Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222901/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
37.23 Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-270aaadf-f551-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
37.23 Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270aaadf-f551-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00197711/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 SPRZEDAŻ I DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.37.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243410,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 1 Implanty do rekonstrukcji ACL KOMISPozycja 1 - Mocowanie w części udowej systemem rozpierająco – wiszący, za pomocą 2 biowchłanialnych lub PEEK pinków o śr. 3,3 mm wykonanych z PLA - szt. 40.
Pozycja 2 - Mocowanie przeszczepu za pomocą śruby interferencyjnej zdefiniowanej na nowo, o gładkim gwincie w różnych rozmiarach (7-10 x23 mm, 7-12 x 30 mm, 9-12x 35 mm) - szt. 40.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 56800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 2 Płyty tytanowe do zaopatrzenia złamań strzałki i kości drobnych ręki KOMISPoz. 1 - Tytanowe płytki anatomiczne do zespoleń złamań dalszej nasady kości strzałkowej - szt. 40.
Poz. 2 - Tytanowe płytki anatomiczne do zespoleń złamań kości strzałkowej - szt. 10.
Poz. 3 - Tytanowa śruba kaniulowana ø 4. 0 mm, niski profil głowy - szt. 20.
Poz. 4 - Podkładka do śruby kaniulowanej 4.0 - szt. 20.
Poz. 5 - Śruba korowa tytanowa T10 ø 3.5 mm, dł. 8-70mm - szt. 40.
Poz. 6 - Śruba blokowana tytanowa T10 ø 3.5 mm, dł. 8-70 mm - szt. 130.
Poz. 7 - Tytanowe płytki do zespoleń złamań nasady dalszej kości promieniowej - szt. 30.
poz. 8 - Tytanowe płyty do leczenia złamań kości promieniowej , XXL , 5-15 otworów , 74mm-189mm - szt. 3.
Poz. 9 - Śruba blokowana tytanowa,T8 ø 2.7 mm, dł. 8-50 mm - szt. 70.
Poz. 10 - Śruba korowa tytanowa T8, ø 2.7 mm, dł. 8-50mm - szt. 20.
Poz. 11 - Płytki do ręki - szt. 20.
Poz. 12 - Śruby korowe, 1,7 mm, 5-24 mm, skok co 2 mm, tytan - szt. 20.
Poz. 13 - Śruby blokujące 1,7 mm, 5-24 mm, skok co 2 mm. Tytan - szt. 30.
Poz. 14 - Śruba zabezpieczająca 1,9 mm.5-12 mm tytan - szt. 10.
Poz. 15 - Śruba korowa 2,3 mm, 6-26 mm, skok co 2 mm. Tytan - szt. 20.
Poz. 16 - Śruba blokująca 2,3 mm, 6-26 mm, skok co 2 mm. Tytan - szt. 30.
Poz. 17 - Śruba zabezpieczająca 2,5 mm, 6-12 mm, tytan - szt. 10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 111950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 3 Implanty artroskopowe KOMISPoz. 1 - System do rekonstrukcji więzadła przedniego oparty na fiksacji korówkowej za pomocą podłużnej płytki - szt. 40.
Poz. 2 - Biowchłanialna śruba interferencyjna kompozytowa, wykonana z kwasu mlekowego 96L/4D PLA z dodatkiem trójfosforanu wapnia o porowatej strukturze ułatwiającej przebudowę - szt. 40.
Poz. 3 - Sterylny jednorazowy, bezwęzłowy system do szycia łąkotki metodą allinside - szt. 20.
Poz. 4 - Sterylny jednorazowy, bezwęzłowy system do szycia łąkotki metodą allinside - szt. 5.
Poz. 5 - Kotwica bezwęzłowa wykonana w całości z materiału syntetycznego PEEK - szt. 5.
Poz. 6 - Piny resorbowalne 1,5mm (dł. 16, 20, 25mm) - szt. 8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 74660,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006934330
7.3.3) Ulica: Iłżecka 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2024-05-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123962,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123962,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123962,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011207155
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123962,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2024-05-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80632,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80632,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80632,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINVATEC POLSKA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100025273
7.3.3) Ulica: JUTRZENKI 118
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80632,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2024-05-17INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Implant ortopedyczny teleskopowy gwóźdź śródszpikowy "rosnący" wraz z osprzętem - używane przy leczeniu dzieci
- Dostawa implantów neurochirurgicznych
- NZ.261.63.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu wykorzystywanego w zabiegach neurochirurgicznych
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.