Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w ramach projektu rekrutacyjnego dotyczących
pozyskiwania personelu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w ramach projektu rekrutacyjnego dotyczącychpozyskiwania personelu medycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6bb8e1-fa24-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZP.3800.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz neurochirurg4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 82800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz chorób zakaźnych4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 41400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz radiolog4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 82800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz kardiolog4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 82800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz chirurg ogólny4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 41400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz anestezjolog4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 82800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz do udzielania świadczeń zdrowotnych w dziedzinie ratownictwa medycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 82800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz psychiatra4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 41400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekarze posiadający kwalifikacje w danej dziedzinie medycyny uzyskane poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej - lekarz pediatra4.5.3.) Główny kod CPV: 79625000-1 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 41400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ackermann Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7011004488
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-034
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- "Najem autokaru dla Przedsiębiorstwa Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu "Zawodowcy z Ekonomika" - II tura szkoleń
- Świadczenie usługi zajęć indywidualnych rozwijających i wspierających umiejętności uczenia się w ramach projektu pn. Daj sobie szansę, dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
- Usługi elektryczne na terenie Z/I w Gotartowie, SP w Ostrzeszowie i Z/I w Dylowie A / 2025
- Zakup masy mineralno-asfaltowej na potrzeby wykonania remontów cząstkowych na gorąco
- Przebudowa strefy obsługi klienta w budynku Urzędu Miasta pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu "Dostępny Urząd Miasta Bełchatowa"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.