eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoRemont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W RADOMSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592131798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 12 A

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 683 54 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbsradomsko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsradomsko.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. w imieniu Zamawiającego Miasta Radomsko

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722084240

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Kościuszki 12A

1.11.4.) Miejscowość: Radomsko

1.11.5.) Kod pocztowy: 97-500

1.11.6.) Województwo: łódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.11.9.) Numer telefonu: 44 683 54 03

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbsradomsko.com.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://bip.tbsradomsko.com.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c442ca-418d-4c42-82f8-2a3e9f07d1db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00529926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca1/11i21, ul. Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul. Narutowicza31/3i42/2,ul. Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c442ca-418d-4c42-82f8-2a3e9f07d1db

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):w pkt 3.1 Ogłoszenia o zamówieniu
5. Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy e-Zamówienia
6.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB
7.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email:
sekretariat@tbsradomsko.com.pl (maksymalny rozmiar przesyłanych plików 15 MB),z wyłączeniem składania ofert.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania - link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia: podany w pkt 3.1 Ogłoszenia o zamówieniu.Możliwość
korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na
Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania
z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia czyli wniosków o
wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zgodnie z rozdziałem 15 SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z
usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia -https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu. Szczegółowe informacje w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określono w Rozdziale 24 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określono w Rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TBS/UZP/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul.
Młodzowskiej 1/6”
1) Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i
6, ul. Młodzowskiej 1/6, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną –
obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia stanowią:

a) wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8a,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/16- stanowiąca dodatek nr 9,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 10,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 11,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/16 stanowiąca dodatek nr 12,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/6- stanowiąca dodatek nr 14,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 15,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 16,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/6 stanowiąca dodatek nr 17,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Młodzowska 1/6- stanowiąca dodatek nr 19,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 20,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 21,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Młodzowska 1/6 stanowiąca dodatek nr 22.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13a ,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13b ,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18a ,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18b ,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23a,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23c .
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie  towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy- szczegóły w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:
a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 1
zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 90 %
i
b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane roboty oraz
zastosowane materiały, z zastrzeżeniem że okres gwarancji Wykonawcy na zamontowane urządzenia będzie równy okresowi
gwarancji udzielanej przez producenta (minimum 24 miesięcy), licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu
zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 10 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy (G)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Piłsudskiego 25/8”:
1) Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Piłsudskiego 25/8, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną – obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia stanowią:
a) wzór umowy dot. części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8b,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 1/11- stanowiąca dodatek nr 24,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 25,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 26,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiąca dodatek nr 27,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 1/21- stanowiąca dodatek nr 29,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 30,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 31,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Warszyca 1/21 stanowiąca dodatek nr 32,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Piłsudskiego 25/8- stanowiąca dodatek nr 34,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Piłsudskiego 25/8- stanowiący dodatek nr 35,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 36,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Piłsudskiego 25/8 stanowiąca dodatek nr 37.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28a ,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28b ,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33a ,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33b ,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38a ,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38c .
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie  towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy- szczegóły w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:
a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 2
zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 90 %
i
b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane roboty oraz
zastosowane materiały, z zastrzeżeniem że okres gwarancji Wykonawcy na zamontowane urządzenia będzie równy okresowi
gwarancji udzielanej przez producenta (minimum 24 miesięcy), licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu
zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 10 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy (G)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4”:
1) Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną – obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.

2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 3 zamówienia stanowią:

a) wzór umowy dot. części nr 3 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8c,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiąca dodatek nr 39,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 40,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 41,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiąca dodatek nr 42,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 42/2- stanowiąca dodatek nr 44,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 45,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 46,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiąca dodatek nr 47,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiąca dodatek nr 49,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiący dodatek nr 50,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 51,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiąca dodatek nr 52,
n) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiąca dodatek nr 54,
o) rysunek stan istniejący – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiący dodatek nr 55,
p) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 56,
q) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiąca dodatek nr 57.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 43a,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiący dodatek nr 43b,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 43c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48a,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48b,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53a ,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53c,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58a,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58c.
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie  towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:
a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 3
zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 90 %
i
b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane roboty oraz
zastosowane materiały, z zastrzeżeniem że okres gwarancji Wykonawcy na zamontowane urządzenia będzie równy okresowi
gwarancji udzielanej przez producenta (minimum 24 miesięcy), licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu
zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 10 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy (G)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:

