eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2022 roku na terenie miasta Nidzica



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2022 roku na terenie miasta Nidzica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510333652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa

1.5.2.) Miejscowość: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 0896252457

1.5.8.) Numer faksu: 0896252457

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@nidzica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl , http://bipcuw.nidzica.pl/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2022 roku na terenie miasta Nidzica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e832ed3e-41f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005698/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2022 roku na terenie miasta Nidzica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.2710.2.2021.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 904168,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części I jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj w 2022 roku na terenie miasta Nidzica dla następujących placówek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w SWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 246450 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części II jest sukcesywna dostawa pieczywa w 2022 roku na terenie miasta Nidzica dla następujących placówek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w SWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 50829,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części III jest sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów w 2022 roku na terenie miasta Nidzica dla następujących placówek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w SWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 39946,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części IV jest sukcesywna dostawa świeżych ryb, ryb mrożonych i przetworów rybnych w 2022 roku na terenie miasta Nidzica dla następujących placówek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w SWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 62036,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części V jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej w 2022 roku na terenie miasta Nidzica dla następujących placówek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w SWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

41110000-3 - Woda pitna

4.5.5.) Wartość części: 153176,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części VI jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w 2022 roku na terenie miasta Nidzica dla następujących placówek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w SWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 135493,58 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części VII jest sukcesywna dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich wieprzowych i drobiowych w 2022 roku na terenie miasta Nidzica dla następujących placówek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w SWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 216235,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu na składanie ofert wpłynęła jedna oferta w części I na kwotę 285.338,10 zł., która przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części I tj. kwoty 266.166,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285338,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285338,10 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu na składanie ofert wpłynęły trzy oferty w części III.
Na etapie badania i oceny ofert jedna oferta została odrzucona. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający odrzuca ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Zgodnie z postanowieniami SWZ Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem formularza dostępnego na ePUAP i udostępnionego na Miniportalu. Oferta została prawidłowo odszyfrowana. Jednak Wykonawca przed zaszyfrowaniem oferty wraz z załącznikami podpisał ją odręcznie i przesłał skan. Zgodnie z dyspozycją art. 63 ust. 2 Pzp i postanowieniami działu XIII ust. 20 SWZ ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy przed zaszyfrowaniem podpisać kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nieprawidłowo podpisana oferta nie może zostać potraktowana jako omyłka, którą można poprawić przy zastosowaniu przepisów Pzp.
Spośród ofert podlegających badaniu i ocenie, cena oferty z najniższą ceną tj. 52.625,90 zł. przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części III tj. kwotę 43.141,95 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52625,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66875,80 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu na składanie ofert wpłynęły dwie oferty w części IV. Cena oferty z najniższą ceną tj. 101.586,38 zł. przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części IV tj. kwotę 66.999,59 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101586,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153061,60 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu na składanie ofert wpłynęły trzy oferty w części V.
Na etapie badania i oceny ofert jedna oferta została odrzucona. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający odrzuca ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Zamawiający w Rozdziale XV SWZ wskazał sposób obliczenia ceny ”Wykonawca w formularzu ofertowym w formularzu cenowym w tabeli zawierającej wykaz asortymentu w danej części, na którą będzie składał ofertę, w każdym wierszu przemnoży cenę jednostkową brutto przez liczbę sztuk. Takie równanie pozwoli wyliczyć łączną wartość brutto za określony artykuł. Suma wszystkich wartości łącznych brutto w danej tabeli będzie łączną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia dla wszystkich jednostek w danej części.„. Ponadto zamawiający wskazał, że „W razie jakichkolwiek wątpliwości wynikających, np. z błędów w sumowaniu poszczególnych elementów rozliczeniowych, przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę cena oferty po poprawieniu omyłek, zgodnie z art. 223 ustawy Pzp.” Zgodnie z brzmieniem art. 223 ust. 2 pkt zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Zamawiający w badanej ofercie nie jest w stanie samodzielnie poprawić naliczonej ceny ze względu na to, że formularz oferty oprócz ogólnej kwoty za realizację przedmiotu zamówienia w danej części zawiera podział tej kwoty na poszczególne placówki, które będą zawierały indywidulane umowy, a które w badanej ofercie są również błędnie naliczone.

Cena oferty z najniższą ceną spośród dwóch pozostałych ofert tj. 176.446,02 zł. przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części V tj. kwotę 165.431,05 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176446,025 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270397,05 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu na składanie ofert wpłynęła jedna oferta w części VII, która na etapie badania i oceny ofert została odrzucona. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający odrzuca ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Zgodnie z postanowienia SWZ Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem formularza dostępnego na ePUAP i udostępnionego na Miniportalu. Oferta została prawidłowo odszyfrowana. Jednak Wykonawca przed zaszyfrowaniem oferty wraz z załącznikami podpisał ją odręcznie i przesłał skan. Zgodnie z dyspozycją art. 63 ust. 2 Pzp i postanowieniami działu XIII ust. 20 SWZ ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy przed zaszyfrowaniem podpisać kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nieprawidłowo podpisana oferta nie może zostać potraktowana jako omyłka, którą można poprawić przy zastosowaniu przepisów Pzp.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w części VII ze względu na brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.