Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231486/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Kliniki Neurochirurgii w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brodnowski.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Kliniki Neurochirurgii w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-020cd7b1-f888-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00209715/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont Kliniki Neurochirurgii w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSB/TP/45/05/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowo – budowlane części V piętra budynku „C” o powierzchni ok. 773 m2, w której zlokalizowane są pomieszczenia Kliniki Neurochirurgii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. przy ul. Kondratowicza 8 w Warszawie.
Zakres zadania obejmuje prace remontowo - budowlane konieczne do realizacji zamówienia:
1.Prace zabezpieczające - zabezpieczenie posadzek, drzwi okien oraz wyposażenia przed robotami malarskimi – 773 m2
2. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie wraz z szpachlowaniem większych uszkodzeń – 2 476,48 m2
3. Dwukrotne malowanie ścian - kolor biały/beż jasny farba odporna na szorowanie 1 856,67 m2
4. Dwukrotne malowanie sufitów na kolor biały farba emulsyjna – 619,81 m2
5. Dwukrotne malowanie farbą akrylową wodną stolarki drzwiowej – dwustronne – 110 m2
6. Wymiana rolet w oknach – 54 szt. – rolet w kasecie, kolor żółty, wymiary szer.102,5 cm x wys.151 cm oraz 8 szt. – rolet podgumowanych w kasecie, kolor żółty, wymiary szer.102,5 cm x wys.151 cm.
7. Demontaż istniejących drzwi
8. Dostawa i montaż drzwi w okleinie CPL 0,7 mm kolor biały, płaskie, pełne, przylgowe. Wypełnienie skrzydła płyta wiórowa , pakiet inwestycyjny. Ościeżnica stalowa regulowana zakres do 120-145 mm RAL 9003 biały mat . Zamek patentowy, klamka ze stali nierdzewnej bezpieczna, wkładka patentowa standard. Rozmiar "110" – 8 kpl
9.Uzupełnienie i ujednolicenie osłon odbojowych - 1 kpl
10.Demontaż wykładziny podłogowej na korytarzu i przedsionku + gabinet lekarski i dyżurka pielęgniarek.
11. Montaż nowej wykładziny podłogowej PCV - 165 m2
12. Montaż wykładziny prądo przewodzącej – 57 m2
Wykonawca jest zobowiązany do stosowania materiałów spełniających wymagania postawione w obowiązujących przepisach i normach mających zastosowanie w przedmiocie zamówienia tj. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z dnia 29 marca 2019 r.) – rozdział 4 Wymagania ogólnobudowlane:
1. Podłogi wykonuje się z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję.
a połączenie ścian z podłogami jest wykonane w sposób umożliwiający jego mycie i dezynfekcję.
2. Pomieszczenia wymagające utrzymania aseptyki i wyposażenie tych pomieszczeń powinny umożliwiać ich mycie i dezynfekcję.
3. Szerokość drzwi w pomieszczeniach, przez które odbywa się ruch pacjentów na łóżkach, umożliwia ten ruch.
Ponadto zastosowane materiały mają uwzględniać standardy obowiązujące w przestrzeni objętej zadaniem (kolorystka ścian, rodzaj podłóg, model drzwi)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299505,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299967,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299505,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Szulc Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212310465
7.3.3) Ulica: ul. Rynkowa 15 lok. 46
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ SZULC PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ SZULC PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299505,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.