Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00215888/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00229365/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 317 16 94
1.5.8.) Numer faksu: (41) 317 16 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ff76f4-267b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010409/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00215888/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.ZP.271.1.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284982,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Dostawa olejuPrzedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego (kod CPV 09135100-5) o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1 do niżej wymienionych obiektów:
1) Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Daleszycach:
- Ośrodek w Daleszycach, ul. Chopina 25, 26-021 Daleszyce - 12 000l
- Świetlica w msc. Trzemosna 27, 26-021 Daleszyce 6 000 l.
2) Ochotnicza Straż Pożarna w Daleszycach, Plac Staszica 24, 26-021 Daleszyce -4 000 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 70180,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego PELLET spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus lub EN plus A1 do jednostek na terenie gminy Daleszycew przewidywanej ilości (na podstawie sezonu 2020 – 2021) - 256,2 ton.
Zakres zamówienia:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce:
a. Budynek byłego Gimnazjum
Przewidywane zużycie roczne: 91,3 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 5t – 35t.
b. Budynek Szkoły Podstawowej
Przewidywane zużycie roczne: 55,7 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 5t – 35t.
2) Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Armii Krajowej Ziemi Kieleckiej w Sukowie, Suków 215, 26-021 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 43,3 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 5t – 21t.
3) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Niestachowie, Niestachów 271, 26-021 Daleszyce
a. Budynek 1
Przewidywane zużycie roczne: 18 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 5t – 6t.
b. Budynek 2
Przewidywane zużycie roczne: 24 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 5t – 6t.
4) Świetlica Wiejska w Komórkach, Komórki 131, 26-01 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 8,1 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 4t – 5t.
5) Centrum Edukacji Ekologicznej w Widełkach, Widełki 38, 26-021 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 9,8 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 5t – 10t.
6) Świetlica wiejska w Cisowie, Cisów 44, 26-021 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 6 ton.
Pojemność magazynu 2 tony.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 214802,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PETROBOS” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 195 54 67
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-528
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 2, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na zadanie nr 2 unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesięcy
- Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkoły Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szkoły Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opałowego w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Czerwińsku nad Wisłą.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.