Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157273/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00169326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00184751/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja mostu drogowego nad rzeką Stołą w ciągu ul. Wiejskiej w Brynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Tworóg
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.tworog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja mostu drogowego nad rzeką Stołą w ciągu ul. Wiejskiej w Brynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2503a420-d28d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007759/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja mostu drogowego nad rzeką Stołą w ciągu ul. Wiejskiej w Brynku - modernizacja mostu drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Grp.I.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1480300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
azwa zamówienia: „Modernizacja mostu drogowego nad rzeką Stołą w ciągu ul. Wiejskiej w Brynku w formule zaprojektuj-wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i uzgodnień dla rozbiórki istniejącego mostu oraz budowy nowego mostu nad rzeką Stołą w ciągu ul. Wiejskiej w Brynku.
Przebudowa ma na celu poprawę bezpieczeństwa i warunków ruchu w ciągu ul. Wiejskiej.
Projekt należy opracować przy założeniu:
• Wykonawca uzyska wszystkie wymagane uzgodnienia i umowy użyczenia na czas wykonywania robót,
• Zamówienie realizowane będzie w systemie „projektuj i buduj” i obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem branżowych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych oraz realizację robót budowlanych, zgodnie z opracowaną dokumentacją.
W ramach zadania należy:
• Opracować dokumentację techniczną, która winna zawierać:
o Projekt Budowlany pozwalający uzyskać ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji,
o Projekt Wykonawczy,
o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
o Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
• Wykonać roboty budowlane dla całego zakresu prac zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją,
Wykonawca w zakresie zamówienia winien wykonać projekty z zastosowaniem obowiązujących przepisów oraz uzgodnić je w miejskich jednostkach organizacyjnych. Wykonawca uzyska decyzję środowiskową oraz uzgodni przebudowę z odpowiednim zarządem wód.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2618872,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2618872,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2618872,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMOST POŁUDNIE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252468929
7.3.3) Ulica: Odkrywkowa 91
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-504
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2618872,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.