Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235452/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00248385/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6d509e1-f3d4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d509e1-f3d4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118441/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie pracowii, laboratoriów w sprzęt i materiały laboratoryjne w tym drony, sprzęt pomiarowy, do badań i testowania itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. „Centrum Kompetencji Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/11/886/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134753,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów stanowiących wyposażenie laboratorium dronów, w tym:a) Flaga wyścigowa (przelotowa) do tworzenia toru przelotu dronów – 10 szt.
b) Bramka przelotowa – 10 szt.
c) Pylon przelotowy– 10 szt.
d) Mata lądowiska do dronów – 10 szt.
e) Walizka do transportu dronów i akcesoriów – 4 szt.
f) Pole startowe drona do terenu otwartego – 5 szt.
g) Kamizelka odblaskowa ostrzegawcza – 20 szt.
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35821000-5 - Flagi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców
4.5.5.) Wartość części: 9571,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów stanowiących wyposażenie laboratorium dronów, w tym:a) Wyważarka do śmigieł dronów – 2 sztuki:
b) Urządzenie do rozładowywania i ładowania akumulatorów 2 szt.
c) Torba ochronna na akumulatory LiPo- 5 szt.
d) Tester serw modelarskich – 2 szt.
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31158000-8 - Ładowarki
4.5.5.) Wartość części: 1093,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów łączności typ 1 ,w tym :
a) Odbiornik sygnału sterującego do drona typ 1 – 5 sztuk
b) Moduł nadawania wizji do drona typ 1 – 5 sztuk
c) Aparatura nadawcza sygnału sterującego do drona typ 1– 5 sztuk
d) Kamera nadawania wizji do drona typ 1 – 5 sztuk
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców
4.5.5.) Wartość części: 3604,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów łączności typ 2 ,w tym :
a) Moduł odbiorczy obrazu - gogle do drona typ 2 – 2 sztuki
b) Aparatura nadawcza sygnału sterującego drona typ 2 – 4 sztuki
c) Moduł łączności do drona typ 2 – 4 sztuki
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców
4.5.5.) Wartość części: 14268,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ram, śmigieł i akumulatorów,w tym
a) Akumulator do drona typ 1 – 5 zestawów
b) Akumulator do drona typ 2 – 4 zestawy
c) Rama do drona typ 1 – 5 kompletów
d) Rama do drona typ 2 – 4 komplety
e) Zestaw śmigieł do drona typ 1 – 5 zestawów
f) Zestaw śmigieł do drona typ 2 – 4 zestawy
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców
4.5.5.) Wartość części: 7817,99 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa silników i kontrolerów do drona,w tym
a) Silniki do drona typ 1 – 5 kompletów
b) Silniki bezszczotkowe typ 2 - 4 komplety
c) Kontroler silników do drona typ 1 – 5 komplety
d) Kontroler silników do drona typ 2 – 4 komplety
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców
4.5.5.) Wartość części: 7390,59 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontrolerów i modułów lokalizacji drona,w tym
a) Kontroler lotu drona typ 1 – 5 sztuk
b) Kontroler lotu drona typ 2 – 4 sztuki
c) Moduł lokalizacji do drona typ 1 – 5 sztuk
d) Moduł lokalizacji do drona typ 2 – 4 sztuki:
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców
4.5.5.) Wartość części: 3194,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi i urządzeń pomiarowych stanowiących wyposażenie laboratorium dronów, w tym:a) Lampa halogenowa na statywie 2 x 400W - 6 szt.
b) Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa – 4 szt.
c) Zestaw elektronarzędzi – 4 szt.
d) Miernik uniwersalny wielofunkcyjny – 5 szt.
e) Zestaw przewodów pomiarowych do miernika – 5 szt.
f) Stacja lutownicza 40W – 2 szt.
g) Stacja lutownicza z funkcją Hot Air– 2 szt.
h) Mata serwisowa – 12 szt.
i) Trzecia ręka – zestaw optyczny z podświetleniem LED – 4 szt.
j) Antystatyczny chwytak – 4 szt.
k) Odsysacz cyny odciąg lutowniczy metalowy – 4 szt.
l) Zestawy narzędzi mechaniczych, elektromechanicznych itp.– 1 kpl.
m) Zasilacz laboratoryjny- 1 szt.
n) Zestaw lutowniczy z trzecią ręką- 4 szt.
o) Narzędzia pomiarowe +oscyloskop- 1 szt.
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
38342000-4 - Oscyloskopy
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 23196,23 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 kompletów pakietów edukacyjnych typu LEGO Mindstorms lub równoważne w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 14848,21 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i podzespołów do wykonywania modeli mechatronicznych (1 kpl) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712000-0 - Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy
4.5.5.) Wartość części: 2775,04 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 kompletu siatki ochronnej na aluminiowych stelażach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39561200-4 - Tkaniny siatkowe
4.5.5.) Wartość części: 3004,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych, w tym:a) Myjka warsztatowa z podgrzaniem płynu– 1 szt.
b) Myjka bezpieczeństwa- 1 szt.
c) Waga laboratoryjna – 1 szt.
d) Eksykator szafkowy typ 1- 1 szt.
e) Eksykator szafkowy typ 2- 2 szt.
f) Szkło laboratoryjne – 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38310000-1 - Wagi precyzyjne
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 14545,72 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 kompletów zestawu wkładek z węglika spiekanego do przygotowania próbek laboratoryjnych do badania własności materiałów rozdrobnionych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy al. Grunwaldzkiej 137 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 21894,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27010,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27010,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27010,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOTECH KRZYSZTOF ZIELIŃSKI, PAWEŁ ZIELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170379246
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 9 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27010,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOTECH KRZYSZTOF ZIELIŃSKI, PAWEŁ ZIELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170379246
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 9 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono w postępowaniu żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i drobnych zabiegów medycznych na okres 24 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/3/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymiany oświetlenia zewnętrznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane związane z odnową oznakowania poziomego m. Elbląga w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTU CENTRUM TAŃCA PROMYK W CENTRUM SPOTKAŃ EUROPEJSKICH ŚWIATOWID W ELBLĄGU
- dostawa środków chemicznych na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
- Dostawa aparatury badawczej do Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Dostawa pomocy dydaktycznych i doposażenia do szkół w Radlinie w ramach realizacji projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 3 zadania.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.