Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137558/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00147571/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00149237/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7377531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b14b8e1-c26e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049051/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli i wyposażenia sal dydaktycznych w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” o nr RPWP.09.03.02-30-0011/20 dofinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.20.2023.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 671559,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę mebli drewnianych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.1. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – pierwsza część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.1. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.1. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.1. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
39113600-3 - Ławki
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 177785,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Druga część zamówienia obejmuje dostawę mebli metalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.2. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – druga część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.2. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.2. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.2. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 333509,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę tablic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.3. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – trzecia część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.3. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.3. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.3. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
30195000-2 - Tablice
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
30195500-7 - Tablice do pisania kredą lub przybory
30195920-7 - Tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 6278,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę ścianki moderacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.4. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – czwarta część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.4. do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.4. do SWZ nie wskazano okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.4. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.4. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 1659,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę trybuny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.5. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – piąta część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.5. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.5. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.5. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 14950,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę gablot. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.6. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – szósta część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.6. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.6. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.6. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 23783,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę krzeseł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.7. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – siódma część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.7. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.7. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.7. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 67921,12 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni w ramach projektu „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „CENTRUM INNOWACJI TECHNOLOGICZNYCH W PILE – przebudowa i rozbudowa Powiatowego Centrum Edukacji w Pile w celu rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Pilskim i regionie” dofinansowanego w ramach poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę mebli konferencyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.8. do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia – ósma część zamówienia).
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.8. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3.8. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Formularz oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7.8. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 7 pkt 20 ustawy – Prawo zamówień publicznych przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki, dostosowuje się do wymagań ergonomii, a wyposażenie nabywane przez szkoły i placówki muszą posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
W związku z tym Zamawiający w niektórych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ, wymaga aby meble spełniały normę PN – EN 1729–1:2007.
Wykonawca wraz z dostawą mebli, złoży dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że dostarczone meble spełniają normę PN – EN 1729–1:2007.
6. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Powiatowego Centrum Edukacji w Pile, ul. Ceglana 2, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, musi pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022). Dostarczone meble muszą być kompletne, muszą posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w Załącznik nr 3 do SWZ, a także muszą odpowiadać polskim normom.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 45671,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133199,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249554,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133199,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133199,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk, z ceną brutto 582 043,38 złotych oraz terminem wykonania zamówienia: do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na sfinansowanie części drugiej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 345 333,05 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582043,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584917,11 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8023,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8261,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8261,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mantis Łukasz Babulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5431967956
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 64/9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-756
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8261,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3410,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3410,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3410,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA s. c. P. Wielgo H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3410,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sportplus.pl Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6812073848
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 75a
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 14 firmy MEGAMASZYNY Rafał Pajek, z siedzibą w Spóroku przy ul. Guznera 55 jako najkorzystniejszej na część szóstą zamówienia. W dniu 27 kwietnia 2023 r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożyła firma Tronus Polska Sp. z o. o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, z ceną brutto 39 729,00 złotych oraz terminem wykonania zamówienia: do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na sfinansowanie części szóstej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 27 860,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59784,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ofertę najkorzystniejszą złożyło Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS” Sp. z o. o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, z ceną brutto 111 355,59 złotych oraz terminem wykonania zamówienia: do 10 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na sfinansowanie części siódmej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 79 564,84 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111355,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163865,05 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61438,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA s. c. P. Wielgo H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I PODROBÓW
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.