Og³oszenie z dnia 2024-04-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00385973/01 - Wynik z dnia 2024-06-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich
wraz z amfiteatrem w Jarocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEG£O¦CI 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 02
1.5.8.) Numer faksu: 62 749 95 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jarocin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich
wraz z amfiteatrem w Jarocinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-650aa6d0-fb31-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00285967
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00034372/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.18 Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://jarocin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jarocin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) w zakresie ofert – Platformy Zakupowej MARKETPLANET pod adresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl,
2) w pozosta³ym zakresie: poczty elektronicznej: zielinska@jarjarocin.pl.
2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiaj±cego pod adresem
https://jarocin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony
o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj siê”.
4. Szczegó³owe zasady korzystania z Platformy Zakupowej znajduj± siê
w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” - Instrukcja dla Wykonawcy.
5. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) Wymagania sprzêtowo – aplikacyjne:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc,
xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,
gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu
otwarcia ofert.
4) Oznaczenie czasu odbioru danych:
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê
czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
6. Oferta oraz pozosta³e dokumenty sk³adane przez Wykonawcê musz± byæ opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku
z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Jarocin
Al. Niepodleg³o¶ci 10
63-200 Jarocin
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@jarjarocin.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
lub w przypadku zawartej umowy o dofinansowanie zgodnie ze wskazanym okresem trwa³o¶ci projektu,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz, pkt. RODO (obowi±zek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zamawiaj±cy zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegaj±ce na ca³odobowym zabezpieczeniu terenu Parku Radoliñskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie poprzez:
1) obs³ugê 20 wybranych kamer monitoringu miejskiego (zlokalizowanych na terenie Parku oraz w jego najbli¿szej okolicy), gdy obraz bêdzie przesy³any za po¶rednictwem zabezpieczonego ³±cza internetowego do zewnêtrznego operatora wyposa¿onego w stanowisko USI;
2) dyspozycjê Patrolu Grupy Interwencyjnej na wezwanie operatora monitoringu w sytuacji zaobserwowania realnego zagro¿enia;
3) patrolowanie parku oznakowanym pojazdem elektrycznym z sygnalizacj± ¶wietln± (np. skuter elektryczny) w godzinach nocnych codziennie od godz. 2300 do godz. 500 przez 1 pracownika poprzez odbijanie siê w punktach kontrolnych co 2 godziny;
4) przeciwdzia³anie kradzie¿om z w³amaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objêtego ochron±;
5) przeciwdzia³anie ³amaniu regulaminu Parku;
6) reagowanie w przypadkach zauwa¿enia na terenie Parku pakunków niewiadomego pochodzenia;
7) niezw³oczne informowanie o zauwa¿onych zagro¿eniach Parku w³a¶ciwych jednostek systemu ratowniczo-ga¶niczego, pogotowania gazowego, policji, pogotowia ratunkowego, innych jednostek oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego;
8) koordynowanie dzia³añ w przypadku interwencji s³u¿b zewnêtrznych (policja, stra¿ po¿arna, pogotowie ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpo¶rednie wskazywanie dróg do miejsc zdarzeñ oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistnia³ym zdarzeniu;
9) rozmieszczenia na terenie Parku punktów kontrolnych patroli (zgodnie z za³±cznikiem nr 1), pozwalaj±cych na analizowanie przebiegu s³u¿by,
10) sporz±dzanie raportów ze s³u¿by lub niebezpiecznych zdarzeñ, które w razie potrzeby bêd± udostêpniane policji i Zamawiaj±cemu;
11) pisemne zg³aszanie Zamawiaj±cemu wszelkich braków lub naruszeñ odno¶nie stanu zabezpieczenia mienia niezw³ocznie po spostrze¿eniu braków lub naruszeñ;
12) pisemne zg³aszanie Zamawiaj±cemu o wszelkich zniszczeniach, wadach i usterkach zauwa¿onych na terenie Parku (w szczególno¶ci w zakresie infrastruktury i zieleni).
1.2. Wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na wykonywaniu prac ujêtych w § 1 ust. 1, nale¿y realizowaæ zgodnie z nastêpuj±cymi dokumentami:
• za³. nr 1 – Mapa z lokalizacj± punktów kontrolnych w Parku Radoliñskich;
• Specyfikacja Warunków Zamówienia.
