Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216316/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134350212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-507c22e2-d177-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012300/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2024.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11352877,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny”.
Inwestycja dotyczy przebudowy, rozbudowy i nadbudowy istniejącego budynku przedszkola wraz z budową wew. instalacji (wod-kan, centralnego ogrzewania, elektryczną, gazową, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, hydrantów wewnętrznych) w miejscowości Iwonicz, gm. Iwonicz Zdrój, na działkach nr ewid. 180703_5.0001.5353; 180703_5.0001.5352/3; 180703_5.0001.5349.
W budynku ze względu na swoją funkcję wydziela się następujące części:
a) część wschodnia - żłobek:
- parter: pomieszczenia związane z opieką dzieci w wieku żłobkowym, szatnia dla dzieci, trzy sale dla 64 dzieci w wieku żłobkowym, zaplecze sanitarne przy salach dla dzieci, WC ogólnodostępne oraz pomieszczenie techniczne - kotłownia
- poddasze nieużytkowe: wejście na poddasze od strony części zachodniej
b) część zachodnia - przedszkole:
- piwnica: pom. gospodarcze i techniczne
- parter: pomieszczenia związane z opieką dzieci w wieku przedszkolnym, szatnia dla dzieci, WC ogólnodostępne, pom. biurowe, szatnia oraz WC pracowników, sala wielofunkcyjna dla 108 osób do organizowania uroczystości dla dzieci i rodziców, jadalnia, zaplecze kuchenne obsługujące jadalnię oraz sale żłobkowe, pom. porządkowe, klatka schodowa oraz winda prowadząca na 1 piętro
- 1 piętro: pomieszczenia związane z opieką dzieci w wieku przedszkolnym, cztery sale dla 96 dzieci w wieku przedszkolnym, zaplecze sanitarne przy każdej sali dla dzieci, WC ogólnodostępne, pom. biurowe, pom. porządkowe, klatka schodowa oraz winda prowadząca na parter
- poddasze nieużytkowe: wejście na poddasze przez wewnętrzną klatką schodową
Zagospodarowanie działki obejmuje, oprócz usytuowania nowo projektowanego obiektu (projektowanej rozbudowy), wykonanie komunikacji wewnętrznej wraz z infrastrukturą utwardzenia powierzchni działki – chodniki, plac przed wejściem, podnośnik dla osób niepełnosprawnych oraz plac zabaw.
Rozbudowa polega na rozbudowie istniejącego budynku przedszkola o część trzykondygnacyjną po stronie zachodniej wraz z wewnętrznymi instalacjami.
Przebudowa polega na przebudowie kondygnacji parteru istniejącego budynku w celu wykonania pomieszczeń związanych z opieką dzieci w wieku żłobkowym (zakres obejmuje wykonanie nowego stropu, ścian działowych, otworów w ścianach nośnych pod montaż stolarki, posadzek, okładzin ściennych, wymianę stolarki i instalacji wewnętrznych) oraz na przebudowie kondygnacji poddasza (zakres obejmuje wykonanie nowej konstrukcji dachu oraz wykonanie instalacji wewnętrznych).
Nadbudowa polega na wykonaniu nowej konstrukcji dachu wielospadowego (drewniana konstrukcja dachu krokwiowo-płatwiowa), podwyższenie kalenicy względem istniejącej, przebudowa ścian zewnętrznych (ścianek kolankowych) oraz wykonaniu instalacji wewnętrznych.
Ponadto należy wykonać:
• przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej,
• budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
• przebudowę sieci wodociągowej,
• budowę przyłącza wodociągowego,
• przebudowę przyłącza gazu,
• przebudowę sieci elektroenergetycznej kablem ziemnym,
• likwidację przyłącza wodociągowego oraz studni, przyłącza kanalizacji sanitarnej,
• budowę placu zabaw,
• rozbiórkę istniejącego placu zabaw (elementy do rozbiórki w załączniku).
UWAGA!
Dodatkowe wymagania, które należy uwzględnić w cenie oferty:
- zdemontowane urządzenia istniejącego placu zabaw po ręcznym załadunku na środki transportu należy przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju i rozładować sposobem ręcznym,
- kostkę brukową, obrzeża chodnikowe i krawężniki należy rozebrać ręcznie i po wyczyszczeniu złożyć na paletach, a po zabezpieczeniu przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju oraz złożyć w wyznaczonym miejscu,
- kostkę brukową, palisadę głównego wejścia do budynku wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz wejścia do zaplecza należy rozebrać ręcznie i po wyczyszczeniu złożyć na paletach, a po zabezpieczeniu przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju oraz złożyć w wyznaczonym miejscu,
- zdemontowane urządzenie systemu monitoringu wraz z kamerami oraz systemem domofonu należy przekazać Zamawiającemu w jego siedzibie,
- zdemontowane drewniane elementy zadaszenia wejścia głównego, należy przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju z uwzględnieniem ręcznego załadunku i wyładunku,
- zdemontowaną witrynę aluminiową wraz z drzwiami (zabudowa wejścia głównego) po zabezpieczeniu przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju,
- istniejący blaszany budynek gospodarczy pozostawia się do wykorzystania na czas budowy przez Oferenta, który następnie po zakończeniu robót dokona jego rozbiórki wraz z utylizacją,
- nawierzchnie chodnika oraz dojazd z betonowej kostki brukowej, po zakończeniu robót Oferent zobowiązany będzie poprawić (przełożyć), a uszkodzone elementy wymienić.
Powyższe prace rozbiórkowe/demontażowe należy wykonać w sposób zapewniający materiałom i urządzeniom ich powtórny montaż.
Uwaga!
Wykonawca zapewnia na swój koszt pełną obsługę geodezyjną.
Uwaga!
W przedmiarze robót budowlanych należy wykreślić poz. 580 i 581 (ścinanie drzew piłą mechaniczną) oraz poz. 584 (wywożenie dłużyc na odległość 5 km) – nie należy uwzględniać w cenie ofertowej.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej prowadzonego postępowania (załącznik podzielony na 4 części).
UWAGA!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Wykonawca zapewnia na swój koszt przeglądy gwarancyjne i okresowe zgodnie z zapisami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
39290000-1 - Wyposażenie różne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 6 ofert. Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie brutto, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 10 000 000,00 zł. Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po otwarciu ofert, okazało się, że wszystkie oferty przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.Mając na uwadze okoliczność, że ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć zaplanowanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11320009,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13923711,04 PLN
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Gminy Iwonicz-Zdrój oraz jednostek organizacyjnych
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - warzywa i owoce - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - produkty sypkie i przyprawy - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał i przetwory mleczne - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - Mięso, wędliny, podroby- w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.