Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00214610/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi związanej z naprawą, przeglądem i konserwacją central wentylacji mechanicznej, urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz klimatyzatorów przenośnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi związanej z naprawą, przeglądem i konserwacją central wentylacji mechanicznej, urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz klimatyzatorów przenośnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c5c780-f065-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Konserwacja budynkowej instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji, przegląd i naprawa klimatyzatorów przenośnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214610/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179978,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z naprawą, przeglądem i konserwacją central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
2.1. Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
2.2. Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
2.3. Załącznik Nr 10a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla zadania I;
3.Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. Obecność na wizji lokalnej nie jest wymagana dla złożenia oferty. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej zleconych usług przed sporządzeniem oferty cenowej. Termin wizji lokalnej w zależności od poszczególnych kompleksów kształtują się następująco:
- 23.06.2022 r. od godz. 8:00 – Kompleks Lotnisko
- 23.06.2022 r. od godz. 11:00 – Kompleks Twierdza
- 23.06.2022 r. od godz. 13:00 – Kompleks Stawy
- 24.06.2022 r. od godz. 8:00 - Kompleks WKU Puławy
- 24.06.2022 r. od godz. 11:00 - Kompleks Klikawa
Zainteresowani uczestniczeniem w wizji lokalnej Wykonawcy winni stawić się dnia 23.06.2022 r. o godz. 800, w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (biuro przepustek). Po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Dęblin-Twierdza. Po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Stawy.
Zainteresowani uczestniczeniem w wizji lokalnej Wykonawcy winni stawić się dnia 24.06.2022 r. o godz. 800 do kompleksu wojskowego WKU Puławy. Po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym WKU Puławy, udadzą się do kompleksu wojskowego Klikawa.
Telefony do osób wyznaczonych do kontaktu w sprawie wizji lokalnej:
- Kompleks Dęblin-Lotnisko – tel. 261-519-326;
- Kompleks Twierdza – tel. 261-515-256;
- Kompleks Stawy – tel. 261-105-315;
- Kompleks WKU Puławy – tel. 261-519-874;
- Kompleks Klikawa – tel. 608-260-168.
4. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Zamawiający informuje, że :
- dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w §4 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10a do SWZ, wyliczane na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą i może być dokonane do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 2 952,00 zł. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy suma ceny brutto przeglądów konserwacyjnych i części do konserwacji bieżących (TABELA NR 1A + 1B +1C +1D) oraz napraw urządzeń klimatyzacji (TABELA NR 1E) podana przez Wykonawcę w ofercie będzie niższa niż szacunkowa wartość zamówienia za przeglądy konserwacyjne i części do konserwacji oraz naprawy - to Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na naprawy awaryjne tj. 2 952,00 zł o różnicę pomiędzy złożoną ofertą a wartością szacunkową zamówienia za przeglądy konserwacyjne i części do konserwacji bieżących oraz naprawy.
- całkowita wartość zwrotu kosztów przysługujących Wykonawcy za zakupione części i materiały nie wymienione w §1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10a do SWZ, przeznaczone do usuwania awarii, może być dokonywana do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 10 000,00 zł, w okresie obowiązywania umowy, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego każdego materiału
i jego ceny, która nie może być wyższa od cen rynkowych. Zamawiający jest uprawniony do zakupu w/w części i materiałów od podmiotu trzeciego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu tych części i materiałów od Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 144430,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Postępowanie zostało podzielone na trzy (3) niezależne zadania. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej przeglądem i konserwacją klimatyzatorów przenośnych 117 szt. będących na ewidencji 41.Bazy Lotnictwa szkolnego w Dęblinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
2.1. Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
2.2.Załącznik Nr 1b do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
2.3. Załącznik Nr 10b do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla zadania II;
3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
4. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Zamawiający informuje, że:
- dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w §4 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10b do SWZ, wyliczane na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą i może być dokonane do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 3 542,40 zł. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy cena brutto przeglądów konserwacyjnych klimatyzatorów przenośnych podana przez Wykonawcę w ofercie będzie niższa niż szacunkowa wartość zamówienia za przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów przenośnych - to Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na naprawy awaryjne tj. 3 542,40 zł o różnicę pomiędzy złożoną ofertą a wartością szacunkową zamówienia za przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów przenośnych.