1.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do reakcji, tj. dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia lub reakcji na niebezpieczne zachowania czy zdarzenia (zgodnie z opisem zamówienia) w maksymalnym czasie 90 minut od wyst±pienia lub zg³oszenia danego zdarzenia.
1.4. Wykonawca zobowi±zany jest do dysponowania grup± interwencyjn± posiadaj±c± wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (tj. posiadaæ statut SUFO).
1.5. Wykonawca zobowi±zany jest do dzia³ania i dysponowania wykwalifikowan± grup± techniczn± z³o¿on± z kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego posiadaj±cego ukoñczony kurs pracownika zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami technicznymi wydanymi przez KWP w Poznaniu w sytuacjach kryzysowych lub bardzo pilnych.
1.6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania prac bêd±cych przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, nale¿yt± staranno¶ci± i w oparciu o obowi±zuj±ce normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego.
1.7. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nawierzchni ¶cie¿ek i ro¶lin podczas wykonywania zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do naprawienia szkód, odtworzenia nawierzchni lub nasadzenia ro¶linno¶ci na swój koszt.
1.8. Wykonawca w ramach ¶wiadczonych us³ug zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca stacjonowania na w³asny koszt.
1.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za dzia³ania i zaniechania pracowników Wykonawcy i podwykonawców w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
1.10. Wykonawca zobowi±zany jest podejmowaæ wszelkie czynno¶ci w celu przeciwdzia³ania wyst±pieniu przypadków losowych lub innych zdarzeñ mog±cych mieæ wp³yw na stan techniczny zabezpieczanego obiektu, a w razie ich wyst±pienia podejmowaæ stosowane ¶rodki zapobiegawcze w tym w szczególno¶ci interwencje z zastosowaniem dozwolonych prawem ¶rodków przymusu bezpo¶redniego oraz zawiadomiæ odpowiednie s³u¿by alarmowe oraz Zamawiaj±cego.
1.11. Wykonawca bêdzie realizowa³ warunki umowy zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) i w oparciu o koncesjê ministra spraw wewnêtrznych i administracji na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
1.12. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za w³a¶ciwe wykonanie prac w przedmiocie umowy, zapewnienie warunków BHP oraz metody organizacyjno-techniczne, jak równie¿ odpowiada za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi pracami.
1.13. Wykonawca niezw³ocznie po przyjêciu zlecenia obowi±zany jest informowaæ pismem dorêczonym Zamawiaj±cemu lub poprzez wys³anie wiadomo¶ci na adres e-mail Przedstawiciela Zamawiaj±cego o wszelkich znanych mu okoliczno¶ciach uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie Zlecenia.
1.14. Wykonawca zobowi±zany jest stosowaæ siê do wskazówek i poleceñ Zamawiaj±cego.
1.15. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e posiada odpowiedni± wiedzê, do¶wiadczenie, kwalifikacje, uprawnienia, mo¿liwo¶ci techniczne, organizacyjne, finansowe oraz sprzêt do wykonania czynno¶ci stanowi±cych przedmiot umowy.
1.16. Wykonawca zapewnia, ¿e zapozna³ siê nale¿ycie z opisem przedmiotu zamówienia okre¶lonym w §1 oraz za³±cznikiem nr 1, a tak¿e ¿e s± one wystarczaj±ce oraz stanowi± podstawê do kompletnego zrealizowania przedmiotu umowy.
1.17. Zamawiaj±cy i Wykonawca zobowi±zuj± siê do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które maj± wp³yw na stan bezpieczeñstwa chronionego obiektu lub mienia stron w czasie obowi±zywania umowy oraz po jej rozwi±zaniu.
1.18. Szczegó³owy opis zamówienia przedstawia tak¿e projekt umowy oraz jej pozosta³e za³±czniki.
1.19. Park Radoliñskich wraz z amfiteatrem jest zabytkowym za³o¿eniem pa³acowo – parkowym wpisanym do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego pod numerem 493/Wlkp/A na podstawie prawomocnej decyzji Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.12.2006 r.
1.20. Grupa interwencyjna powinna liczyæ co najmniej 2 osoby i musi posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaæ statut SUFO.
