eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieckiRemont pomostu pływającego na Plaży Wiejskiej przy Jeziorze Wągiel w miejscowości Piecki



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomostu pływającego na Plaży Wiejskiej przy Jeziorze Wągiel w miejscowości Piecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury "PEGAZ" w Pieckach

1.3.) Oddział zamawiającego: Alicja Naworska-Kotelon

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511032384

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 6

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 742 22 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@gokpiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gokpiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb74f763-d22d-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminny Ośrodek Kultury PEGAZ w Pieckach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomostu pływającego na Plaży Wiejskiej przy Jeziorze Wągiel w miejscowości Piecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb74f763-d22d-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOK.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomostu pływającego na Jeziorze Wągiel w miejscowości Piecki , nr działki nr 730/72 w obrębie gmina Piecki.

Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje między innymi:
a) rozebranie poszycia istniejącego pomostu o nawierzchni ok 240 m2 wraz z przylegającymi pomostami niskimi 38 m oraz barierkami ok 32 m;
b) transport zdemontowanych elementów pod wskazane miejsce na adres: Muzeum Regionalne przy ul. Zwycięstwa 48, 11-710 Piecki;
c) Wykonanie nowego poszycia pomostu o nawierzchni ok 240 m2 wraz z niskimi pomostami oraz barierkami na odcinku o długości ok 32 m zgodnie z pierwotnym projektem postu ;

Szczegółowy zakres prac określony jest w specyfikacji zamówienia składającej się z :
1. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- zał. nr 10 do SWZ ;
2. Pierwotny projekt pomostu pływającego z lipca 2010 r. (jako dokument pomocniczy)
-zał. nr 11 do SWZ.

4.2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Główny przedmiot:
45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
Kod dodatkowy: 45242110-9 Budowa obiektów do wodowania.

4.3. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
4.3.1 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.3.2 Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania i wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
4.3.3 Zamawiający powoła komisję , do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową.
4.3.4 W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej.
4.3.5 Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy sporządzi i przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia.
4.3.6 Podstawowe wymagania dotyczące robót budowlanych:
• wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z istniejącym projektem oraz specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami nadzoru inwestorskiego, zaleceniami i uzgodnieniami Urzędu Gminy Piecki oraz wymogami niniejszej SWZ;
• użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B.
• Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie dróg dojazdowych i tymczasowych objazdów dopuszczonych do ruchu na czas prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów, zobowiązuje się do zachowania dróg dojazdowych z stanie nie gorszym niż przed rozpoczęciem budowy;
4.3.7 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty, dotyczące Zamówienia, niezbędne do zakończenia budowy (atesty, protokoły powykonawcze itp.).
4.3.8 Okres Zgłaszania Wad wynosi co najmniej 24 miesiące od daty odbioru robót i równy jest okresowi rękojmi i gwarancji.
4.3.9 Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres określony w ofercie, o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99612,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135560,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe KAROS H.Olchowski A.Olchowska sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004461011

7.3.3) Ulica: Sędławki 9

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135560,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.