eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecRemont sali gimnastycznej z przynależnymi do niej pomieszczeniami w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej z przynależnymi do niej pomieszczeniami w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.grojec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej z przynależnymi do niej pomieszczeniami w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3446f9-dd93-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont sali gimnastycznej z przynależnymi do niej pomieszczeniami w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181961/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367107,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego opisu są prace związane z remontem sali gimnastycznej z przynależnymi do niej pomieszczeniami w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi.
W zakres prac wchodzą: prace rozbiórkowo-demontażowe, prace budowlane, sanitarne i elektryczne.
1. Prace budowlane
W zakres prac demontażowo - rozbiórkowych wchodzą rozbiórki posadzek w sali gimnastycznej i w pomieszczeniach przyległych, wykucia stolarki drzwiowej, dopasowanie otworów do nowych ościeżnic i inne niezbędne do wykonania zadania.
Jako główne prace związane z wykonaniem nowej posadzki w sali gimnastycznej, przewiduje się posadzkę z tworzyw sztucznych, rulonową, wykładzinę PCV winylową sportową gr. min 7,50 mm. / wg. EN-14904/. Posadzka ta ułożona będzie na warstwie podposadzkowej cementowej wykonanej przy użyciu miksokreta, o średniej grubości 7,50 cm. Warstwa podposadzkowa ułożona zostanie na izolacji termicznej styropianowej grubości 10 cm. Pod izolacją termiczną ułożona zostanie izolacja przeciwwilgociowa z foli PCV grubości co najmniej 1,5 mm, łączonej na zakładach poprzez klejenie lub zgrzewanie. Po ułożeniu posadzki całość zostanie olistwowana.
W zakresie prac remontowych uwzględniono również odnowienie ścian i sufitów zarówno w sali gimnastycznej jak i w pomieszczeniach przynależnych do sali jak szatnie, łazienki, korytarz i pomieszczenia magazynowe sprzętu sportowego. Prace obejmują naprawę powierzchni tynków i ich pomalowanie farbami emulsyjnymi o dużej odporności na ścieranie oraz farbami ftalowymi.
W ww. zakres prac remontowych wchodzi również wymiana części stolarki drzwiowej, m. innymi – drzwi do korytarza sali gimnastycznej 148 x 2,07 m – aluminiowe, należącego do drogi ewakuacyjnej oraz drzwi do magazynków sprzętu sportowego 0,80 x 2,0 i 1,00 x 2,0 m.
Planowe prace remontowe sali gimnastycznej obejmują również prace związane z odnowieniem elewacji sali gimnastycznej, w których będzie m.in.:
- ocieplenie szczytów i ściany niskiej sali,
- mycie elewacji,
- naprawę uszkodzonych miejsc na frontowej ścianie,
- pomalowanie elewacji farbami silikonowymi.
W zakresie prac uwzględniono również pokrycie dachu papą termozgrzewalną i wymianę uszkodzonych obróbek blacharskich szczytów.
Prace remontowe obejmują również wymianę wyposażenia, tj.:
- drabinki gimnastyczne,
- słupki i siatka do siatkówki,
- tablice do gry w kosza, dwie boiska głównego i cztery boiska treningowego
2. Prace sanitarne
Prace remontowe będą obejmowały wymianę grzejników żeliwnych w sali gimnastycznej na grzejniki blaszane płytowe wraz z instalacją zasilającą grzejniki. Przewidziano montaż grzejników trzy płytowych C33 i montaż nowych zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi.
3. Prace elektryczne
W obrębie sali gimnastycznej:
- demontaż 18-tu naściennych opraw typu Bm-2x40W wraz z krótkimi nawiązaniami do puszek rozgałęźnych,
- montaż po środku ośmiu pól sufitowych 12-tu opraw LED typu KP-BELKA 130-200; 125W wraz z nawiązaniami YDYp3x1,5 w/l n/t do istniejących puszek rozgałęźnych.
W obrębie pomieszczeń przynależnych sali - siłowni, korytarzu łączącym siłownie z salą gimnastyczną i przedłużeniu tego korytarza do drzwi wejściowych szkoły:
- demontaż istniejących wyeksploatowanych 19-tu opraw,
- montaż 19-tu opraw na stropowych typu Plafon LED60x60 z czego 10-ć 40W i 9-ć 60W.
Zakres robót, o którym mowa obejmuje także usunięcie usterek wskazanych okresowymi pomiarami ochronnymi instalacji elektrycznej. Szczegółowo zakres tych prac przedstawia opis techniczny wymiany oświetlenia sali gimnastycznej wraz z przynależnymi niej pomieszczeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562470,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645384,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562470,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562470,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.