eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie remontu elewacji i dachów domów studenckich " Kredka " i " Ołówek" we Wrocławiu: 1 OŁÓWEK I KREDKA roboty tynkarskie 2 OŁÓWEK wymiany stolarki oki 3 KREDKA wymiana stolarki oki



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu elewacji i dachów domów studenckich „ Kredka ” i „ Ołówek” we Wrocławiu:
1 OŁÓWEK I KREDKA roboty tynkarskie
2 OŁÓWEK wymiany stolarki oki
3 KREDKA wymiana stolarki oki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.uni.wroc.pl/382/284/roboty-budowlane-ponizej-5-350-000-euro.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu elewacji i dachów domów studenckich „ Kredka ” i „ Ołówek” we Wrocławiu:
1 OŁÓWEK I KREDKA roboty tynkarskie
2 OŁÓWEK wymiany stolarki oki
3 KREDKA wymiana stolarki oki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-869bd0b1-f9d9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145494/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.26.2021.ECS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1500907,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zakres prac będzie zgodny z dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności będzie obejmował:
Zadanie 1. „Remont elewacji i dachów DS. „Kredka” i DS. „Ołówek” w zakresie robót tynkarskich”.
1) Wymianę obróbek blacharskich stropodachu:
a) demontaż obróbek blacharskich ścian attykowych na dachu,
b) wymianę instalacji odgromowej,
c) wykonanie obróbek blacharskich.
2) Remont podniebień płyt balkonowych i posadzek loggi:
a) czyszczenie powierzchni betonu,
b) przygotowanie podłoża - kucie ręczne powierzchni poziomych i pionowych na głębokość ok. 1 cm., wykucie ręczne odkrytych i skorodowanych prętów zbrojeniowych , ręczne oczyszczenie stali zbrojeniowej z korozji, zabezpieczenie antykorozyjne stali,
c) reprofilację podłoża – wykonanie warstwy szczepnej, wypełnienie ubytków, profilowanie naroży żelbetowych, ręczne szpachlowanie warstw naprawczych betonu, zabezpieczenie powłokowe pow. betonu,
d) przygotowanie pow. pod malowanie farbami emulsyjnymi,
e) jednokrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji,
f) naprawę pęknięć posadzki loggi z lastryko.
3) Remont ścian szczytowych:
a) odbicie tynków zewnętrznych,
b) oczyszczenie pow. murów,
c) uzupełnienie tynków zewnętrznych,
d) malowanie elewacji farbą silikonową.
4) Wymianę obróbek blacharskich:
a) demontaż obróbek blacharskich zgodnie z projektem,
b) wykonanie obróbek blacharskich.
5) Roboty remontowe i wykończeniowe pomieszczeń:
a) demontaż płyt gk,
b) rozbiórkę okładziny ściennej z płytek oraz płytek z posadzki,
c) skucie tynków,
d) wykonanie okładzin z płyt gk,
e) wykonanie robót izolacyjnych pionowych i poziomych,
f) wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych.
6) Wymianę tynków wewnętrznych – rygle w strefie parteru.
7) Roboty malarskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1416482,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont elewacji i dachów DS. „Ołówek” w zakresie wymiany stolarki okiennej”.
1) Wymianę obróbek blacharskich oraz stolarki okiennej:
a) demontaż obróbek blacharskich zgodnie z projektem,
b) wymianę stolarki okiennej zgodnie z dokumentacją ,
c) wykonanie obróbek blacharskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 42212,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymianę obróbek blacharskich oraz stolarki okiennej:
a) demontaż obróbek blacharskich zgodnie z projektem,
b) wymianę stolarki okiennej zgodnie z dokumentacją ,
c) wykonanie obróbek blacharskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 42212,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1527188,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1527188,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1527188,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOS S.C. Dariusz Moskowski Katarzyna Moskowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021258720

7.3.3) Ulica: Braniborska 14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1527188,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiając w części 2 postępowania przeznaczył na realizację zamówienia
45 589,25 zł brutto, a w części 3 - 45 589,25 zł brutto. W niniejszym postępowaniu Wykonawca:
Zakład Usługowy Remontowo Budowlany – Agata Słowińska, ul. Irysowa 31, 51 – 117 Wrocław, zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę: w części 2 - 75 028,43 zł brutto, a w części 3- 75 028,43 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiający. Zamawiający, nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2 i 3.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiając w części 2 postępowania przeznaczył na realizację zamówienia
45 589,25 zł brutto, a w części 3 - 45 589,25 zł brutto. W niniejszym postępowaniu Wykonawca:
Zakład Usługowy Remontowo Budowlany – Agata Słowińska, ul. Irysowa 31, 51 – 117 Wrocław, zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę: w części 2 - 75 028,43 zł brutto, a w części 3- 75 028,43 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości
finansowe Zamawiający. Zamawiający, nie może zwiększyć kwoty na
sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2 i 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.