Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247405/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00286133/01 - Wynik z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5dc9bc-e2c9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070939/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie gminy Lubaczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów, z podziałem na trzy części:1) Część nr 1 – Cmentarz ewangelicki w Dąbkowie oraz cmentarz grekokatolicki w Baszni Dolnej;
Cmentarz ewangelicki w Dąbkowie.
Zadanie obejmuje wykonanie:
- konserwacja 10 nagrobków zgodnie z Projektem prac konserwatorskich,
- wykonanie furtki wejściowej
Cmentarz ewangelicki położony na działce nr 221 w Dąbkowie wraz z pomnikami nagrobnymi i starodrzewem, wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem A – 1595, został założony w poł. XIX w. przez osadników niemieckich. Pierwotnie był otoczony wałem ziemnym i obsadzony lipami.
Cmentarz greckokatolicki w Baszni Dolnej.
Zadanie obejmuje wykonanie:
- konserwacja nagrobka Teodora Dopira
- furtka i schody wejściowe z kamienia bruśnieńskiego
Cmentarz greckokatolicki położony na działce nr 1273 wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem A – 363. Cmentarz z zachowanym starodrzewem i nagrobkami został założony w II poł. XIX w.
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8A, 8B do SWZ oraz załączniku nr 8C do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45215400-1 - Roboty na cmentarzach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 110700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów, z podziałem na trzy części:2) Część nr 2 – Kapliczka w Tymcach;
W ramach zadania, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.
W ramach zamówienia w zakresie podstawowym, planuje się roboty remontowo-konserwatorskie kapliczki w Tymcach w następującym zakresie:
a) izolacja fundamentów,
b) renowacja stolarki drzwiowej i okiennej,
c) tynki ścian wewnętrznych i zewnętrznych,
d) pokrycie dachu dachówką,
e) renowacja posadzki.
Kapliczka wpisana do gminnej ewidencji zabytków.
W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się roboty remontowo-konserwatorskie w następującym zakresie:
• Opcja nr 1 - Wykonanie prac remontowo- konserwatorskich kapliczki w Załużu
• Opcja nr 2 - Wykonanie prac remontowo- konserwatorskich kapliczki w Krowicy Samej (Cetynia)
• Opcja nr 3 - Wykonanie prac remontowo- konserwatorskich kapliczki św. Jana Nepomucena w Krowicy Samej (park)
Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach inwestycji określa załącznik nr 8B do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny).
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym lub z pozyskania dodatkowych środków finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7 do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8A, 8B do SWZ oraz załączniku nr 8C do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 177500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów, z podziałem na trzy części:3) Część nr 3 – Krzyże przydrożne
Zadanie obejmuje wykonanie prac renowacyjno-konserwatorskich następujących obiektów:
- krzyż w Młodowie ul. Św. Floriana (wpis do GEZ)
- krzyż na Moczarach (pod lipą za torami) (wpis do GEZ)
- krzyż Basznia D. k/ośrodka zdrowia (wpis do rejestru zabytków)
- krzyż Reisowy w Lisich Jamach (droga do Dąbrowy) (wpis do GEZ)
- krzyż kamienny w Baszni Dolnej (wpis do GEZ)
- krzyż kamienny w Sieniawce (wpis do GEZ)
- krzyż na mogile w Lisich Jamach (wpis do GEZ)
- krzyż Basznia D. przed przejazdem (wpis do GEZ)
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8A, 8B do SWZ oraz załączniku nr 8C do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 243500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 P.z.p, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w części nr 2, t. j.: 61 488,50 zł brutto.
W ww. postępowaniu za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow w terminie składania ofert
wyznaczonym na dzień 02-04-2024 r. do godz. 09:00, złożono jedną ofertę.
Oferta z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu została złożona przez Konsorcjum: 1. MP Budownictwo Finanse Spółka z o.o. Ul. Zamkowa 11 A, 37-500 Jarosław, NIP: 792-231-61-23 – Lider 2. Usługi Budowlane – Antoni Inglot, Widna Góra 2c, 37-500 Jarosław, NIP: 792-123-89-70 – Partner, opiewa na kwotę
115 000,00 zł (zakres podstawowy) i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a której obecnie po analizie finansowej nie może zwiększyć do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 P.z.p, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części nr 3, t. j.: 176 992,90 zł brutto.
W ww. postępowaniu za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow w terminie składania ofert
wyznaczonym na dzień 02-04-2024 r. do godz. 09:00, złożono jedną ofertę.
Oferta z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu została złożona przez Konsorcjum: 1. MP Budownictwo Finanse Spółka z o.o. Ul. Zamkowa 11 A, 37-500 Jarosław, NIP: 792-231-61-23 – Lider 2. Usługi Budowlane – Antoni Inglot, Widna Góra 2c, 37-500 Jarosław, NIP: 792-123-89-70 – Partner, opiewa na kwotę
243 500,00 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a której obecnie po analizie finansowej nie może zwiększyć do ceny oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Opracowanie dok. proj. wraz z decyzją ZRID: "Przebudowa/rozbudowa dr. pow. nr 1634R Żuków - Ruda Różaniecka - gr. woj. w km 0+000 - 13+557 przez budowę ścieżki rowerowej z możliwością ruchu pieszych"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.