eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług przewozowych (jednorazowych) osób niepełnosprawnych na terenie miasta Gdańska i gmin sąsiednich w okresie 01.01.2022 r. - 31.08.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozowych (jednorazowych) osób niepełnosprawnych na terenie miasta Gdańska i gmin sąsiednich w okresie 01.01.2022 r. – 31.08.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583236125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych (jednorazowych) osób niepełnosprawnych na terenie miasta Gdańska i gmin sąsiednich w okresie 01.01.2022 r. – 31.08.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7348f10a-4b8b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
1.2. ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP
1.3. poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta czy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się wewnętrznym numerem postępowania (BZP.271.75.2021.ICK).
5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 pkt. 1.3. adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA MIASTA GDAŃSKA z siedzibą: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, z którą można się kontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: um@gdansk.gda.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 48 58 52 44 500;
b) z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e- mail: iod@gdansk.gda.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 48 58 52 44 500
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego sygn. BZP.271.75.2021.ICK, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy, z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.75.2021.ICK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na terenie miasta Gdańska i gmin sąsiednich usług przewozowych osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w roku 2022 w sposób zgodny z uchwałą Nr XXXIX/885/13 Rady Miasta Gdańska z 25 czerwca 2013 r. w sprawie ustalania rodzajów przewozów, zasad korzystania, organizacji, uprawnień i odpłatności przy przejazdach osób niepełnosprawnych, przystosowanymi do tego celu mikrobusami organizowanych przez Gminę Miasta Gdańska oraz zapisami w SWZ oraz umową przewozową.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie czynności niezbędne do należytego przewozu osób niepełnosprawnych, a zwłaszcza zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym osobom.
3. Szacowana liczba wozokilometrów objętych niniejszym przedmiotem zamówienia wynosi 40 000 wozokm.
4. Przewozy osób niepełnosprawnych wykonywane będą co najmniej trzema specjalnie przystosowanymi mikrobusami, jako przewozy jednorazowe, na terenie gminy Miasta Gdańska oraz gmin sąsiednich, wg indywidualnych ustaleń, w systemie rzeczywiście przejechanych kilometrów według wskazań licznika kilometrów, zgodnie z warunkami SWZ i zawartej umowy.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia, w szczególności, w Rozdziale 2 i Rozdziale 17 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert.
2.1. Kryterium „cena” –liczba przyznanych punktów obliczona zostanie na podstawie wzoru:
PC = [CN/CR x 60%] x 100
Gdzie:
PC– liczba punktów za kryterium cena,
CN – najniższa oferowana cena,
CR – cena rozpatrywanej oferty.

2.2. Kryterium „rok produkcji pojazdu” - dla każdego pojazdu, obliczane będzie wg następującego wzoru:
a) Rok produkcji 2019 - liczba punktów 0
b) Rok produkcji 2020 - liczba punktów 5
c) Rok Produkcji 2021- liczba punktów 15

PRP = [SPRP/MSPRP x 15%] x 100
Gdzie:
PRP – liczba punktów za kryterium „rok produkcji”,
SPRP –suma punktów za kryterium „rok produkcji”, badanej oferty, wszystkich mikrobusów Wykonawcy,
MSPRP – maksymalna suma punktów za kryterium „rok produkcji” wszystkich mikrobusów wymaganych w postępowaniu.

WYMAGANA liczba busów 3 szt.
MSPRP – maksymalna suma punktów dla mikrobusów - 45

2.3. Kryterium „pojazd zeroemisyjny” (elektryczny lub napędzany gazem ziemnym) - obliczane będzie wg następującego:

PPZ – liczba punktów za kryterium „pojazd zeroemisyjny”

a) Liczba busów zeroemisyjnych - 1* - przyznane punkty - 0
b) Liczba busów zeroemisyjnych - 2 - przyznane punkty - 15
c) Liczba busów zeroemisyjnych - 3 - przyznane punkty - 25
*minimalna liczba pojazdów zeroemisyjnych (min. 10%) - obowiązek ustawowy

3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbą punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: PCz + PRP + PPZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok Produkcji Pojazdu (min. 2019)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazd zeroemisyjny (min. 10%)

