Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00289701/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00332749/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja placu zabaw przy ulicy Świętokrzyskiej w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281404
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00265842
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw położonego przy ul. Świętokrzyskiej w Inowrocławiu (działka nr 213/3), o wymiarach 22 m x 16 m, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Działka oznaczona nr 213/3 stanowi teren rekreacyjny otwarty o nawierzchni trawiasto – ziemnej, z wydzielonym skateparkiem, utwardzonymi ścieżkami i zagospodarowaną zielenią. Istniejący plac zabaw jest w złym stanie technicznym.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw położonego przy ul. Świętokrzyskiej w Inowrocławiu (działka nr 213/3), o wymiarach 22 m x 16 m, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Działka oznaczona nr 213/3 stanowi teren rekreacyjny otwarty o nawierzchni trawiasto – ziemnej, z wydzielonym skateparkiem, utwardzonymi ścieżkami i zagospodarowaną zielenią. Istniejący plac zabaw jest w złym stanie technicznym.
Modernizacja placu zabaw uwzględnia potrzeby wszystkich grup użytkowników, w tym poruszających się na wózku, korzystających z innych urządzeń wspomagających mobilność, niewidomych, niedowidzących, niesłyszących, niedosłyszących, osób z autyzmem.
2. Zakres zamówienia:
1) demontaż istniejących urządzeń;
2) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw;
3) wykonanie prac przygotowawczych do montażu nowych urządzeń zabawowych;
4) dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych spełniających normę PN-EN 1176, w tym: zestaw zabawowy, duża piaskownica z domkiem, domek, karuzela integracyjna, huśtawka mama-dziecko, huśtawka wahadłowa, piaskownica na nóżce;
5) dostawę i montaż małej architektury w tym:
- ławek parkowych (2 szt.),
- koszy na śmieci (2 szt.),
- tablicy przy ul. Staszica (przystanek autobusowy) o wymiarze min. A2 zawierającej informację o dofinansowaniu placu zabaw wraz z mapką wskazująca możliwość dojścia do niego oraz kodem RFID (identyfikację za pomocą fal radiowych);
- tablicy na placu zabaw, o wymiarze min. A1, zawierającej regulamin korzystania z placu zabaw, informację o dofinansowaniu oraz kod RFID;
tablice należy wykonać w sposób jasny i czytelny, kontrastowy, czytelną czcionką dostosowaną dla osób z dysfunkcją wzroku a dla osób ociemniałych za pomocą etykiet RFID umożliwiających identyfikację obiektu wraz jego regulaminem;
6) wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej, wylewanej, zgodnej z normą PN-EN 1177;
7) wykonanie ogrodzenia panelowego h=1,20 m, metalowego, ocynkowanego, na podmurówce, z prętów Ø5 mm, bez ostrych krawędzi i zakończeń, o długości 76 m, z furtką oraz bramą ogrodzeniową dwuskrzydłową;
8) uporządkowanie terenu budowy placu zabaw.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaplanował wykonanie robót w terminach:
- do końca maja 2024 r. zakończyć demontaż urządzeń, roboty przygotowawcze i ziemne wykonanie podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową;
- na przełomie maj/czerwiec 2024 r. - ogrodzenie placu,
- do końca czerwca 2024 r. - montaż urządzeń, wykonanie nawierzchni placu zabaw,
- do ok. 10 lipca 2024 r. - prace porządkowe, oddanie wykonanego placu zabaw.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji placów zabaw;
b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji placów zabaw;
b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-15 10:00
Po zmianie:
2024-04-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-15 10:15
Po zmianie:
2024-04-19 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-15
Po zmianie:
2024-05-18
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
- Dostawa systemu do biopsji piersi - igła dla Szpitala wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Doposażenie placu zabaw przy Skwerze Starego Alojza"
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężna - Matejki - Kościelna na działce nr. ew. 42/11 AM-51 obręb Oleśnica
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.