Og³oszenie z dnia 2024-04-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00351850/01 - Wynik z dnia 2024-06-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga przeprowadzenia szkolenia pn.: „Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach - kurs podstawowy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200149196
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: gen. George’a Smitha Pattona 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-688
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 744 72 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rops-bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Polityka Spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga przeprowadzenia szkolenia pn.: „Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach - kurs podstawowy”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-015d6754-fb09-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00285207
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00041405/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³uga trenerska na realizacjê szkoleñ z obszaru przeciwdzia³ania przemocy domowej i profilaktyki uzale¿nieñ
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy podaje minimalne wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy, tj.:
1.1 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
1.2 komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, wszystkie dystrybucje Linuxa, lub ich nowsze wersje;
1.3 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa;
1.4 w³±czona obs³uga JavaScript;
1.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
1.6 szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
1.7 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Zalecenia Zamawiaj±cego, dotycz±ce przesy³anej korespondencji:
2.1 Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z “Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
2.2 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2.3 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z
2.4 Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików wygenerowanych do podpisu podpisem zaufanym, którego warto¶æ dopuszczalna wynosi nie wiêcej ni¿ 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików wygenerowanych do podpisywania podpisem osobistym w aplikacji eDoApp, którego warto¶æ dopuszczalna wynosi nie wiêcej ni¿ 5MB.
2.5 Ka¿dorazowo Wykonawca po podpisaniu dokumentu elektronicznego profilem zaufanym lub podpisem osobistym powinien dokonaæ weryfikacji poprawno¶ci z³o¿onego podpisu, z zachowaniem dopuszczalnych warto¶ci maksymalnych wielko¶ci podpisanych plików, dla podpisu zaufanego nie przekraczaj±cego warto¶ci równej 10MB oraz podpisu osobistego 5MB.
2.6 Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
2.7 Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³
mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
2.8 Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu b±d¼ wy¿szy SHA2 Art. 137. ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
2.9 Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
2.10 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
2.11 Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu
ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
Pe³ne informacje dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych zawarte s± w Rozdziale II SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego dalej „RODO”, informujê siê, ¿e:
1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku
z prowadzonym postêpowaniem jest Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej
w Bia³ymstoku ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 15-688 Bia³ystok. Z Administratorem danych mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mailowy: rops@rops-bialystok.pl lub pisemnie przekazuj±c korespondencjê na adres siedziby Administratora.
1.2 W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 15-688 Bia³ystok, a poczt± elektroniczn± na adres: iod@rops-bialystok.pl.
1.3 Pana/Pani dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U.2022 poz. 1710) dalej „ustawa PZP” w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na us³ugê przeprowadzenia szkolenia pn.: „Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach- kurs podstawowy”, numer postêpowania: DZP.26.2.2024, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeñ z tytu³u zawarcia umowy.
1.4 Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
1.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
1.6 Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
1.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8 Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Pe³ne informacje w zakresie RODO zosta³y okre¶lone w Rozdziale III SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w wymiarze 70 godzin dydaktycznych szkolenia pn.: „Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach – kurs podstawowy” dla 15-osobowej grupy kuratorów s±dowych z województwa podlaskiego.
2. Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y
zawarte w Za³±czniku nr 4 do SWZ – Projektowanie postanowienia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 50%;
1.2 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 30%;
1.3 Dodatkowe kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (K)- waga kryterium 20%.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%= 1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
UWAGA: Zamawiaj±cy wymaga wyznaczenia przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia jednej osoby (trenera), która w pe³nym zakresie zrealizuje zamówienie. W przypadku wskazania na potrzeby kryteriów oceny ofert tj.:
- do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (D)
- dodatkowe kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (K)
dwóch ró¿nych osób (trenerów), wówczas Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt badanej ofercie w wymienionych kryteriach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (K)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Certyfikat Trenera sk³adany na potrzeby kryterium oceny oferty - Dodatkowe kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (je¿eli dotyczy).5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:3.1 O¶wiadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
3.2 Certyfikat Trenera sk³adany na potrzeby kryterium oceny oferty - Dodatkowe kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (je¿eli dotyczy). - przedmiotowy ¶rodek dowodowy
3.3 Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do z³o¿enia oferty (je¿eli dotyczy). Forma pe³nomocnictwa zosta³a wskazana w rozdziale XIV.
