Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na:
Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na:Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9352a7b7-f73c-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawna:
art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
W 2004 roku Gmina Miasto Świnoujście , zawarła z konsorcjum wykonawców BI.COM S.A. i REKORD Systemy Informatyczne sp. z o.o. umowę na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego. Umowa zawarta została na okres 3 lat. W związku z tym, że system informatyczny jest objęty prawami autorskimi, jedynie ten Wykonawca może świadczyć usługi z jego rozbudową lub zmianą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 20080 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12970 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Instalacji oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego.
2. Udzielenia dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu [RATUSZ®] w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 umowy, poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
3. Udzielenia z dniem podpisania protokołu dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 umowy, rocznej gwarancji na prawidłowe działanie systemu w ramach posiadanej funkcjonalności.
4. Sprawowania przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w §1 umowy, nadzoru autorskiego obejmującego:
a. udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00,
b. informowanie o zmianach w programach objętych umową,
c. udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu.
5. Objęcia, przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 umowy serwisem, w zakresie którego Wykonawca usunie usterki i awarie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy przy zachowaniu następujących terminów:
czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych,
czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych,
czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd – do 24 godzin roboczych,
przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne
z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie wykorzystania systemów objętych umową oraz wykonania niezbędnych prac wdrożeniowych.
7. Objęcia oprogramowania obsługą pogwarancyjną, na zlecenie Zamawiającego w ramach odrębnej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15615 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15615 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15615 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.3) Ulica: Kasprowicz
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15615 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Świadczenie usługi serwisu sytemu informatycznego AMMS/ InfoMedica będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białe
- Odnowienie licencji na oprogramowanie DesktopCentral do zdalnej administracji komputerami Szpitala oraz realizacji polityki zabezpieczeń
- Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego i bieżącej konserwacji posiadanego i wdrożonego systemu informatycznego mMedica wraz z e-Rejestracją na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Systemu Wymiany Plików SWP
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.