eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na "Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092352820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523340019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnia-sliwice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a38f600-06b6-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a38f600-06b6-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na działce o nr ewid. 331 obręb Śliwice.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności
- Demontaż w wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej;
- Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej;
- Przebicie otworu do drzwi;
- Poszerzenie otworu na komunikacji na parterze budyniu;
- Wykonanie robót rozbiórkowych na parterze i poddaszu budynku;
- Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku
- Wykonanie nowych ścian na parterze budynku;
- Wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń:
- Demontaż podłóg drewnianych i betonowych;
- Demontaż okładzin sufitów;
- wykonanie nowych w całym budynku;
- Termomodernizacja poddasza;
- Wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych z malowaniem;
- Wykonanie zabezpieczenia p.poż. stropów drewnianych płytą G-K, EI 30;
- Wykonanie zabezpieczenia biobójczych drewnianych belek stropowych i
konstrukcji dachu;
- Wykonanie łazienki dla niepełnosprawnych i toalety ogólnodostępnej;
- Wykonanie pomieszczenia socjalnego;
- Wymiana stolarki drzwiowej w wykonaniu stolarski i do piwnicy drzwi EI 30;
- Wymiana schodów strychowych opuszczanych na strych;
- Wymiana nowych podłóg z paneli podłogowych AC5 i płytek terakotowych;
- wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;
- wykonanie instalacji CO zasilaną istniejącą pompą ciepła powietrze woda;
- Wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia LED, alarmowej, monitoringu
teletechnicznej – na stropach drewnianych stosować kable niepalne;
- wykonie robót ochronnych przed radiacją w pomieszczeniu RTG;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 300 000,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 1 293 200,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1293200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1293200 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.