Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145494/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00159533/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu elewacji i dachów domów studenckich „ Kredka ” i „ Ołówek” we Wrocławiu:
1 OŁÓWEK I KREDKA roboty tynkarskie
2 OŁÓWEK wymiany stolarki oki
3 KREDKA wymiana stolarki oki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.uni.wroc.pl/382/284/roboty-budowlane-ponizej-5-350-000-euro.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu elewacji i dachów domów studenckich „ Kredka ” i „ Ołówek” we Wrocławiu:1 OŁÓWEK I KREDKA roboty tynkarskie
2 OŁÓWEK wymiany stolarki oki
3 KREDKA wymiana stolarki oki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-869bd0b1-f9d9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145494/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.26.2021.ECS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1500907,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zakres prac będzie zgodny z dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności będzie obejmował:Zadanie 1. „Remont elewacji i dachów DS. „Kredka” i DS. „Ołówek” w zakresie robót tynkarskich”.
1) Wymianę obróbek blacharskich stropodachu:
a) demontaż obróbek blacharskich ścian attykowych na dachu,
b) wymianę instalacji odgromowej,
c) wykonanie obróbek blacharskich.
2) Remont podniebień płyt balkonowych i posadzek loggi:
a) czyszczenie powierzchni betonu,
b) przygotowanie podłoża - kucie ręczne powierzchni poziomych i pionowych na głębokość ok. 1 cm., wykucie ręczne odkrytych i skorodowanych prętów zbrojeniowych , ręczne oczyszczenie stali zbrojeniowej z korozji, zabezpieczenie antykorozyjne stali,
c) reprofilację podłoża – wykonanie warstwy szczepnej, wypełnienie ubytków, profilowanie naroży żelbetowych, ręczne szpachlowanie warstw naprawczych betonu, zabezpieczenie powłokowe pow. betonu,
d) przygotowanie pow. pod malowanie farbami emulsyjnymi,
e) jednokrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji,
f) naprawę pęknięć posadzki loggi z lastryko.
3) Remont ścian szczytowych:
a) odbicie tynków zewnętrznych,
b) oczyszczenie pow. murów,
c) uzupełnienie tynków zewnętrznych,
d) malowanie elewacji farbą silikonową.
4) Wymianę obróbek blacharskich:
a) demontaż obróbek blacharskich zgodnie z projektem,
b) wykonanie obróbek blacharskich.
5) Roboty remontowe i wykończeniowe pomieszczeń:
a) demontaż płyt gk,
b) rozbiórkę okładziny ściennej z płytek oraz płytek z posadzki,
c) skucie tynków,
d) wykonanie okładzin z płyt gk,
e) wykonanie robót izolacyjnych pionowych i poziomych,
f) wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych.
6) Wymianę tynków wewnętrznych – rygle w strefie parteru.
7) Roboty malarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1416482,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont elewacji i dachów DS. „Ołówek” w zakresie wymiany stolarki okiennej”.1) Wymianę obróbek blacharskich oraz stolarki okiennej:
a) demontaż obróbek blacharskich zgodnie z projektem,
b) wymianę stolarki okiennej zgodnie z dokumentacją ,
c) wykonanie obróbek blacharskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 42212,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymianę obróbek blacharskich oraz stolarki okiennej:a) demontaż obróbek blacharskich zgodnie z projektem,
b) wymianę stolarki okiennej zgodnie z dokumentacją ,
c) wykonanie obróbek blacharskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 42212,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1527188,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1527188,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1527188,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOS S.C. Dariusz Moskowski Katarzyna Moskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021258720
7.3.3) Ulica: Braniborska 14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1527188,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiając w części 2 postępowania przeznaczył na realizację zamówienia
45 589,25 zł brutto, a w części 3 - 45 589,25 zł brutto. W niniejszym postępowaniu Wykonawca:
Zakład Usługowy Remontowo Budowlany – Agata Słowińska, ul. Irysowa 31, 51 – 117 Wrocław, zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę: w części 2 - 75 028,43 zł brutto, a w części 3- 75 028,43 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiający. Zamawiający, nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2 i 3.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiając w części 2 postępowania przeznaczył na realizację zamówienia
45 589,25 zł brutto, a w części 3 - 45 589,25 zł brutto. W niniejszym postępowaniu Wykonawca:
Zakład Usługowy Remontowo Budowlany – Agata Słowińska, ul. Irysowa 31, 51 – 117 Wrocław, zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę: w części 2 - 75 028,43 zł brutto, a w części 3- 75 028,43 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości
finansowe Zamawiający. Zamawiający, nie może zwiększyć kwoty na
sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2 i 3.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.