1.21. Wykonawca we w³asnym zakresie zapewni umundurowanie pracowników z widocznym emblematem firmowym i numerem s³u¿bowym oraz wyposa¿y pracowników w ¶rodki ³±czno¶ci, gwarantuj±ce ³±czno¶æ miêdzy sob±, z pracownikami Zamawiaj±cego oraz ze stanowiskiem Kierownika Agencji Ochrony.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
79710000-4 – Us³ugi ochroniarskie
92522100-7 – Us³ugi ochrony obiektów i budynków historycznych
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Bior±c pod uwagê charakter przedmiotu zamówienia stwierdziæ nale¿y, ¿e jest on niepodzielny. Podzia³ realizacji zamówienia na czê¶ci spowodowa³by zwiêkszenie kosztów, trudno¶ci realizacyjne oraz ryzyko opó¼nienia terminów, jak równie¿ mia³by charakter sztuczny i niecelowy.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Us³ugi ochrony obiektów historycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena – „C”
Czas reakcji na zg³oszenie interwencyjne – „T”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie interwencyjne – „T”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada:
• Aktualn± Koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotycz±cy do¶wiadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi posiadaæ do¶wiadczenie w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi, polegaj±cej na ca³odobowym zabezpieczeniu terenu zieleni publicznej bêd±cym obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o warto¶ci minimum 100.000,00 z³ brutto.
b) warunek dotycz±cy narzêdzi niezbêdnych do realizacji zamówienia
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji przedmiotu zamówienia nastêpuj±cym sprzêtem:
• telefon komórkowy – min. 1 szt.
• pilot antynapadowy – min . szt.
• system Activ Guard + 30 punktów kontrolnych – min. 1 szt.
• oznakowany pojazd elektryczny z sygnalizacj± ¶wietln± (np. skuter elektryczny) – min. 1 szt.
• nasobny rejestrator radiowy – min. 1 szt.
• nasobny rejestrator video – min. 1 szt.
• stanowisko USI – min. 1 szt.
c) warunek dotycz±cy osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada:
• 1 pracownika do patrolowania parku oznakowanym pojazdem elektrycznym z sygnalizacj± ¶wietln± (np. skuter elektryczny) w godzinach nocnych codziennie od godz. 2300 do godz. 500
• 1 kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego posiadaj±cego ukoñczony kurs pracownika zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami Technicznymi wydanymi przez KWP,
• grup± interwencyjn± SUFO – z³o¿on± z pracowników specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych - tj. min 2 osoby posiadaj±ce wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
− art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
− art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
- art. 109 ust. 1 pkt 7 p.z.p.
wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 7.
b) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – za³±cznik nr 10 do SWZ,
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 12 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê a tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.2. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ poza aplikacj±. Formularz generowany
przez Platformê Zakupow± jest ,,narzêdziem technicznym” niezbêdnym do z³o¿enia oferty na Platformie, nie stanowi on
jednak faktycznego formularza ofertowego.
3. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium z³o¿onego w formie porêczeñ lub gwarancji);
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy;
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy).
6) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 z pó¼n. zm.).
Wymagana forma: Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:1 400,00 Z£ (s³ownie: tysi±c czterysta z³otych i 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto nr 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Jarocin,
Al. Niepodleg³o¶ci 10, 63-200 Jarocin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik
nr 10.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresieuregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie wymaga odbycia wizji lokalnej przed z³o¿eniem oferty.2. Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku sprawdzenia przez wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji
zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
3. Wymóg zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób na umowê o pracê.
1) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji
przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465), zosta³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê
na podstawie umowy o pracê.
2) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o
pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia oraz sposób
weryfikacji zatrudnienia tych osób i uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ
zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ przedstawiono we wzorze umowy,
stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2
Pzp.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stêgosz - Chrzan
- Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarociñskiego przy u¿yciu mieszanek min. - bit. na gor±co oraz emulsj± i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Przebudowa budynku szko³y w Potarzycy wraz z adaptacj± czê¶ci szko³y na ¿³obek
- "Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Jarocin"
- Przebudowa budynku g³ównego Szpitala Powiatowego w Jarocinie- II piêtro na potrzeby funkcjonowania Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w formule zaprojektuj i wybuduj.
wiêcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Krasnymstawie.
- ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wo³ominie sp. z o.o. wraz z niezbêdn± rozbudow± istniej±cej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej sta³ej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wroc³aw Pó³maratonu
- ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów i ¶wiadczenie us³ug sprz±tania terenów zewnêtrznych Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w Kro¶nie przy ul. Tysi±clecia 7
- Us³uga ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddzia³ w Poznaniu
- US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROC£AWIU
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.