eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceRemont pomieszczeń biurowych w zabytkowym budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - II piętro od ul. Jagiellońskiej oraz pokój 29 Wydział Komunikacji



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych w zabytkowym budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - II piętro od ul. Jagiellońskiej oraz pokój 29 Wydział Komunikacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SKIERNIEWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatskierniewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych w zabytkowym budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - II piętro od ul. Jagiellońskiej oraz pokój 29 Wydział Komunikacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3390460-d4a0-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017271/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Skierniewicvach - II piętro od ul. Jagiellonskiej i pokój 29 w Wydziale Komunikacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKR.272.3.2024.DS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych znajdujących się na II piętrze w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Skierniewicach wraz z przyległym korytarzem komunikacyjnym, a także pokoju nr 29 w Wydziale Komunikacji.
Zamówienie współfinansowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres prac polega na: rozbiórce zniszczonych ościeżnic, okładzin ścian, fragmentów parkietów podłogi. Dezynfekcji i impregnacji drewnianych elementów wyposażenia. Następnie renowacji i remontu wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej. Malowaniu ścian farbą emulsyjną, montażu grzejników płytowych wraz z osprzętem, montażu sufitów podwieszanych, montażu wykładziny przemysłowej pcv na całości podłóg. Przeprowadzone zostaną prace remontowe instalacji elektrycznej oraz montaż sufitowych ledowych opraw oświetleniowych. W trakcie prac technologicznych mogą wystąpić roboty dodatkowe oraz prace porządkowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481320,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany KAL-FAM Wojciech Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750487671

7.3.3) Ulica: Polna 5

7.3.4) Miejscowość: Kamion

7.3.5) Kod pocztowy: 96-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.