eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówPrace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5dc9bc-e2c9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070939/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie gminy Lubaczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów, z podziałem na trzy części:
1) Część nr 1 – Cmentarz ewangelicki w Dąbkowie oraz cmentarz grekokatolicki w Baszni Dolnej;

Cmentarz ewangelicki w Dąbkowie.
Zadanie obejmuje wykonanie:
- konserwacja 10 nagrobków zgodnie z Projektem prac konserwatorskich,
- wykonanie furtki wejściowej
Cmentarz ewangelicki położony na działce nr 221 w Dąbkowie wraz z pomnikami nagrobnymi i starodrzewem, wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem A – 1595, został założony w poł. XIX w. przez osadników niemieckich. Pierwotnie był otoczony wałem ziemnym i obsadzony lipami.

Cmentarz greckokatolicki w Baszni Dolnej.
Zadanie obejmuje wykonanie:
- konserwacja nagrobka Teodora Dopira
- furtka i schody wejściowe z kamienia bruśnieńskiego
Cmentarz greckokatolicki położony na działce nr 1273 wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem A – 363. Cmentarz z zachowanym starodrzewem i nagrobkami został założony w II poł. XIX w.


12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8A, 8B do SWZ oraz załączniku nr 8C do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45215400-1 - Roboty na cmentarzach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 110700 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów, z podziałem na trzy części:


2) Część nr 2 – Kapliczka w Tymcach;

W ramach zadania, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.

W ramach zamówienia w zakresie podstawowym, planuje się roboty remontowo-konserwatorskie kapliczki w Tymcach w następującym zakresie:
a) izolacja fundamentów,
b) renowacja stolarki drzwiowej i okiennej,
c) tynki ścian wewnętrznych i zewnętrznych,
d) pokrycie dachu dachówką,
e) renowacja posadzki.
Kapliczka wpisana do gminnej ewidencji zabytków.

W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się roboty remontowo-konserwatorskie w następującym zakresie:
• Opcja nr 1 - Wykonanie prac remontowo- konserwatorskich kapliczki w Załużu
• Opcja nr 2 - Wykonanie prac remontowo- konserwatorskich kapliczki w Krowicy Samej (Cetynia)
• Opcja nr 3 - Wykonanie prac remontowo- konserwatorskich kapliczki św. Jana Nepomucena w Krowicy Samej (park)

Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach inwestycji określa załącznik nr 8B do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny).
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym lub z pozyskania dodatkowych środków finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7 do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.


12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8A, 8B do SWZ oraz załączniku nr 8C do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 177500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów, z podziałem na trzy części:

3) Część nr 3 – Krzyże przydrożne

Zadanie obejmuje wykonanie prac renowacyjno-konserwatorskich następujących obiektów:
- krzyż w Młodowie ul. Św. Floriana (wpis do GEZ)
- krzyż na Moczarach (pod lipą za torami) (wpis do GEZ)
- krzyż Basznia D. k/ośrodka zdrowia (wpis do rejestru zabytków)
- krzyż Reisowy w Lisich Jamach (droga do Dąbrowy) (wpis do GEZ)
- krzyż kamienny w Baszni Dolnej (wpis do GEZ)
- krzyż kamienny w Sieniawce (wpis do GEZ)
- krzyż na mogile w Lisich Jamach (wpis do GEZ)
- krzyż Basznia D. przed przejazdem (wpis do GEZ)

12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8A, 8B do SWZ oraz załączniku nr 8C do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7A, 7B do SWZ oraz załącznik nr 7C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 243500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

Uzasadnienie faktyczne
W w/w postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow w terminie
składania ofert wyznaczonym na dzień 02-04-2024 r. do godz. 9:00, złożono jedną ofert, która podlega odrzuceniu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.