4.1.1) dot. części nr 1 zamówienia: wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto (bez VAT) obejmujące co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach w tym co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie – umowę) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto (bez VAT) obejmującą co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,

4.1.2) dot. części nr 2 zamówienia: wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto (bez VAT) obejmujące co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach w tym co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie – umowę) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto (bez VAT) obejmującą co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,

4.1.3) dot. części nr 3 zamówienia: wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto (bez VAT) obejmujące co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach w tym co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie – umowę) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto (bez VAT) obejmującą co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5a do
SWZ.
W/w oświadczenie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki
cywilnej) - składa każdy z Wykonawców osobno.
2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118
ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w pkt 10.3.1. ppkt 1 SWZ podmiotu udostępniającego te
zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5b do SWZ .
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenie, składa każdy z tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SWZ,
Uwaga : Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz, powinien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył.
Okresy wyrażone w latach, o których mowa w pkt 10.3.2 ppkt 1 lit. a SWZ liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania
ofert.
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca składa wraz z ofertą ten dokument – z możliwością wykorzystania wzoru
stanowiącego dodatek nr 7 do SWZ.
3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z pkt 8.2 ppkt 6 SWZ - dołączyć do oferty w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SWZ ,
2) pełnomocnictwo/-a - do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, określające jego
zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu – Wykonawca składa wraz z ofertą ,
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku
polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa niniejsze oświadczenia
wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 i 3 SWZ - z wykorzystaniem wzorów stanowiących dodatki nr 2b i 3b do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenia, składa każdy z tych podmiotów.
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt 10.1 oraz 10.3.1 SWZ.
Uwaga do SEKCJI V-KWALIFIKACJA WYKONAWCY- wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j.DZ. U. z 2024 r.
poz. 507 ze zm)-szczegóły w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a) część nr 1 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Młodzowskiej 1/6”: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych),
b) część nr 2 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Piłsudskiego 25/8”: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych),
c) część nr 3 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4”: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.2 SWZ.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank PEKAO S.A. I Oddział w Radomsku numer
rachunku 91 1240 3132 1111 0000 2977 7165
z dopiskiem: Wadium - „ Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Warszyca
4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6, ul. Piłsudskiego 25/8 oraz ul. Plac 3 Maja
12/4 część nr ………. zamówienia”
Uwaga:
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-4 wówczas Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wystawiony na rzecz Zamawiającego (przed upływem terminu określonego w pkt 16.2 niniejszej SWZ).
Dokument ten musi zachować ważność przez okres związania ofertą.
W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego
roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze
pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania
wadium.
6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Remont
lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul.
Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6, ul. Piłsudskiego 25/8 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4 część nr ………. zamówienia”
7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
2.Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem
adresu siedziby;
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 ppkt4 (art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu,
4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do SWZ.
6) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców osobno;
7) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ - warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2
ppkt 4.1.1 SWZ (dot. części nr 1 zamówienia), w pkt 5.2 ppkt 4.1.2 SWZ (dot. części nr 2 zamówienia), w pkt 5.2 ppkt 4.1.3
SWZ (dot. części nr 3 zamówienia) – wiedza i doświadczenie – winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać pełne wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania doświadczenia kilku Wykonawców),
3.Szczegółowe informacje w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy, zostały określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącym odpowiednio dodatek nr 8a do niniejszej SWZ (dot. części nr 1 zamówienia), dodatek nr 8b do niniejszej SWZ (dot. części nr 2 zamówienia), dodatek nr 8c do niniejszej SWZ (dot. części nr 3 zamówienia). oraz w art. 455 ust. 1 pkt 2,3,4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie: podany w pkt 3.1 Ogłoszenia o zamówieniu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiającym jest Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko
NIP 772-22-61-587 REGON 590648238 w imieniu którego działa i przeprowadza postępowanie Inwestor zastępczy -
Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. NIP: 772–20–84–240 Regon: 592131798
ul. Kościuszki 12A, 97-500 Radomsko

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.