eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce"Przebudowa drogi powiatowej nr 2233L Miłocin-Stasin-Podole w zakresie wykonania chodnika w miejscowości Miłocin Kolonia."



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2233L Miłocin-Stasin-Podole w zakresie wykonania chodnika w miejscowości Miłocin Kolonia.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

2. https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,124360,7311e511719fdb9461d90af366388f03.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 2233L Miłocin-Stasin-Podole w zakresie wykonania chodnika w miejscowości Miłocin Kolonia.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e138d2-d508-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063727/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 2233L Miłocin-Stasin- Podole w zakresie wykonania chodnika w miejscowości Miłocin Kolonia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2228.14.2023.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
- budowę chodnika,
- przebudowę zjazdów indywidualnych,
- odtworzenie istniejących rowów drogowych,
- wydłużenie istniejącego przepustu nr 2 pod drogą DP2233L.

Podstawowe parametry techniczne projektowanych ulic
Planowana Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Wojciechów. Punkt początkowy budowanego chodnika znajduje się przy istniejącym przejściu dla pieszych na wysokości działki nr ewid. 176/2. Koniec trasy zlokalizowany jest na wysokości działki ewid. nr 392. Łączna długość budowanego chodnika wynosi 1647.55 m.

PARAMETRY TECHNICZNE I GEOMETRYCZNE – CHODNIK
 szerokość chodnika (wraz ze skrajnią drogową) 2,30 m,
 szerokość opaski/pobocza 0,20 m,
 pochylenie poprzeczne 2,0 %

Rozwiązania sytuacyjne
Na przedmiotowym odcinku drogi powiatowej nr 2233L zaprojektowano chodnik o szerokości 2,30 m (wliczając do szerokości szerokość skrajni drogowej). Chodnik będzie miał nawierzchnię z betonu asfaltowego AC8S 50/70. Od strony jezdni, chodnik odseparowano od drogi krawężnikiem 15x30 cm, a od strony rowu obrzeżem betonowym 8x30 cm. Zaprojektowano opaskę/pobocze o szerokości 0,20m. W km od 1+362,60 do 1+369,30 chodnik poszerzono do szerokości 3,15 m ze względu na usytuowanie istniejącej wiaty przystankowej. W celu zabezpieczenia pieszych przed upadkiem z dużej wysokości zaprojektowano balustrady o wysokości h=1,1 m. Lokalizacja zgodnie z planem sytuacyjnym. Przepust nr 2 znajdujący się w km 0+652,80 należy wydłużyć o 1 m oraz wymienić istniejący ostatni krąg ze względu na jego stan techniczny. W obrębie istniejących przepustów wloty i wyloty należy umocnić płytami ażurowymi. Przepust nr 1 i nr 3 należy udrożnić. Na początku opracowania zaprojektowano obniżony krawężnik „0 cm” w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych.
Planowana budowa chodnika zapewni bezpieczeństwo ruchu pieszych.
Rozwiązania sytuacyjne zostały przedstawione na rys. D02.1-2_Plan_Sytuacyjny niniejszego opracowania.

Rozwiązania wysokościowe
Projektowany układ wysokościowy dostosowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Pochylenie poprzeczne chodnika zaprojektowano jako jednostronne o wartości 2%. Ze względu na wąski pas drogowy zaprojektowano skarpy o pochyleniu 1:1 oraz 1:0,75. Skarpy oraz dno rowu umocniono płytami ażurowymi. Maksymalne pochylenie podłużne chodnika wynosi 1,70%. Przekrój podłużny chodnika został przedstawiony na rys. D03_Przekroj_Podłużny niniejszego opracowania.

Obsługa przyległego terenu
Wszystkie istniejące zjazdy zostaną odtworzone w ramach inwestycji, biorąc pod uwagę uwarunkowania lokalne, możliwości techniczne i formalne. Zjazdy zaprojektowano w dotychczasowych lokalizacjach.
Zaprojektowano zjazdy do posesji o min. szerokości jezdni 4,00 m. Połączenie krawędzi zjazdu z krawędzią jezdni wykonano w postaci skosów o pochyleniu 1:1
(2,0m x 2,0m). Pochylenie zjazdów należy dostosować do wysokości bram lub terenu przyległego z uwzględnieniem obowiązujących warunków technicznych.
Aby ułatwić korzystanie ze zjazdów zaprojektowano obniżone krawężniki najazdowe 15x22 cm o wyniesieniu „4 cm”. Zjazdy zaprojektowano z betonu asfaltowego AC8S 50/70.

Warunki gruntowo – wodne
Podłoże gruntowe terenu inwestycji charakteryzują proste warunki gruntowo-wodne. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych projektowane obiekty należy zakwalifikować do pierwszej kategorii geotechnicznej.