3.4 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja) (je¿eli dotyczy):
a) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 3.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja) (je¿eli dotyczy):a) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w § 10 projektowanych postanowieñ umowy ( Za³±cznik nr 4 do SWZ) tj.:1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach i na okre¶lonych zasadach:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy oraz czê¶ci zamówienia wykonywanej przez podwykonawcê, wskazanych w § 9 ust. 1 umowy, ka¿dorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcê na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcê zgodnie z § 9 ust. 5 umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 2 Umowy,
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nowego podwykonawcy w okresie obowi±zywania Umowy, przy spe³nieniu wymogów okre¶lonych w § 9 ust. 6 umowy, pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie powoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 2 umowy oraz zmiany terminu realizacji zamówienia oraz zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia oraz zmiany w sposobie realizacji umowy,
3) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy, je¿eli konieczno¶æ zmiany terminu bêdzie spowodowana obiektywnymi czynnikami, które uniemo¿liwiaj± realizacjê umowy w terminie okre¶lonym w umowie oraz wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy,
4) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy, je¿eli konieczno¶æ zmiany terminu bêdzie spowodowana przed³u¿eniem siê procesu rekrutacji uczestników szkolenia lub niezrekrutowania wystarczaj±cej liczby uczestników szkolenia,
5) dopuszczalna jest zmiana sposobu rozliczania siê pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym lub terminu zap³aty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy,
6) dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na usuniêciu rozbie¿no¶ci lub doprecyzowaniu umowy, je¿eli zajdzie konieczno¶æ usuniêcia rozbie¿no¶ci w zapisach umowy lub doprecyzowania zapisów umowy, w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
7) dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie sposobu realizacji umowy lub sposobu realizacji poszczególnych obowi±zków w ramach realizacji umowy, a tak¿e wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, je¿eli konieczno¶æ zmiany zapisów umowy bêdzie wynika³a ze zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych w dniu zawarcia umowy,
8) dopuszczalna jest zmiana poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa, dotycz±cych wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug lub innych podatków i op³at maj±cych bezpo¶rednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcê w odniesieniu do danej czê¶ci zamówienia, pod warunkiem, i¿ zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikaæ bêdzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa,
9) dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zobowi±zañ stron umowy zwi±zanych z ochron± i przetwarzaniem danych osobowych, w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania poprzez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotycz±cych stosowania przepisów dot. ochrony i przetwarzania danych osobowych,
10) dopuszczalna jest zmiana, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, z powodu których trener wskazany do realizacji zamówienia nie bêdzie móg³ uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie przedmiotu umowy innemu trenerowi o do¶wiadczeniu i kwalifikacjach odpowiadaj±cych i nie gorszych od zastêpowanego trenera. Zmiana trenera nie mo¿e powodowaæ zmiany Wykonawcy. Zmiana o której mowa powy¿ej bêdzie mog³a zostaæ dokonana na pisemny i umotywowany wniosek Wykonawcy oraz za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców w stosunku do których zachodzi okoliczno¶æ wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), dalej ustawa, mianowicie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:2.1 wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.2 wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.3 wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy.
3. Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k lub art. 5l Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z pó¼n. zm.), w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), tj. wykonawców dzia³aj±cych na rzecz lub z udzia³em:
3.1 obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzib± w Rosji;
3.2 osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa w³asno¶ci bezpo¶rednio lub po¶rednio w ponad 50% nale¿± do podmiotu, o którym mowa w ppkt 3.1 niniejszego ustêpu; lub
3.3 osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów dzia³aj±cych w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w ppkt 3.1 lub 3.2 niniejszego ustêpu,
Zgodnie z art. 5l rozporz±dzenia 833/2014: Zakazuje siê udzielania bezpo¶redniego lub po¶redniego wsparcia, w tym udzielania finansowania i pomocy finansowej lub przyznawania jakichkolwiek innych korzy¶ci w ramach programu Unii, Euratomu lub krajowego programu pañstwa cz³onkowskiego oraz umów w rozumieniu rozporz±dzenia (UE, Euratom) 2018/1046, na rzecz jakichkolwiek osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzib± w Rosji, które w ponad 50 % s± w³asno¶ci± publiczn± lub s± pod kontrol± publiczn± w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolno¶ci polega siê w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówieñ publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % warto¶ci zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych
- BZP.272.36.2024.£C Ocena wp³ywy wsparcia EFS na poprawê sytuacji pracowników i przedsiêbiorców - pomiar 4"
- Ochrona i dozór budynku i wyposa¿enia Szko³y Podstawowej Nr 52 im. Dr Ireny Bia³ówny w Bia³ymstoku, terenu nale¿±cego do Szko³y wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - U¯YTKOWEGO W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO, ADAPTACJA POMIESZCZEÑ POD APTEKÊ SZPITALN¡ UNIWERSYTECKIEGO DZIECIÊCEGO SZPITALA KLINICZNEGO
- Dostawa urz±dzeñ sieciowych wraz z instalacj± i uruchomieniem na potrzeby jednostek organizacyjnych oraz infrastruktury Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Dostawa produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych, miêsa i wêdlin drobiowych oraz t³uszczy zwierzêcych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostañ Zawodowcem 2."
- Wy³onienie Wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa kursu "Ekologia wód ¶ródl±dowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarz±dzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorz±d Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleñ maj±cych na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wy¿szego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 czê¶ci.
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarz±dzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
wiêcej: Us³ugi szkoleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.