Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00292963/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00303254/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00315679/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00327029/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00369602/01 - Wynik z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa licencji systemu informatycznego opracowanego i wdrożonego w celu automatyzacji procesów realizowanych przez Zamawiającego, przeszkolenie pracowników PFR oraz utrzymanie wdrożonego systemu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220307372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Straganiarska 24-27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-837
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pfr.pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pfr.pomorskie.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji systemu informatycznego opracowanego i wdrożonego w celu automatyzacji procesów realizowanych przez Zamawiającego, przeszkolenie pracowników PFR oraz utrzymanie wdrożonego systemu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ca030a-166e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pfr_pomorskie/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pfr_pomorskie/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo –
aplikacyjne umożliwiające pracę na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl to: -stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,-komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2
GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub
ich nowsze wersje,-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,-
włączona obsługa JavaScript,-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,-Szyfrowanie
na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe oferentów, a następnie Wykonawców, podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., oraz Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
Zasady ochrony, o której mowa powyżej, opisane zostały w Polityce prywatności Zamawiającego, dostępnej na stronie: https://pfr.pomorskie.eu/polityka-prywatnosci/.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PFR.OK.271.2.1.2023.KS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 930000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji systemu informatycznego opracowanego i wdrożonego w celu automatyzacji procesów realizowanych przez Zamawiającego, przeszkolenie wszystkich pracowników PFR oraz utrzymanie wdrożonego Systemu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie – że wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego wraz z przeszkoleniem użytkowników o wartości każdego z zamówień wynoszącej co najmniej 150 000 zł brutto.
b) Skieruje do realizacji zamówienia osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniające wymagania:
• Kierownik Projektu/Project Manager lub równoważne: osoba posiadająca doświadczenie w zarządzaniu projektami:
- pełniła funkcję Kierownika Projektu w co najmniej dwóch projektach dotyczących dostawy i wdrożenia systemu informatycznego;
oraz
• Senior Developer (Programista): w przypadku tworzenia (tj. kodowania) nowego oprogramowania, lub Software Engineer/Projektant Systemów Informatycznych (w randze “Senior”) lub równoważne: w przypadku korzystania z gotowych rozwiązań wymagających konfiguracji i integracji - w obu przypadkach osoba posiadająca doświadczenie:
- brała udział w w/w roli w przynajmniej dwóch projektach dotyczących dostawy i wdrożenia systemu informatycznego;
oraz
• 3 Developerów (Programistów): w przypadku tworzenia (tj. kodowania) nowego oprogramowania, lub 3 Software Engineer/Projektantów Systemów Informatycznych lub równoważne: w przypadku korzystania z gotowych rozwiązań wymagających konfiguracji i integracji – w obu przypadkach osoby posiadające doświadczenie:
- brały udział w w/w roli w przynajmniej dwóch projektach dotyczących dostawy i wdrożenia systemu informatycznego;
oraz
• Administrator Serwera/Systems Administrator/Linux Administrator/Unix Administrator/Windows Administrator/Techops Engineer lub równoważne – osoba posiadająca doświadczenie w zarządzaniu, konfiguracji i utrzymania serwerowych wersji systemów Linux/Unix/Windows:
- brała udział w tej roli w co najmniej dwóch projektach informatycznych, obejmujących dostawę, integrację lub rozbudowę systemu informatycznego;
oraz
• 2 Testerów lub równoważne – osoba posiadająca doświadczenie:
- trzyletnie w testowaniu systemów informatycznych i brała udział w testowaniu min. 2 systemów informatycznych w momencie ich wdrażania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 SWZ, wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości i daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 SWZ, wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich roli w projekcie, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń lub dokumentów.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 35 1050 1764 1000 0024 3431 3074 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania PFR.OK.271.2.1.2023.KS”
Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu należy dołączyć do oferty.
5. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia (ust. 3 pkt. 2) – 4) SWZ) wnosi się za pośrednictwem platformy zakupowej – Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt. 2) – 4) SWZ, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty wadium na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ustępie 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie to stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
8. Wykonawcy składający wspólną ofertę, o których mowa w niniejszym ustępie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9. Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym ustępie, Zamawiający żąda - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zapisy nt. zaliczek zawarto w paragrafie nr 14 zał. nr 3 do SWZ7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian w umowie zawarto w paragrafie nr 19 zał. nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-10 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/pfr_pomorskie/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-10 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu ,, Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki"
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.