eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceŚwietlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba83587-357f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i wynajem dekoracji świątecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.64.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania.: ”Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” w ramach zadań budżetowych pn.: „Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej” finansowane z zadania 900 90015 4300; „Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” finansowane z zadania 900 90015 4300.
Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową, demontaż i transport elementów świetlnych dekoracji świątecznych w podziale na 2 części:

Część 1 - elementy przestrzenne
1. Elementy przestrzenne zlokalizowane w Rynku:
a) choinka w Rynku – 1 szt.,
b) ramka w Rynku w kształcie wieńca świątecznego – 1 szt.,
c) drzewko w donicy przy wejściu do Ratusza – 2 szt.,
2. Elementy przestrzenne zlokalizowane w Centralnym Parku Zabaw i Wypoczynku
a) sanie - 1 szt.,
b) biegnący renifer – 2 szt.,
c) piernikowa chata św. Mikołaja – 1 szt.,
d) brama – 3 szt. (wejścia do CPZiW),
1. Elementy przestrzenne zlokalizowane na rondach:
a) trzy połączone zimowe choinki – 1 szt. - „Rondo Żołnierzy Wyklętych” (skrzyżowanie ulic Głogowskiej i Kominka),
b) renifer - 1 szt. –„Rondo Stokrotka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego, Kolejowej i Sucharskiego),
c) element w kształcie choinki okalający słup – 1 szt. „Rondo Niezapominajki” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego i 3 Maja),
d) renifer – 2 szt. – „Rondo T. Mazowieckiego” (skrzyżowanie ulic Kominka i 3 Maja),
e) sarenka i jeleń z rogami – 2 szt. - „Rondo Niepodległości|” (skrzyżowanie ulic Polnej, Topolowej, Dąbrowskiego i Wojska Polskiego).
Łącznie: 18 elementów przestrzennych.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w § 1 ust. 2 projektu umowy oraz w załączniku do projektu umowy.

Kryteria oceny równoważności:
Zamawiający określa następujące istotne parametry, które będą uwzględniane przy ocenie równoważności:
Podane w załączniku do projektu umowy wzory są jedynie poglądowe i nie zobowiązują wykonawcy do dostarczenia identycznych dekoracji. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Równoważność dekoracji:
1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów dekoracji świątecznych równoważnych do wskazanych w załączniku do umowy. Warunkiem zastosowania elementów dekoracji świątecznych równoważnych jest posiadanie przez te elementy parametrów technicznych, nie gorszych, stanowiących o przydatności i charakterze;
2. Wygląd i kolorystyka elementów dekoracji świątecznych równoważnych muszą być zgodne z elementami wskazanymi w załączniku do umowy;
3. Dopuszcza się wykorzystanie elementów dekoracji świątecznych większych lub mniejszych maksymalnie o 5 % niż wymiary podane w załączniku do umowy, a w kwestii ilości punktów świetlnych – ilość nie może być mniejsza niż wskazana wymagana liczba punktów świetlnych podana w opisach elementów dekoracyjnych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 113977,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania.: ”Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” w ramach zadań budżetowych pn.: „Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej” finansowane z zadania 900 90015 4300; „Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” finansowane z zadania 900 90015 4300.
Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową, demontaż i transport elementów świetlnych dekoracji świątecznych w podziale na 2 części:
Część 2 - elementy montowane na lampach
Elementy montowane na lampach:
1) na łezce na skrzyżowaniu ulic Legnickiej i Kopalnianej – 1 szt.,
2) lampy wokół ronda „Stokrotka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego, Kolejowej i Sucharskiego) – 4 szt.,
3) lampy wokół ronda „Żołnierzy Wyklętych” (skrzyżowanie ulic Głogowskiej i Kominka) – 4 szt.,
4) lampy wokół ronda na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego, Małej i Legnickiej – 3 szt.,
5) Rynek (wokół Ratusza) – 10 szt.,
6) Rynek – 15 szt.,
7) ul. Młyńska – 19 szt.,
8) ul. Kolejowa – 16 szt.,
9) ul. 3 Maja – 23 szt.,
10) ul. Kominka – 21 szt.,
11) ul. Dąbrowskiego – 42 szt.,
12) ul. 11 Lutego – 7 szt.,
13) ul. Legnicka – 8 szt.,
14) ul. Chocianowska – 15 szt.,
15) ul. Topolowa – 9 szt.,
16) ul. Hubala – 8 szt.,
17) ul. Ociosowa – 4 szt.,
18) łącznik pomiędzy ul. Ociosową a ul. Skalników – 4 szt.,
19) ul. Miedziana (deptak) – 6 szt.,
20) ul. Moniuszki (deptak) – 12 szt.,
21) ul. Skalników – 6 szt.,
22) ul. Głogowska – 7 szt.,
Łącznie: 244 elementy płaskie montowane na lampach.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w § 1 ust. 2 projektu umowy oraz w załączniku do projektu umowy.

Kryteria oceny równoważności:
Zamawiający określa następujące istotne parametry, które będą uwzględniane przy ocenie równoważności:
Podane w załączniku do projektu umowy wzory są jedynie poglądowe i nie zobowiązują wykonawcy do dostarczenia identycznych dekoracji. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Równoważność dekoracji:
1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów dekoracji świątecznych równoważnych do wskazanych w załączniku do umowy. Warunkiem zastosowania elementów dekoracji świątecznych równoważnych jest posiadanie przez te elementy parametrów technicznych, nie gorszych, stanowiących o przydatności i charakterze;
2. Wygląd i kolorystyka elementów dekoracji świątecznych równoważnych muszą być zgodne z elementami wskazanymi w załączniku do umowy;
3. Dopuszcza się wykorzystanie elementów dekoracji świątecznych większych lub mniejszych maksymalnie o 5 % niż wymiary podane w załączniku do umowy, a w kwestii ilości punktów świetlnych – ilość nie może być mniejsza niż wskazana wymagana liczba punktów świetlnych podana w opisach elementów dekoracyjnych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 184103,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196771,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196771,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196771,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multidekor S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835

7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196771,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169867,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169867,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169867,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multidekor S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835

7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169867,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.