eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławModernizacja placu zabaw przy ulicy Świętokrzyskiej w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja placu zabaw przy ulicy Świętokrzyskiej w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw przy ulicy Świętokrzyskiej w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5de5a6-ece8-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja placu zabaw przy ulicy Świętokrzyskiej w Inowrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw położonego przy ul. Świętokrzyskiej w Inowrocławiu (działka nr 213/3), o wymiarach 22 m x 16 m, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Działka oznaczona nr 213/3 stanowi teren rekreacyjny otwarty o nawierzchni trawiasto – ziemnej, z wydzielonym skateparkiem, utwardzonymi ścieżkami i zagospodarowaną zielenią. Istniejący plac zabaw jest w złym stanie technicznym.
Modernizacja placu zabaw uwzględnia potrzeby wszystkich grup użytkowników, w tym poruszających się na wózku, korzystających z innych urządzeń wspomagających mobilność, niewidomych, niedowidzących, niesłyszących, niedosłyszących, osób z autyzmem.
2. Zakres zamówienia:
1) demontaż istniejących urządzeń;
2) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw;
3) wykonanie prac przygotowawczych do montażu nowych urządzeń zabawowych;
4) dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych spełniających normę PN-EN 1176, w tym: zestaw zabawowy, duża piaskownica z domkiem, domek, karuzela integracyjna, huśtawka mama-dziecko, huśtawka wahadłowa, piaskownica na nóżce;
5) dostawę i montaż małej architektury w tym:
- ławek parkowych (2 szt.),
- koszy na śmieci (2 szt.),
- tablicy przy ul. Staszica (przystanek autobusowy) o wymiarze min. A2 zawierającej informację o dofinansowaniu placu zabaw wraz z mapką wskazująca możliwość dojścia do niego oraz kodem RFID (identyfikację za pomocą fal radiowych);
- tablicy na placu zabaw, o wymiarze min. A1, zawierającej regulamin korzystania z placu zabaw, informację o dofinansowaniu oraz kod RFID;
tablice należy wykonać w sposób jasny i czytelny, kontrastowy, czytelną czcionką dostosowaną dla osób z dysfunkcją wzroku a dla osób ociemniałych za pomocą etykiet RFID umożliwiających identyfikację obiektu wraz jego regulaminem;
6) wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej, wylewanej, zgodnej z normą PN-EN 1177;
7) wykonanie ogrodzenia panelowego h=1,20 m, metalowego, ocynkowanego, na podmurówce, z prętów Ø5 mm, bez ostrych krawędzi i zakończeń, o długości 76 m, z furtką oraz bramą ogrodzeniową dwuskrzydłową;
8) uporządkowanie terenu budowy placu zabaw.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaplanował wykonanie robót w terminach:
- do końca maja 2024 r. zakończyć demontaż urządzeń, roboty przygotowawcze i ziemne wykonanie podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową;
- na przełomie maj/czerwiec 2024 r. - ogrodzenie placu,
- do końca czerwca 2024 r. - montaż urządzeń, wykonanie nawierzchni placu zabaw,
- do ok. 10 lipca 2024 r. - prace porządkowe, oddanie wykonanego placu zabaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489579,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490271,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489579,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Kasztarynda-Gacek Roboty Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521835282

7.3.4) Miejscowość: Strzelno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489579,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Strony ustalają termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 60 dni od dnia przekazania terenu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.