eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie i sukcesywna dostawa dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych



Og³oszenie z dnia 2024-04-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i sukcesywna dostawa dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza S³owackiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 525835400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i sukcesywna dostawa dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca9f2161-f571-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00279457

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037528/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.9 Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/909876

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909876

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) szyfrowanie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/uploads/media/e68fd1901936718a1c9a0441ee106d890133d18f.pdf
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformamzakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania (znak sprawy).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski
z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul. Juliusza S³owackiego 3, 85-008 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422, fax 52 58 35 452, email: info@powiat.bydgoski.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kaliñska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl;
3) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy,
4) odbiorcami Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ust. 1 oraz art. 18 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana/Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada/j± Pani/Pan/Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych Osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) w celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu Oferty.
9) Zamawiaj±cy zawrze z wybranym Wykonawc± umowê powierzenia danych osobowych do przetwarzania, w celu prawid³owego wykonania zamówienia. Wzór umowy powierzenia danych osobowych do przetwarzania stanowi za³±cznik do SWZ

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, przyczep, motocykli i motorowerów (zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, profesjonalnych i zabytkowych) oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44316400-2 - Drobne artyku³y metalowe

34928472-7 - Oznakowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji (ilo¶ciowo-warto¶ciowej).
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego
w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, które bêdzie polegaæ na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia zakresu przedmiotu zamówienia do 10 % dla ka¿dej pozycji z zaokr±gleniem do 1 szt. (tabela OPZ). Okre¶lona cena jednostkowa dla poszczególnych dostaw w ramach prawa opcji bêdzie taka sama jak zamówienia podstawowego w odniesieniu do ilo¶ci tablic ujêtych w Formularzu cenowym na dzieñ z³o¿enia oferty, chyba, ¿e ceny bêd± podlega³y waloryzacji. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w sytuacji, gdy warto¶æ zamówienia podstawowego dla danej pozycji zostanie wyczerpana, a nie up³ynie czas na jaki zosta³a zawarta umowa.
Prawo opcji realizuje siê poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego
a) pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.
b) Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej wielko¶ci podlegaj±cej prawu opcji, wyra¿onej najpó¼niej ostatniego dnia trwania umowy na pisemne o¶wiadczenie Zamawiaj±cego przes³ane Wykonawcy;

c) Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu okre¶lonego w niniejszym paragrafie z³o¿yæ o¶wiadczenie o niekorzystaniu z prawa opcji we wskazanym zakresie;
d) skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego nie jest obowi±zkowe;
e) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub skorzystania z prawa opcji w niepe³nym zakresie, szczegó³owo opisanego w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), Wykonawcy nie przys³uguje wzglêdem Zamawiaj±cego ¿adne roszczenie z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert i jego waga
Cena 60%
Termin dostawy tablic rejestracyjnych 40%

2. Opis sposobu oceny ofert
1) Kryterium Cena – 60% - max. 60 pkt
C = (Cn : Cb) x 60
C – Punktacja za kryterium cena
Cn – Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych
Cb – Cena brutto oferty badanej
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
2) Kryterium (T) Termin realizacji zamówienia tablic rejestracyjnych (podany w dniach) – 40% - max. 40 pkt.
maksymalnie 2 dni (w przypadku zaznaczenia tej opcji Wykonawca otrzyma 20 pkt)
maksymalnie 3 dni (w przypadku zaznaczenia tej opcji Wykonawca otrzyma 15 pkt)
maksymalnie 4 dni (w przypadku zaznaczenia tej opcji Wykonawca otrzyma 5 pkt)
maksymalnie 5 dni (w przypadku zaznaczenia tej opcji Wykonawca otrzyma 0 pkt)
Uwaga. W przypadku braku zaznaczenia terminu w Formularzu Oferty przyjmuje siê maksymalny termin tj. dostawa w ci±gu 5 dni, a Wykonawca otrzyma 0 punktów w kryterium: „Termin realizacji zamówienia tablic rejestracyjnych”.

4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów– obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
gdzie:
P- Punktacja ca³kowita
C- Punktacja za kryterium cena
T- Punktacja za kryterium termin realizacji zamówienia tablic
rejestracyjnych

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium (T) Termin realizacji zamówienia tablic rejestracyjnych (podany w dniach)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1, ustawy zamówieñ publicznych oraz przepisu art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
1.1. Zamawiaj±cy nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
1.2. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 Pzp.
2. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy:

2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada za¶wiadczenie Marsza³ka Województwa na produkcjê tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1047), ¿e jest wpisany do „Rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne”.

2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
• w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ lub realizuje – w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie tablic rejestracyjnych o warto¶ci minimum 500.000,00 z³, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych s± wykonywane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego dostawy by³y wykonane.
W przypadku dostaw ci±g³ych lub powtarzaj±cych siê Wykonawca winien wykazaæ zrealizowane dostawy na kwotê minimum 500 000,00 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. przedstawi za¶wiadczenie Marsza³ka Województwa na produkcjê tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1047), ¿e jest wpisany do „Rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne”
2. Przedstawi wykaz dostaw – nale¿yta realizacja co najmniej 1 dostawy polegaj±c± na dostawie tablic rejestracyjnych o warto¶ci minimum 500.000,00 z³, wykonana lub wykonywana okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych s± wykonywane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego dostawy by³y wykonane – Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu wykazania, ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca z³o¿y³ wraz z Ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1.1. Certyfikat/deklaracja, dokument potwierdzaj±cy ¿e wyrób jest wyprodukowany i spe³nia wymagania zawarte w PN: EN ISO/IEC 17067:2014 na zgodno¶æ tablic rejestracyjnych lub materia³ów s³u¿±cych do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. 2022 r. poz. 1847 ) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. (Dz.U. 2023 r. poz. 2616) w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oraz op³at zwi±zanych z profesjonaln± rejestracja pojazdów lub inny równowa¿ny w zakresie zapewnienia przebiegu procesów produkcyjnych gwarantuj±cych wykonanie tablic rejestracyjnych odpowiadaj±cy wzorom i warunkom technicznym okre¶lonym w przepisach powy¿ej – kopie certyfikatu do³±czyæ do Oferty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. Certyfikat/deklaracja, dokument potwierdzaj±cy ¿e wyrób jest wyprodukowany i spe³nia wymagania zawarte w PN: EN ISO/IEC 17067:2014 na zgodno¶æ tablic rejestracyjnych lub materia³ów s³u¿±cych do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. 2022 r. poz. 1847 ) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. (Dz.U. 2023 r. poz. 2616) w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oraz op³at zwi±zanych z profesjonaln± rejestracja pojazdów lub inny równowa¿ny w zakresie zapewnienia przebiegu procesów produkcyjnych gwarantuj±cych wykonanie tablic rejestracyjnych odpowiadaj±cy wzorom i warunkom technicznym okre¶lonym w przepisach powy¿ej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Formularz cenowy - Za³±cznik nr 2 do SWZ
3. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy): orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, pe³nomocnictwo do reprezentacji podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku wspólników spó³ki cywilnej upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania jednego ze wspólników w imieniu wszystkich wspólników wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki lub uchwa³y wspólników.
3. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nienie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy (tzw. Zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909876

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 4 % ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.