Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00283066/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
- 2022/BZP 00007976/01 - Wynik z dnia 2022-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych – samochodów służbowych IAS w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych – samochodów służbowych IAS w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59445f31-4871-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011445/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych- samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283066/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.64.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 439837,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Volkswagen. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części I - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części II - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 56700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Opel. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części III - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 14700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Hyundai. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części IV - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 14700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Toyota. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części V - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Mini. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części VI - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, b)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź,c)Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Św. Teresy 105, 91-222 Łódź, d)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, e)Drugi Urząd Skarbowy Łódź Górna, ul. Wróblewskiego 10 a, 93-578 Łódź, f)Urząd Skarbowy Łódź – Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, g)Urząd Skarbowy Łódź – Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź, h)Urząd Skarbowy Łódź – Widzew, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, i)Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź, j)Urząd Skarbowy w Zgierzu, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz, k)Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice, l)Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, m)Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi: ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź; ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź; ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź; ul. Św. Teresy 106, 91-341 Łódź,. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części VII - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych, okresowych przeglądów serwisowych oraz badań technicznych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl .4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 341723,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno, b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części VIII – teren miasta Kutno. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: http://ias-lodz.ezamawiający.pl4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 10204,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a)Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice, b)Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części IX – maksymalnie 30 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem : http://ias-lodz.ezamawiający.pl4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 5102,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a)Urząd Skarbowy Głowno, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części X – maksymalnie 25 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 3661,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XI – maksymalnie 25 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 3661,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask, b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz, c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,d) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi: ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz; ul. Wojska Polskiego 63, 98-200 Sieradz,. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XII – maksymalnie 40 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem : http://ias-lodz.ezamawiający.pl4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 20408,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98- 300 Wieluń, b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XIII – maksymalnie 35 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 6543,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a)Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno,b) Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części IV – maksymalnie 40 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 7653,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów,b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Dworska 6a, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Szkolna 30/33, 97-300 Piotrków Trybunalski,c) Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XV – maksymalnie 30 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem http://ias-lodz.ezamawiający.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 41926,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Józefa Montwiłła Mireckiego 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, b)Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno,. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XVI – maksymalnie 30 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem : http://ias-lodz.ezamawiający.pl4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 5102,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr I postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr II postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr III postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr IV postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr V postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr VI postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr VIII postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr IX postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr X postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr XI postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr XII postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr XIII postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr XIV postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowej Części nr XVI postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
więcej: Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.