eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaPrzebudowa przejść dla pieszych przez drogi gminne nr 560865K - ul. Narutowicza, nr 560964K - ul. Piłsudskiego w Wieliczce



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych przez drogi gminne nr 560865K –
ul. Narutowicza, nr 560964K - ul. Piłsudskiego w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278-20-10

1.5.8.) Numer faksu: 12 250-11-90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych przez drogi gminne nr 560865K –
ul. Narutowicza, nr 560964K - ul. Piłsudskiego w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87707537-ea79-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026820/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa przejść dla pieszych przez drogi gminne nr 560865K - ul. Narutowicza i nr 560864K - ul. Piłsudskiego w Wieliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Działanie 3.1. oś priorytetowa III Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą zastosowania trybu Zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 2 uPzp, zgodnie z którym można udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zw postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie warunki zostały spełnione, ponieważ w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym (nr ogłoszenia o zamówieniu 2023/BZP 00171350/01) nie została złożona żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-efd7169f-d84f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD.453.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 432404,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Część 1 - Przebudowa przejścia dla pieszych przez drogę gminną nr 560865K – ul. Narutowicza w obszarze oddziaływania od km 0+202,49 do km 0+394,71 (w tym przejście dla pieszych w km 0+294,71) w Wieliczce.
a) Zakres prac obejmuje w szczególności:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,19 km;
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek – 22,55 m2;
- Rozebranie nawierzchni z kostki – 42,20 m2;
- Rozebranie krawężników betonowych i kamiennych – 21,52 m;
- Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników – 58,24 m2;
- Podbudowy z kruszyw łamanych – 48,60 m2;
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, - 54,97 m2;
- Krawężniki kamienne – 27,67 m;
- Obrzeża betonowe – 34,27 m;
- Ścieki przykrawężnikowe – 4,65 m2;
- Humusowanie i obsianie skarp – 14,46 m2;
- Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – 224,95 m2;
- Punktowe elementy odblaskowe – 105 szt;
- Oznakowanie pionowe;
- Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych;
- Montaż hybrydowego oświetlenia zewnętrznego – 2 kpl.
b) Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
45230000–8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45100000–8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000–8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100–9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000–9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120–6 - Roboty w zakresie budowy dróg
77310000–6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45233221–4 - Malowanie nawierzchni
45233290–8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Przed przystąpieniem do prac wykonawca zobowiązany jest opracować i uzyskać zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych.
Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót które stanowią odpowiednio załączniki nr 4, 6 i 8 do Zaproszenia.
2. Część 2 - Przebudowa przejścia dla pieszych przez drogę gminną nr 560964K - ul. Piłsudskiego w obszarze oddziaływania od km 0+672,46 do km 0+867,46 (w tym przejście dla pieszych w km 0+ 769,96 ) w Wieliczce.
a) Zakres prac obejmuje w szczególności:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,20 km;
- Rozebranie nawierzchni z kostki – 65,91 m2;
- Rozebranie krawężników betonowych i kamiennych – 22,75 m;
- Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników – 57,35 m2;
- Podbudowy z kruszyw łamanych – 49,38 m2;
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – 54,94 m2;
- Krawężniki kamienne – 22,75 m;
- Obrzeża betonowe – 29,29 m;
- Ścieki przykrawężnikowe – 4,55 m2;
- Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – 125,12 m2;
- Punktowe elementy odblaskowe – 106 szt;
- Oznakowanie pionowe;
- Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych;
- Montaż hybrydowego oświetlenia zewnętrznego – 2 kpl.
b) Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
45230000–8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45100000–8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100–9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000–9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120–6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233221–4 - Malowanie nawierzchni
45233290–8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Przed przystąpieniem do prac wykonawca zobowiązany jest opracować i uzyskać zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych.
Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót które stanowią odpowiednio załączniki nr 5, 7 i 9 do SWZ.
3. Jeżeli w Zaproszeniu zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności w dokumentacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
4. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w Zaproszeniu wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
a) Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:
• Polskie Normy przenoszące normy europejskie,
• normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,
• europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),
• wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),
• normy międzynarodowe,
• specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,
• inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,
b) Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.
c) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności:
• Polskie Normy,
• krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213),
• polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw,
• krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
d) Przepis art. 101 ust. 5 i 6 uPzp stosuje się.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego. Wydłużenie gwarancji i rękojmi jest jednym z elementów będących przedmiotem negocjacji.
6. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
b) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
c) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432404,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432404,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432404,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ravtal Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6762551701 Regon: 380686715

7.3.3) Ulica: Prof. W.M. Bartla 19 D/24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-389

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432404,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość brutto umowy w Części 1: 220 911,91 zł,
Wartość brutto umowy w Części 2: 211 492,26 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.