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
1.2.1. Wykonawca winien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5.1. Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z póź. zmianami),
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawca winien wykazać, że: BĘDZIE DYSPONOWAŁ trzema samochodami typu mikrobus przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, spełniającymi parametry wynikające z poniższych zapisów, zgodnie z warunkami SWZ:
a) rok produkcji minimum 2019 r. lub późniejszy (EURO VI lub elektryczny lub gaz ziemny), w okresie przejściowym, do 28 lutego 2022 r. dopuszcza się rok produkcji nie starszy niż 2016
b) liczba miejsc siedzących o jednakowej kolorystyce dla 8 osób plus kierowca;
c) siedzenia – za drugim rzędem demontowane w szybki i prosty sposób, nie wymagający używania dodatkowych narzędzi (np. kluczy, śrubokrętów);
d) możliwość przewożenia minimum 2 osób niepełnosprawnych na wózkach (1 osoba w przypadku wózka niestandardowego lub wózka elektrycznego o napędzie akumulatorowym);
e) bezpieczeństwo:
• 3-punktowe ramieniowo-biodrowe, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach, wszystkie fotele wyposażone w zagłówki;
• drzwi – z zamkami z blokowaniem możliwości otwierania od wewnątrz;
• listwy w podłodze, umożliwiające bezpieczne mocowanie wózków inwalidzkich pasami bezpieczeństwa (2 pasy przytrzymujące wózek z tyłu, 2 pasy napinające z przodu wózka);
• komplet pasów do mocowania wózków inwalidzkich przy każdym miejscu na wózek, pas bezpieczeństwa przytrzymujący pasażera siedzącego na wózku inwalidzkim;
f) łączna liczba drzwi – minimum 4;
g) drzwi boczne środkowe – odsuwane, wyposażone w dodatkowy stopień zewnętrzny ułatwiający wchodzenie; w okresie przejściowym do 28 lutego 2022 r. dopuszcza się oddzielny podest.
h) drzwi tylne – przeszklone, otwierane na boki, z możliwością otwarcia ponad 90o;
i) winda z tyłu pojazdu lub najazdy , pozwalające na bezpieczne transportowanie osób na wózkach inwalidzkich, w tym wózkach elektrycznych o napędzie akumulatorowym do / z wnętrza samochodu,
j) dach pojazdu wysoki, wysokość użyteczna (wewnętrzna) min. 1800 mm (dopuszcza się odstępstwo, uzgodnione z Zamawiającym, dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym), w okresie przejściowym do 28 lutego 2022 r. dopuszcza się wysokość użyteczną (wewnętrzną) pojazdu mniejszą niż 1800 mm.
k) klimatyzacja min. manualna i ogrzewanie z regulacją w części pasażerskiej,
l) kolorystyka zewnętrzna – jednolity kolor jasny (np. biały, srebrny lub jasno szary),
m) każdy pojazd winien być wyposażony w nadajnik GPS umożliwiający śledzenie pojazdu realizującego kurs w ramach zadania w czasie rzeczywistym na mapie oraz gromadzącym dane archiwalne o zrealizowanych kursach tj. trasie i czasie zatrzymania w miejscach wsiadania/wysiadania przewożonych osób. W/w urządzenia GPS winno być zakupione i zamontowane na koszt Wykonawcy,
n) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu jednostanowiskową licencję na użytkowanie oprogramowania do obsługi systemu rejestrującego pracę pojazdów (GPS), ważną przez cały okres trwania umowy lub adres strony internetowej, login i hasło do programu Wykonawcy (użytkownika). Program winien umożliwiać Zamawiającemu pozyskiwanie danych, o których mowa w literze m), na bieżąco (podgląd on-line) oraz historycznie za ostatnie trzy miesiące. Dane, o których mowa w literze m) mają być prezentowane na podkładzie mapy miasta Gdańska,
o) każdy pojazd musi być wyposażony w kamerę wideo, rejestrator umożliwiający archiwizowanie i przeglądanie zgromadzonych nagrań, oraz stację dokującą lub złącze pozwalające na przeniesienie danych do komputera zewnętrznego.
p) kamera zamontowana w przedniej części pojazdu powinna mieć na tyle szerokie pole widzenia, aby obraz z kamery obejmował całą przestrzeń pasażerską pojazdu.
q) funkcjonalność systemu monitoringu wnętrza pojazdu powinna umożliwiać:
• bieżące rejestrowanie zdarzeń w całej przestrzeni pasażerskiej pojazdu podczas realizacji usługi przewozu,
• zapis obrazu o jakości pozwalającej na identyfikację osób (minimalna rozdzielczość HD 1280x720),
• kodowanie lub zabezpieczenie zapisywanego obrazu „znakiem wodnym”, aby mógł stanowić dowód w postępowaniu dochodzeniowym i sądowym,
• zapisywanie na dysku co najmniej 120 godzin pracy, z możliwością ustawienia rejestracji z nadpisywaniem najstarszych nagrań lub bez nadpisywania. Zapisane nagrania mogą być trzymane nie dłużej niż 90 dni od daty nagrania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:
a) odpowiednie zezwolenie, koncesję, licencję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 1, pkt. 1.2. ppkt. 1.2.1. SWZ,
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załączonego wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SWZ; - zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 1, pkt. 1.4. ppkt. 1.4.1. SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2.1., Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.4. w odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, określonym w Rozdziale 3 pkt. 1.2. SWZ, będzie spełniony jeżeli CO NAJMNIEJ JEDEN z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których te uprawnienia są wymagane.
2.5. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, określonych w Rozdziale 3, pkt. 1.4. SWZ - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (wg. wzoru stanowiącego załącznik 1B do oferty), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Rozdziale 17 SWZ - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.