- całkowita wartość zwrotu kosztów przysługujących Wykonawcy za zakupione części i materiały nie wymienione w §1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10b do SWZ, przeznaczone do usuwania awarii, może być dokonywana do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 6 406,40 zł, w okresie obowiązywania umowy, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego każdego materiału
i jego ceny, która nie może być wyższa od cen rynkowych. Zamawiający jest uprawniony do zakupu w/w części i materiałów od podmiotu trzeciego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu tych części i materiałów od Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 39450,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Postępowanie zostało podzielone na trzy (3) niezależne zadania. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja 2 klimatyzatorów: GTH48K3BI nr seryjny: 9473700000441 oraz nr seryjny: 9473700000436,rok produkcji 2012, będących na wyposażeniu namiotu technicznego TNP/2008 nr fabryczny: 7/2010.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
2.1. Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
2.2. Załącznik Nr 1c do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III;
2.3. Załącznik Nr 10c do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla zadania III;
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
4. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 762,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164697,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164697,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164697,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroCold Robert Sienkierwicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-255-78-02
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 64B
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177649,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14391,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35977,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14391,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGAHEAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-299-90-37
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14391,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroCold Robert Sienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-255-78-02
7.3.3) Ulica: Żytnia 64B
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
164 697,00 zł brutto (kwota na przegląd, konserwację i naprawę urządzeń), w tym: 126 198,00 zł brutto (kwota na przegląd i konserwację); 38 499,00 zł brutto (kwota na naprawę urządzeń).
- dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi,, wyliczane na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą i może być dokonane do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 2 952,00 zł. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy suma ceny brutto przeglądów konserwacyjnych i części do konserwacji bieżących (TABELA NR 1A + 1B +1C +1D) oraz napraw urządzeń klimatyzacji (TABELA NR 1E) podana przez Wykonawcę w ofercie będzie niższa niż szacunkowa wartość zamówienia za przeglądy konserwacyjne i części do konserwacji oraz naprawy - to Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na naprawy awaryjne tj. 2 952,00 zł o różnicę pomiędzy złożoną ofertą a wartością szacunkową zamówienia za przeglądy konserwacyjne i części do konserwacji bieżących oraz naprawy.
- całkowita wartość zwrotu kosztów przysługujących Wykonawcy za zakupione części i materiały nie wymienione w §1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10a do SWZ, przeznaczone do usuwania awarii, może być dokonywana do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 10 000,00 zł.
Wartość umowy wynosi:
- 164 697,00 zł brutto - kwota za konserwację, przeglądy oraz naprawę urządzeń
- cena za 1 rbh napraw netto: 160,00 zł, brutto: 196,80 zł, do wysokości - przeznaczonego limitu finansowego tj. do kwoty: 2 952,00 zł brutto;
kwota przeznaczona na części przeznaczone do wymiany, konserwacji oraz usuwania awarii: 10 000,00 zł.
Całkowita wartość wynagrodzenia umownego za przeglądy, konserwacje, naprawy i naprawy awaryjne (roboczogodziny oraz zakup części) wynosi:
177 649,00 zł brutto.
2. ZADANIE II
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
29 501,55 zł brutto (kwota na przegląd i konserwację urządzeń).
- dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, wyliczane na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą i może być dokonane do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 3 542,40 zł. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy cena brutto przeglądów konserwacyjnych klimatyzatorów przenośnych podana przez Wykonawcę w ofercie będzie niższa niż szacunkowa wartość zamówienia za przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów przenośnych - to Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na naprawy awaryjne tj. 3 542,40 zł o różnicę pomiędzy złożoną ofertą a wartością szacunkową zamówienia za przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów przenośnych.
- całkowita wartość zwrotu kosztów przysługujących Wykonawcy za zakupione części i materiały nie wymienione w §1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10b do SWZ, przeznaczone do usuwania awarii, może być dokonywana do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 6 406,40 zł.
Wartość umowy wynosi:
- 14 391,00 zł brutto - kwota za konserwację i przegląd urządzeń
- cena za 1 rbh napraw netto: 300,00 zł, brutto: 369,00 zł, do wysokości przeznaczonego limitu finansowego tj. do kwoty: 18 652,95 zł brutto;
- kwota przeznaczona na części przeznaczone do wymiany, konserwacji oraz usuwania awarii: 6 406,40 zł.
Całkowita wartość wynagrodzenia umownego za przeglądy, konserwacje, naprawy awaryjne (roboczogodziny oraz zakup części) wynosi:
39 450,35 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/025/25 Stała obsługa zapobiegawcza, konserwacyjna, regulacyjna i utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej urządzeń chłodniczych oraz ich doraźne naprawy
- Przeglądy techniczne radarów systemu VTS
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- a/ Wykonanie przeglądu rocznego budowlanego, b/ Wykonanie przeglądu 5-letniego budowlanego, c/ Wykonanie przeglądu 5-letniego elektrycznego w budynkach zarządzanych -TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych na terenie Dzielnicy Włochy oraz wprowadzenie wyników kontroli do modułu elektronicznej ewidencji zasobów oświatowych m.st. Warszawy.
- Przeglądy, konserwacje i naprawy urządzeń chłodniczych w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy, Centrum Diagnostyczno-Leczniczym we Włocławku, Zakładzie Radioterapii we Włocławku
więcej: Różne części zapasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.