eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych IAS w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych – samochodów służbowych IAS w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych – samochodów służbowych IAS w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59445f31-4871-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011445/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych- samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacją między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji będzie odbywać się w języku polskim, za pośrednictwem Platformy
znajdującej się pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „KORESPONDENCJA”
3. Ogólne zasady korzystania z platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby
Administracji Skarbowej w Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
złożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku
z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnianie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem wniosku rejestracyjnego
otrzyma informacje, o możliwości przyśpieszenia procedury założenia konta, wówczas należy
skontaktować się pod numerem telefonu podanym ww. potwierdzeniu.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy
przesłać za pośrednictwem Platformy przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki
„KORESPONDENCJA”. W celu zadawania pytań Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym
przyciskiem myszy klawisz „zadaj pytanie”.
Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat
i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z
obrazka Wykonawca klika klawisz „potwierdź”. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania
poprzez komunikat systemowy „pytanie wysłane”.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania
teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej
w Łodzi, + 48 22 257 22 23, + 48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze,
w godz. 09.00 – 17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl .
6. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
roku (Dz. U. 2020, poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa
dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisywanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć
oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 6, określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; (...)
Zamawiający informuje, iż dalsza część informacji o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot.
korespondencji elektronicznej znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z
siedzibą przy al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: iod.lodz@mf.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych – samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego, znak sprawy: Nr 1001-ILZ.260.64.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 Ustawy;
b) upoważnieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Łodzi;
c) spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie,
ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, NIP: 526-25-35-153,
REGON: 017282436, jako właściciel Platformy, na której Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającej pod adresem: https://iaslodz.
ezamawiajacy.pl
5) w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być
przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, iż ograniczenie dostępu do Państwa danych
może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności
zgodnie z Ustawą;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chęć wzięcia udziału
w postępowaniu wywołuje konieczność podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jako wymóg ustawowy określony w przepisach Ustawy, związany z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z Ustawy;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) zasada jawności, o której mowa w art. 74 ust 1 i 2 Ustawy ma zastosowanie
do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj.
danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania
religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych,
biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) zebranych w
toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których
mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Ustawy, stosuje się odpowiednio;
10) od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (...)
Zamawiający informuje, iż dalsza część informacji o RODO znajduje się w Specyfikacji Warunków
Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.64.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 16

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Volkswagen. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części I - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części II - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Opel. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części III - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Hyundai. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części IV - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Toyota. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części V - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Mini. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części VI - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, b)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź,c)Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Św. Teresy 105, 91-222 Łódź, d)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, e)Drugi Urząd Skarbowy Łódź Górna, ul. Wróblewskiego 10 a, 93-578 Łódź, f)Urząd Skarbowy Łódź – Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, g)Urząd Skarbowy Łódź – Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź, h)Urząd Skarbowy Łódź – Widzew, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, i)Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź, j)Urząd Skarbowy w Zgierzu, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz, k)Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice, l)Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, m)Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi: ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź; ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź; ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź; ul. Św. Teresy 106, 91-341 Łódź,. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części VII - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych, okresowych przeglądów serwisowych oraz badań technicznych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno, b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części VIII – teren miasta Kutno. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a)Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice, b)Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części IX – maksymalnie 30 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem : http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a)Urząd Skarbowy Głowno, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części X – maksymalnie 25 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XI – maksymalnie 25 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask, b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz, c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,d) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi: ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz; ul. Wojska Polskiego 63, 98-200 Sieradz,. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XII – maksymalnie 40 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem : http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98- 300 Wieluń, b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XIII – maksymalnie 35 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a)Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno,
b) Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części IV – maksymalnie 40 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów,b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Dworska 6a, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Szkolna 30/33, 97-300 Piotrków Trybunalski,
c) Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XV – maksymalnie 30 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Józefa Montwiłła Mireckiego 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, b)Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno,. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XVI – maksymalnie 30 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem : http://ias-lodz.ezamawiający.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 60%,
2) O - Opust = 30%,
3) G - Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne = 5 %,
4) L – Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia = 5 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – dotyczy wyłącznie części VII zamówienia. Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie,
2) zdolności technicznej i zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego wykaz wyposażenia i urządzeń technicznych serwisu/warsztatu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ) – dotyczy wszystkich części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 1), 4) ustawy Pzp - Oświadczenie składane wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 6 do SIWZ)
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający pobierze przedmiotowy dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).
2. Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna, co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – dotyczy wyłącznie części VII zamówienia,
3. Wykazu wyposażenia i urządzeń technicznych serwisu/warsztatu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) - dotyczy wszystkich części zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale VI pkt 4 ppkt 4 i 5 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale V SWZ,
b) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI pkt 4 ppkt 1 - 3 SWZ składa każdy z nich
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.