eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłowiecUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe sfinansowanie planowanego w 2021 roku deficytu budżetowego Gminy Szydłowiec.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe sfinansowanie planowanego w 2021 roku deficytu budżetowego Gminy Szydłowiec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486178630

1.5.8.) Numer faksu: 486170510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.szydlowiec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe sfinansowanie planowanego w 2021 roku deficytu budżetowego Gminy Szydłowiec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab51960-37e6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001929/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe sfinansowanie planowanego w 2021 roku deficytu budżetowego Gminy Szydłowiec.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250226/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn.271.1.2021.IC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na częściowe sfinansowanie planowanego w 2021 roku deficytu budżetowego Gminy Szydłowiec oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2.400.000,00 zł.
2. Kredyt uruchomiony zostanie w terminie podpisania umowy (na potrzeby obliczenia ceny, należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 29.10.2021 r.). Wypłata kredytu nastąpi najpóźniej do dnia 15.12. 2021 roku.
3. Spłata kapitału kredytu następowała będzie w równych kwartalnych ratach, po 5 letnim okresie karencji, w latach 2027 - 2034:
1) rata w kwocie 100.000,00 zł płatna do grudnia 2027 r.,
2) rata w kwocie 200.000,00 zł płatna do grudnia 2028 r.,
3) rata w kwocie 300.000,00 zł płatna do grudnia 2029 r.,
4) rata w kwocie 300.000,000 zł płatna do grudnia 2030 r.,
5) rata w kwocie 375.000,00 zł płatna do grudnia 2031 r.,
6) rata w kwocie 375.000,00 zł płatna do grudnia 2032 r.,
7) rata w kwocie 375.000,00 zł płatna do grudnia 2033 r.,
8) rata w kwocie 375.000,00 zł płatna do grudnia 2034 r.,
4. W terminie podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania określone w SWZ.
5. Zamawiający będzie powiadamiany o wysokości raty przypadającej do spłaty w terminie do 1 miesiąca przed terminem zapłaty.
6. Płatności odsetek z tytułu kredytu regulowane będą według 1-miesięcznej stopy procentowej WIBOR i stałej marży banku. Marża banku nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Odsetki będą naliczane i pobierane od wykorzystanego kredytu.
7. Odsetki od udzielonego kredytu, stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
8. Spłata odsetek następować będzie od wykorzystanej kwoty kredytu w okresach kwartalnych do 10-go dnia każdego miesiąca po kwartale, na podstawie not księgowych przesyłanych przez Wykonawcę. Do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku w poszczególnych miesiącach.
9. O zmianie oprocentowania Wykonawca będzie każdorazowo zawiadamiał Zamawiającego w formie pisemnej, podając jednocześnie wysokość obowiązującej w danym kwartale wysokości odsetek.
10. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego, w terminie 7 dni przed dniem dokonania spłaty, o zamiarze dokonania takiej spłaty.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu;
2) renegocjacji kwot i terminów spłat kapitału.
12. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Wykonawca do obsługi kredytu, winien otworzyć rachunek techniczny – bez opłat i prowizji.
13. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco bez podpisu Skarbnika Gminy wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
14. Zamawiający, jako załączniki do niniejszej SWZ udostępnia n/w materiały:
1) Opinia RIO o możliwości sfinansowana deficytu budżetu;
2) Zarządzenie Burmistrza w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego;
3) Zaświadczenie o NIP;
4) Zaświadczenie o REGON;
5) Zaświadczenie o wyborze Burmistrza.
6) Uchwała Rady Miejskiej w Szydłowcu w sprawie udzielenia absolutorium za 2020 r.
7) Wykaz zobowiązań finansowych Gminy Szydłowiec na dzień 30.09.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202530,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202530,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202530,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Radomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000498106

7.3.3) Ulica: Czachowskiego 21A

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202530,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 158 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.