eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomprachciceTermomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Wawelnie



Og³oszenie z dnia 2023-06-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Wawelnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komprachcice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komprachcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774031712

1.5.8.) Numer faksu: 774031725

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komprachcice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Wawelnie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2969aaad-1641-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00280771

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031385/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Wawelnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2969aaad-1641-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (zw. dalej „rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych
(zw. dalej . „rozporz±dzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww.
regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci
elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.
Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zawarte s± w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Komprachcice ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, NIP: 9910471296;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
ug@komprachcice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia, prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 i o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Termomodernizacja budynku Publiczej Szko³y Podstawowej w Wawelnie”

2. Szczegó³owy zakres prac wchodz±cych w zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje
Dokumentacja projektowa opracowana przez „ABC” Witold Brzeziñski, ul. Wyszomirskiego 7/5, Opole,
wraz z za³±cznikami, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót (Za³±cznik nr 9 do SWZ).

Wykonawca winien posiadaæ mo¿liwo¶ci finansowe i techniczne, a tak¿e wszelkie wymagane kwalifikacje oraz ewentualne uprawnienia niezbêdne dla nale¿ytego wykonania Przedmiotu Umowy.

Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za prawid³owe obliczenie ceny oferty, a w tym wszystkich elementów przewidzianych w zamówieniu wraz ze wszystkimi pracami niezbêdnymi do prawid³owego wykonania Przedmiotu Umowy.

Minimalny okres gwarancji zamówienia wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi: 36 miesi±ce.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów
oceny ofert:
1. Cena brutto za realizacjê - waga kryterium 60 % - 60 punktów
Cena podana w ofercie jest cen± wyra¿on± w PLN, obejmuj±c± kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia, skalkulowan± w
oparciu o Opis przedmiotu zamówienia. Musi zawieraæ wszelkie wydatki oraz ryzyko zwi±zane z konieczno¶ci± zrealizowania
przedmiotu zamówienia, wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz koszty robót, us³ug i czynno¶ci nie
ujêtych, a których wykonanie, wg Wykonawcy, jest niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówieni i uzyskania
za³o¿onego efektu koñcowego zadania.
Cena za realizacjê ( C ) oferta z najni¿sz± Cen± za realizacjê ( C ) otrzymuje 60,00 punktów.
Pozosta³e oferty oceniane zostan± wg wzoru:
C min
Pi ( C ) = Ci x 60, gdzie:
Pi(C) - ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium ”Cena za realizacjê”,
z zaokr±gleniem ilo¶ci punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjêtej zasady w ksiêgowo¶ci
C min - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert
Ci - cena oferty ”i”
60,00 - maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium ”Cena za realizacjê”.
Ilo¶æ nale¿nych Wykonawcy punktów liczona jest do dwóch miejsc po przecinku, z zaokr±gleniem zgodnie z zasadami przyjêtymi w
rachunkowo¶ci.
2. Warunki gwarancji i rêkojmi (G) - waga kryterium 40 % - 40 punktów
W przypadku kryterium „Warunki gwarancji i rêkojmi” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów
wynikaj±c± z punktacji:
do 36 miesiêcy – 0 pkt
37 – 49 miesiêcy - 20 pkt
50 - 59 miesiêcy – 30 pkt
60 miesiêcy i wiêcej – 40 pkt
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± dla danej czê¶ci zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych
powy¿ej. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która ³±cznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny
ofert) uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczonych zgodnie z wzorem okre¶lonym poni¿ej:
Ocena oferty Si = C + G gdzie:
Si – suma punktów jakie otrzyma oferta ”i” za wszystkie kryteria oceny ofert z zaokr±gleniem ilo¶ci punktów do dwóch miejsc po
przecinku wg powszechnie przyjêtej zasady w ksiêgowo¶ci
C - ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium Cena za realizacjê z zaokr±gleniem ilo¶ci punktów do dwóch miejsc po
przecinku wg powszechnie przyjêtej zasady w ksiêgowo¶ci,
G – ilo¶æ punktów jakie uzyska³a oferta ,,i” za kryterium Warunki gwarancji i rêkojmi zaokr±gleniem ilo¶ci punktów do dwóch miejsc
po przecinku wg powszechnie przyjêtej zasady w ksiêgowo¶ci

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e:
a) ¿e w okresie ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie :
- co najmniej jedno zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, czyli prace dotycz±cych termomodernizacji obiektu u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci ³±cznej co najmniej 1.000.000,00 PLN, - potwierdzone dowodami na nale¿yte wykonanie

b) ¿e dysponuje lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i dysponuj±c± przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych, która obejmie stanowisko kierownika budowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy
o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez
Zamawiaj±cego, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik do SWZ;
b) odpis lub informacja z KRS lub z CEiIoDG, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp;
c) o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie
od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót, za³±cznik nr 6 do SWZ informuj±cy ¿e w okresie ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie :
- co najmniej jedno zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, czyli prace
dotycz±cych termomodernizacji obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci
³±cznej co najmniej 1.o00 000,00 PLN, - potwierdzone dowodami na nale¿yte wykonanie
b) Wykaz osób, za³. nr 7 do SWZ informuj±cy , ¿e Wykonawca dysponuje lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i dysponuj±c± przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych, która obejmie stanowisko kierownika budowy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
których mowa w pkt 4 ppkt 2 lit. b) Rozdzia³ IX SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci,
jego
aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w
pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy
Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem
samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Postanowienia pkt 1 odnosz±cy siê do wymaganych terminów wa¿no¶ci dokumentów stosuje siê.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spó³ki cywilnej) nale¿y za³±czyæ do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y
wpisaæ w Formularzu oferty.
3. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w Rozdziale VII pkt 2 SWZ, wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez
Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê
wspóln±).
4. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do
SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e ka¿dy z Wykonawców
ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spe³nia warunki udzia³u w
postêpowaniu okre¶lone w SWZ w zakresie, w którym ka¿dy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postêpowania
oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy
wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani wype³niæ w Formularzu oferty lub do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa dla danej czê¶ci zamówienia zostanie zawarta wed³ug Projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych
Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz
wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Formularz Ofertowy wraz z formularzem - dane uzupe³niaj±ce formularza ofertowego
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz
spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
2) dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z
orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
dokumentem w³a¶ciwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje siê wpisu do
w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji;
3) pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy ofertê lub za³±czone do niej o¶wiadczenia lub dokumenty podpisuje pe³nomocnik;
4) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
(je¿eli dotyczy);
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 8 SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, dotycz±ce innych podmiotów,
na których zasoby powo³uje siê Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spe³niania, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne w tre¶ci
z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ, (je¿eli dotyczy).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.