eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec37.23 Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
37.23 Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-270aaadf-f551-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

37.23 Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270aaadf-f551-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00197711/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 SPRZEDAŻ I DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.37.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243410,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1 Implanty do rekonstrukcji ACL KOMIS
Pozycja 1 - Mocowanie w części udowej systemem rozpierająco – wiszący, za pomocą 2 biowchłanialnych lub PEEK pinków o śr. 3,3 mm wykonanych z PLA - szt. 40.
Pozycja 2 - Mocowanie przeszczepu za pomocą śruby interferencyjnej zdefiniowanej na nowo, o gładkim gwincie w różnych rozmiarach (7-10 x23 mm, 7-12 x 30 mm, 9-12x 35 mm) - szt. 40.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 56800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2 Płyty tytanowe do zaopatrzenia złamań strzałki i kości drobnych ręki KOMIS
Poz. 1 - Tytanowe płytki anatomiczne do zespoleń złamań dalszej nasady kości strzałkowej - szt. 40.
Poz. 2 - Tytanowe płytki anatomiczne do zespoleń złamań kości strzałkowej - szt. 10.
Poz. 3 - Tytanowa śruba kaniulowana ø 4. 0 mm, niski profil głowy - szt. 20.
Poz. 4 - Podkładka do śruby kaniulowanej 4.0 - szt. 20.
Poz. 5 - Śruba korowa tytanowa T10 ø 3.5 mm, dł. 8-70mm - szt. 40.
Poz. 6 - Śruba blokowana tytanowa T10 ø 3.5 mm, dł. 8-70 mm - szt. 130.
Poz. 7 - Tytanowe płytki do zespoleń złamań nasady dalszej kości promieniowej - szt. 30.
poz. 8 - Tytanowe płyty do leczenia złamań kości promieniowej , XXL , 5-15 otworów , 74mm-189mm - szt. 3.
Poz. 9 - Śruba blokowana tytanowa,T8 ø 2.7 mm, dł. 8-50 mm - szt. 70.
Poz. 10 - Śruba korowa tytanowa T8, ø 2.7 mm, dł. 8-50mm - szt. 20.
Poz. 11 - Płytki do ręki - szt. 20.
Poz. 12 - Śruby korowe, 1,7 mm, 5-24 mm, skok co 2 mm, tytan - szt. 20.
Poz. 13 - Śruby blokujące 1,7 mm, 5-24 mm, skok co 2 mm. Tytan - szt. 30.
Poz. 14 - Śruba zabezpieczająca 1,9 mm.5-12 mm tytan - szt. 10.
Poz. 15 - Śruba korowa 2,3 mm, 6-26 mm, skok co 2 mm. Tytan - szt. 20.
Poz. 16 - Śruba blokująca 2,3 mm, 6-26 mm, skok co 2 mm. Tytan - szt. 30.
Poz. 17 - Śruba zabezpieczająca 2,5 mm, 6-12 mm, tytan - szt. 10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 111950,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 3 Implanty artroskopowe KOMIS
Poz. 1 - System do rekonstrukcji więzadła przedniego oparty na fiksacji korówkowej za pomocą podłużnej płytki - szt. 40.
Poz. 2 - Biowchłanialna śruba interferencyjna kompozytowa, wykonana z kwasu mlekowego 96L/4D PLA z dodatkiem trójfosforanu wapnia o porowatej strukturze ułatwiającej przebudowę - szt. 40.
Poz. 3 - Sterylny jednorazowy, bezwęzłowy system do szycia łąkotki metodą allinside - szt. 20.
Poz. 4 - Sterylny jednorazowy, bezwęzłowy system do szycia łąkotki metodą allinside - szt. 5.
Poz. 5 - Kotwica bezwęzłowa wykonana w całości z materiału syntetycznego PEEK - szt. 5.
Poz. 6 - Piny resorbowalne 1,5mm (dł. 16, 20, 25mm) - szt. 8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 74660,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006934330

7.3.3) Ulica: Iłżecka 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-05 do 2024-05-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123962,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123962,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123962,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011207155

7.3.3) Ulica: Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123962,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-05 do 2024-05-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80632,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80632,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80632,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINVATEC POLSKA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100025273

7.3.3) Ulica: JUTRZENKI 118

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80632,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-05 do 2024-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.