Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246805/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa Oprogramowania dla podniesienia cyberbezpieczeństwa w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.biz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Oprogramowania dla podniesienia cyberbezpieczeństwa w Szpitalu Powiatowym w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4325a7-feb5-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039696/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dostawa oprogramowania dla podniesienia cyberbezpieczeństwa w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246805/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 666/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280543,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie usługi katalogowej jako element systemu NAC1) W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi w siedzibie zamawiającego Analizę Przedwdrożeniową , której celem jest dokładne zaplanowanie prac. Prace rozpoczną się po zatwierdzeniu analizy przedwdrożeniowej. Po zakończeniu prac, przed zatwierdzeniem odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu Dokumentacje Powdrożeniową. Dokumentacja Powdrożeniowa musi zawierać co najmniej techniczny opis wdrożonych rozwiązań oraz instrukcje administratora z przykładowymi opisami sposobu zmian konfiguracji.
Wszystkie prace związane z wdrożeniem , w tym z podłączeniem hostów do usługi katalogowej muszą być prowadzone na miejscu w siedzibie zamawiającego. Czas na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 21 dni kalendarzowych.
Po podpisaniu umowy Zamawiający wymaga opracowania i przekazania dokładnego harmonogramu prac w terminie do 3-ch dni roboczych.
Zamawiający posiada licencje Windows Server 2019 Datacenter oraz 400 licencji typu CAL
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 116850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł XDR jako element oprogramowania Eset Protect1) Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oraz wdrożenie modułu XDR (Extended detection and Response) do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania antywirusowego Eset Protect Entry.
Zamawiający posiada licencje ESET PROTECT Entry ON-PREM / Ważna do dnia: 2025-04-23 / Obecna liczba stanowisk: 430
Czas na wykonanie przedmiotu zamówienia do 7 dni kalendarzowych od chwili wdrożenia usługi katalogowej o której mowa w Pakiecie nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 163693,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System-IT Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621165
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151167,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151167,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151167,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERT Mirosław Dróżdż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262778258
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151167,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Usługa kompleksowej ochrony i monitoringu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie ul. Jeżynowa 40, gm. Radomsko
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Sadowej do ul. 11-go Listopada w Radomsku
- Usuwanie awarii powstałych w 2025 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa skonfigurowanych ekranów zewnętrznych wraz z licencjami w celu rozbudowy istniejącego systemu zarządzania treścią dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Zakup dodatkowych licencji ArcGIS Enterprise Advanced oraz licencji ArcGIS Pro Standard
- Zakup sprzętu, oprogramowania zwiększającego odporność na ataki z cyberprzestrzeni oraz Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie
- Świadczenie usług udostępniania systemu wspierającego prowadzenie procedur zakupowych w formie elektronicznej
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.