zmian dokonanych na podstawie art. 20 ust 1 pkt 4 lit b) ustawy Prawo budowlane – uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
6) zmian dokonanych podczas wykonywania robót, które nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust 6 ustawy Prawo budowlane, spełniające zapisy art. 57 ust 2 ustawy Prawo budowlane;
7) zmiany w zakresie rozwiązań technologicznych określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według obowiązującej dokumentacji technicznej powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy;
8) zmiany zakresu robót, wykonanie robót zamiennych, ograniczenie zakresu robót w takim przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt zamienny wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego, powyższe zmiany nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót;
9) wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej zapobiegających powstaniu wady obiektu budowlanego;
10) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej lub zmiany zakresu robót;
11) zmiany wysokości wynagrodzenia w zakresie ceny materiałów lub kosztów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, złożony nie wcześniej niż w ciągu 180 dni od daty podpisania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia;
8. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności;
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmian w świetle postanowień umowy;
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie;
d) zmiana postanowień umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Pełny katalog zmian umowy dostępny w SWZ oraz w projekcie umowy -załącznik nr 4 do SWZ . Uwaga: zmianie uległa treść w/w załącznika nr 4 do SWZ. Nowy obowiązujący projekt umowy nosi nazwę" Obowiązujący Projekt umowy, modyfikacja z dnia 22.11.2021 r."
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-29 10:00
Po zmianie:
2021-12-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-29 10:30
Po zmianie:
2021-12-07 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-28
Po zmianie:
2022-01-05
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.