Konstrukcje nawierzchni
Konstrukcję nawierzchni projektowanego chodnika i zjazdów przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1518) oraz Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych - Załącznik do zarządzenia Nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16.06.2014 r.
Dopuszcza się zastosowanie innych rozwiązań konstrukcyjnych popartych odpowiednimi obliczeniami, po uzyskaniu pisemnej zgody zamawiającego.

Konstrukcja chodnika- K1
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 5 cm
Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej
z kruszywem C90/3 10 cm
Warstwa podłoża wzmocnionego z mieszanki z kruszywa
Związanego cementem C3/4 15 cm

Razem_____30 cm
Konstrukcja zjazdów indywidualnych – K2
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 5 cm
Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej
z kruszywem C90/3 20 cm
Warstwa podłoża wzmocnionego z mieszanki z kruszywa
Związanego cementem C3/4 15 cm

Razem_____40 cm
Konstrukcja poboczy z kruszywa
Warstwa z mieszanki niezwiązanej
z kruszywem C90/3 0/31,5mm 15 cm

Razem_____15 cm

Projektowane rozwiązania zostały przedstawione na rys. D04.1_Przekroje_Typowe oraz D04.2_Szczegóły_Konstrukcyjne niniejszego opracowania.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w ustawie Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) zastosowane wyroby budowlane powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.

URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
Ze względu na istniejące ukształtowanie terenu zaprojektowano balustradę dla pieszych o wysokości h=1,1 m. Lokalizacja zgodnie z planem sytuacyjnym.

Odwodnienie
Odwodnienie chodnika będzie realizowane powierzchniowo za pomocą pochyleń poprzecznych i podłużnych do istniejących rowów wzdłuż drogi powiatowej. W ramach prac projektowych istniejące rowy zostały odtworzone, a pod zjazdami założono wymianę przepustów o średnicy 40 cm. W celu ułatwienia spływu wody z jezdni drogi powiatowej zaprojektowano odwodnienie krawężnikowe za pomocą którego wody opadowe będą odprowadzane do istniejących rowów. Rowy odtworzono zgodnie ze stanem istniejącym, tzn. wody opadowe skierowane są w kierunku do istniejących przepustów. Na analizowanym odcinku wody opadowe nie będą spływały w kierunku istniejącego rowu przy drodze wojewódzkiej nr 830. Szczegółowe rozwiązania niwelety rowu przedstawiono na rys. D03_Przekrój_Podłużny.

Kolizje
W zakresie aktualizacji mapy dla przedmiotowego opracowania znajdują się następujące elementy uzbrojenia terenu:
1. Sieć wodociągowa
2. Sieć gazowa
3. Sieć elektroenergetyczna
4. Sieć telekomunikacyjna

Ze względu na wysokościowe ukształtowanie projektowanego chodnika oraz charakter robót budowlanych, nie występuje konieczność przebudowy istniejących sieci uzbrojenia terenu. Po chodniku poruszać będą się tylko i wyłącznie piesi co bezpośrednio wpływa na charakter obciążenia. Grubość konstrukcyjna nawierzchni jest mniejsza, niż zagłębienie sieci uzbrojenia terenu.
Z uwagi na istniejące sieci uzbrojenia terenu, roboty ziemne w rejonie tych elementów należy wykonywać ręcznie, bez użycia ciężkiego sprzętu, za wiedzą i pod nadzorem właściwych branżowo służb.
 Lokalizację sieci uzbrojenia terenu należy potwierdzić poprzez wykonanie przekopów kontrolnych, a w przypadku odkrycia w trakcie robót ziemnych urządzeń nienaniesionych na mapie należy je za-bezpieczyć i powiadomić użytkownika oraz inspektora.
 Projektowane kable pod nawierzchnią zjazdów oraz w miejscach skrzyżowań sieci, należy zabezpie-czyć rurami osłonowymi.
 Na obszarze objętym przedmiotowym zadaniem inwestycyjnym, istnieje prawdopodobieństwo występowania niezidentyfikowanych urządzeń. Wszystkie stwierdzone różnice zaobserwowane podczas robót, należy niezwłocznie zgłosić i uzgodnić z gestorem sieci.
Uszkodzone elementy zabezpieczające (tj. skrzynki zasuw i hydrantów), należy wymienić na nowe, spełniające wymagania normy PN-EN 124 w zakresie klasy nośności.
Przed rozpoczęciem prac należy powiadomić gestorów sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2385687,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2385687,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2385687,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BRUK Monika Chołody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132393856

7.3.4) Miejscowość: Miłocin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2385687,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.